"Хүүе ээ манай Жинжү чинь ямар том болоо вэ"
"сайн сууж байсан уу эгчээ"
"мхн. За хичээл сурлага нь сайн уу
" өөө сайн сайн. Энэ жил төгсөнө"
"ааххх хүүхдүүд ч хурдан өсөх юм даа. Сая л жоохон юм гүйж байсан шиг санагдах юм"
"зза эгчээ амардаа. Цаг орой болчихсон байна"
"юу ярина вэ охин минь. Эгч нь чамд хоол хийгээд өгий. Эрт ирнэ гэж мэдсэн бол хоол хийж байх байсан юм. Уучлаарай."
" зүгээрдээ эгчээ би юм идчихсээн. Санаа зоволтгүй. Унтаж амар. Би дээшээ гарлаа.
"зза сайхан амраарай"
" та ч гэсэн сайхан амраарай. Нөгөө хэдтэй өглөө мэнд мэдийдээ
" тэгдээ... "
Эгчийн бэлдсэн өрөөнд нь орон ачаагаа цэгцэлчихээд усанд оролоо. Бараг 2 цаг гаруй бололдоо дарагдан шүршүүрийн усан дор зогссон байв.
Халуун орондоо шурган хэвтээд утсаа асаан аав ээжрүү зурвас биччихээд интернетээр мэдээллүүд уншиж байтал нэгэн мэдээлэл нүдэнд минь шууд туслаа.
"Алдарт Exo хамтлагийн гишүүн Бэкхён өнөөдөр Morning нэвтрүүлэгт оролцсон байна . Тэрээр хэлэхдээ удахгүй шинэ цомгоо гаргана хэмээн мэдээлжээ. "
Шинэ цомог гаргах аа? Хммм ядарч байгаа байх даа.. Болдог бол одоо ч хамаагүй явж очоод уулзмаар байна...
"сайн сууж байсан уу ахаа"
" сайн . За ядарснуу миний дүү"
"гайгү ээ."
"зза ядаргаагүй бол болждээ. Ах нь чамайг зөндөө санасан шүү. Аав ээж нь сайн байгаа юу"
"тиймээ сайн байгаа . Нээрээ нөгөө хоёр маань хаана байгаа юм?"
"өглөө хичээлдээ явчихсаан. Чамайг ирснийг ч мэдээгүй байгаа. Гэнэтийн бэлэг барих гээд ххэ. Чамайг харвал баярлаад бөөн юм болнодо"
"тэр хоёрыг их санасан. Хурдхан л уулзах юмсан. Нээрээ та хэд Америк явахгүй юм уу?"
" хоёр хүүхдээ их сургуульд орхоор нь Америк руу нүүнэ гэж бодож байна. Бүх хамаатангууд маань тэнд байгаа болохлоор энд их уйдах юм."
" мхн...."
Ах эгч хоёртой хөгжилтэй зүйлс ярилцан суусар нэг мэдэхэд л нэг цагыг өнгөрүүлжээ.
" би ингээд өрөөндөө оръё доо. Сайхан хоолло. Баярлалаа"
"за тэгдээ.."
Цагын зөрүүнээс болж нойр минь хүрч байлаа. Өнөөдөртөө юу ч бодохгүй юунд ч санаа зовохгүй унтахаар шийдлээ....... Бэкхёнтой зүүдэндээ уулзах энэ мөчид л бүх зовлонгоосоо ангижрах мэт..
" Зүүдэндээ ч болов чамтай хамт байна гэвэл үүрд унтсан ч харамсах зүйл алга..."
Vote ih bwal daraaciin heseg ih ornoo...💕💜
YOU ARE READING
<Dream>
Fantasy~Хэзээ ч биелэхгүй гэдгийн нь мэдсээр байж мөрөөдөн суух би их өрөвдөлтэй юм~