Quote Of The Day ❤
" The Sea is the same for All...
But Some find Pearls,
Some find Fishes
And Some just find their feet wet.
Same way, Life is Common for All,
but We Can Only Get What We Try For...
Explore your surroundings!
Have a Creative day!!"
---------^_^---------
Kok kok kok kooook . Bunyi kokokan ayam jelas kedengaran dari bilik Evan. Evan yang masih lagi mamai cuba untuk membuka matanya. Aluhhh..kesian pagi pagi dah kena bangun. Dia nak ke hutan hari ni. Nak cari bunga Primrose Butterfly.
Evan berjalan menuju ke tandas.
"Evannn." Tiba tiba, dia terdengar seseorang memanggil namanya. Berderau darahnya. Dia perlahan lahan memalingkan mukanya ke aeah suara berkenaan namun, tiada sesiapa pun di situ. Dia mengurut dadanya. Mungkin dia tersalah dengar tadi.
"Fuhh, aku ingatkan apa tadi." Evan menarik nafas lega. Mungkin tadi tu cuma bayangnya sahaja.
Dia segera memasuki tandas....
---------^_^---------
Oceana terbangun akibat terjatuh dari katil nya. The heck!
Really? Jjinja?
Seriously, buas gila minah ni tidur.
Dia mengambil towel yang tersidai dengan cantik sekali di tempat menyidai pakaian di beranda bilik nya. Dia dapat merasakan tiupan angin yang sepoi sepoi bahasa bertandang di beranda biliknya.
'Ngeeee... rasa sejuk sampai ke tulang. Lain kali aku sidai kat dalam bilik je la tuala aku ni.' Getus Oceana. Dia menutup kembali pintu berandanya.
Oceana bukannya terus menuju ke bilik air tapi sebaliknya, dia terlebih dahulu menuju ke katilnya lalu bergolek golek dari kiri ke kanan. Dari atas kebawah. Buang tabiat kot. Tapi kalau dikira, jika dia memasuki pertandingan golek golek kat katil ni nescafe dapat nombor satu ni. Ehhh... tertypo pulak. Nescaya la.
Oceana : kau typo ke? buat buat typo ni?
Author : suka suki hati aku la nak kata apa pun. Ada aku menyusahkan kau ke?
Oceana: * julingkan mata 360° sampai terbalik dia punya mata. Muahahahaha.
Oceana : dah la. Cau. Bye
Author : pergilahhh... I do not even care. Shuh..shuh..sila meninggal.
Continue...
Selepas beberapa minit Oceana bergolek golek macam cacing kepanasan, dia pun bangun memasuki bilik airnya untuk mandi. Errrr....mandi la kan? Takkan nak tidur pulak dalam bilik air tu kan? Author nak buat lawaks tapi tak jadi. Huhu. *gasped.
YOU ARE READING
RISE OF ANGEL [DISCONTINUE]
FantasiaAlam Pari pari merupakan satu dunia yang dihuni oleh bangsa Fairy. Semasa pemerintahan King Cecil Hillea, berlaku satu peperangan besar antara Alam Pari pari dan Alam Syaitan. Perang tersebut dinamakan FairyDemon War I. Beberapa ratus tahun selepas...