-"Ateş " dedim. Bu saatte burda ne işi var ki.
-"İyi geceler. Evin anahtarını unutmuşum. Annemgil de yola çıktığı için kapıda kaldım. Sizde kalabilir miyim? " deyip içeriye geçti.
Bu hareketleri cidden beni deli ediyor. Kapıyı kapatıp bende arkasından içeri girdim. Beyefendi çoktan koltuğa yayılmış.
Ateş'in Ağzından
O Tarık denen zibidi geldikten sonra Azra'yı da alıp gitti. Bugün onun evinde kalacakmış. Hayır kıskanmıyorum. Sadece gıcık oldum çocuğa.
Gece ikiye doğru dayanamayıp Azraya gittim. Kapıyı o açtı. Bi yalan uydurup içeri girdim ve oturdum. Hepsi uyanıktı. Sonra Tarık denen o herif konuştu.
-"Nöbetçi çilingir falan yok mu çağırsaydın " dedi. Bu çocuğun bir yerleri kaşınıyor ya hadi neyse.
-"Eczane aramıyorum ben "dedim. Bu lafima Ozanla Buse kahkaha attı. Sevdim bunları zaten Ozan'ın Tarık 'a pekte güzel baktığı söylenemez. Aralarında birşey olduğu belli.
Tabi benim dediğime cevap veremedi. Onun yerine kendince bana ters bir bakış attı. Sonra araya Ozan girdi. Tabi ya onlarla tanışmamıştım.
-"Merhaba ben Ozan buda sevgilim Buse. Sen de Azra'nın yeni ortağısın demi " dedi.
-"Evet öyleyim. Adım Ateş tanıştığıma memnun oldum. Demir sizden bahsetmişti. "dedim.
-"Evet Demirde senin gibi iyi biri sevdim seni " dedi Ozan.
-"Bende seni dostum "
Biz tam muhabbeti kurmuşken Buse film izlemeyi önerdi. Güzel bir korku filmi açıp izlemeye başladık.
Azra'nın Ağzından
Filmin ortasında daha fazla dayanamayıp kapattım. Benimle dalga geçmeye başladılar. Düşünün Buse bile yaptı. Tabi onun yanında sevgilisi vardı. Bende konu değiştirip
-"Eee Tarık anlatsana Amerika nasıl "
-"Harika bir yer bence eğlenmek için çok güzel bir yer " dedi. Diğerleri kendi aralarında sohbet ediyordu.
-"Gerçekten çok merak ediyorum. Fakat bir türlü gidemedim. "
-"Aslında bi iki gün sonra tekrar dönüş yapıcam bir haftalığına sende gel hem gezmiş olursun hemde özlem gösteririz "dedi.
Ben daha cevap vermeden bizi takmayan Ateş bey
-"Hayır gidemez "
-"Pardon da soru bana soruldu Ateş " dedim. Ona ne oluyorsa
-"Olabilir daha yeni bir şirket açtık. İşler var. Ayrıca okulun da var. " dedi.
Tarık araya girip;
-"Dediğin gibi ortaksınız işleri sen halledersin. Okulunda o kadar sıkıntı olduğunu sanmıyorum. " dedi
Ateşe baktığımda sinirlendiği belliydi ve sinirlenince ne olduğunu görmüştüm. O yüzden ortamı sakinlestirmem lazımdı.
-"Şey düşündüm de gitmemek daha iyi Ateş haklı " dedim.
Bu lafima karşılık Ateş tebessüm etti. Tarık'ın yüzü düştü. Ama yapabileceğim bir şey yok. Evim de kavga istemiyorum.
-"Ama şöyle yapabiliriz Tarık. İşler düzelince gideriz "
Bu seferde Ateş çattı kaslarını.
-"Gitme işini unut Azra " dedi. Konuyu uzatmamak için "peki sonra konuşuruz bunu" diyip sustum. Ortamı Ozan neselendirdi. Bu sefer hepimiz gülüyorduk. Ta ki Ateş'in telefonu çalana kadar hepimiz sustuk. Ateş konuşmaya başladı.
-"Buyrun benim birşey mi oldu "diyip ayağa kalktı. Yüzünde çözemediğim bir ifade vardı. Korku, heyecan, üzüntü, telaş...
-"Hangi hastane" diyip kapıya yonelince bende arkasından gittim. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama onunla birlikte arabasına bindim. Yüzünde ki ifadede artık sadece korku ve üzüntü vardı. Ama sustum konuşmadım. Arabayı o kadar hızlı kullanıyordu ki. Gerçekten kötü birşey olduğunu anlamıştım. Kısa yolculuğun ardından merkezde büyük bir özel hastahanenin önünde durduk. Çok hızlı hareket ediyordu. Neredeyse ona yetişmek için koşuyordum. Danışma ya gelince durdu ve
-"Aslı ve Kenan Varol Nerde " diye sordu. İlk olarak iyi şeyler düşünsem de kızın trafik kazası geçirmişler. İkisi de aynı ameliyathane de şuan operasyondalar. Demesiyle dondum kaldım. Hemen Ateşle ameliyathanenin önüne gelip durduk.
Bu hastahane onların olduğu için aynı yerde ameliyat oluyorlarmış. Birbirlerine karşı o kadar sevgi doluydular ki. Ateş şuan öylece oturmuş karşıya bakıyordu. Artık ne hissettiğini anlayamıyordum. Ozangil de arkamızdan gelmiş yanımızda duruyorlardı. Geleli yaklaşık iki saat olmuştu. Fakat çıkan yoktu. Ateş'in sabırsızlandığını sallanan bacağından anlıyordum ki. Kapı da doktor belirdi. Hepimiz başına toplandık ilk olarak yüzümüze bakıp konuşmaya başladı.
Evet arkadaşlar ilerki bölüm neredeyse bütün karakterlerin ağzından olacak ins. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ HAYIRLISI..(ASKIYA ALINDI)
ChickLitAzra ve Ateş hiç olmayacak bir anda karşılaşırlar. Ve Ateş'in ağzından dökülen kelimeler: "Evet Azra Yıkılmaz bilmesen de hayatıma hoşgeldin."