Merhaba gençler Multimediada ki şarkıyı dinleyin çok enerjik :-):-)KİYAFETTE AZRANİN GİYDİGİ
Ayrıca yeni kitabıma da bakarsanız sevinirim umarım yeni bölümü beğenirsiniz iyi akşamlar KENDİNİZE CİCİ BAKİN:-D:-D#Ateş'in Ağzından
Azra gittikten sonra kız gülümseyip yanıma geldi sadece istediğini verip gonderecektim zaten eğer Azra gelmeseydi.
"İşine son verildi gidebilirsin "
,"ama nasıl siz daha yeni "
"çok konuşma kovuldun,"
Kız arkasını dönüp gitti. Bende ceketimi alıp dışarı çıktım. Akşama yemekte görüşürüz Azra hanım.
#Azra'nın Ağzından
Yavaş bir şekilde sahil kenarına yürüdüm. Sessiz sakin bir yer bulup oturdum. Şuan o kadar güzel geliyordu ki bana hafif çarpan dalgaların sesi, martılar, huzur bu olsa gerek. Gözlerimi kapatıp kendimi bu huzura bıraktım.
Geldiğimden beri ne kadar çok şey yaşamıştım ben böyle. Geçen yıl biri bana gelip bütün bu yaşadıklarımı anlatsa bir şirketin yöneticisi olacağımı söylese hayal gücün çok geniş diye güler geçerdim. Şuan hayallerimi süsleyen şehirdeyim. Bunun için o kadar çok çalışmıştım ki, daha doğrusu çalışmıştık. Buseyi cidden ihmal ediyorum. Gerçi oda beni ihmal etmiyor değil.
Ozanla çok tatlı bir çift oldular. Hatta Demir de şuan sevdiği kızla berabermis. Bu şehir ikisine de yaradı. Bana ise ımmm bilmiyorum. Galiba şansım benden yana değil. Sürekli hayatından şikayet eden bir insan olmadım. Ailem ne istersem yaptı ama aramızda da hep bir mesafe oldu. Bunun için pişman değilim. Aksine şımarık ve kendini beğenmiş biri olmadığım için onlara bir teşekkür borçluyum.
Saatime baktığımda altıya geliyordu. Uzun süredir buradayım. Bana çok iyi geldi. Ağır hareketlerle yerimden kalkıp bir taksi çağırdım. Alışverişe gidip akşam için birseyler almalıyım. Kendimi çok ihmal ettim.
Fazla oyalanmadan kırmızı siyah mini etek ve gene siyah bir badiyle kombin yapıp saçlarıma fön çektirdikten sonra telefonumu açmak aklıma geldi. İki saattir alisveristeymişim.
Telefonum açılır açılmaz bildirim gelmeye başladı. Ses kesilince ekran kilidini açıp bildirimlere baktım. 3 kez bay orangutan, 10 kez buseğğğ, 2 kez ise Tarık aramış. Mesajlarda vardı ama bakmaya gerek duymadım. Çünkü hepsi Busedendi. Derken tabi bizim kız tekrar aradı beni
"Alo " demeye kalmadan
"Kızım nerdesin sen sabahtan beri yüz kere aradım. Derdin ne çatladım burada "
"Sakin ol. Alisveristeydim. Neredesiniz geliyorum "
"Sürekli yemek yediğimiz yerde. Herkes burada çabuk ol. "
"Tamam " diyip telefonu kapattim. Taksiye binip restoranın adresini verdim. Şuan çok enerjik ve güçlü hissediyorum kendimi eminim ki yüzüme de yansımıştır bu mutluluğum.
Kapıdan girer girmez karşı masada bizimkileri gördüm. Buse de beni görünce ağzı açık bakakaldı. Çünkü böyle giyindiğim pek görülmezdi. Fakat mağazada ki görevli beni ikna etmişti. Masaya gidip gülümsedim ve "Merhaba " dedim.
Şuan herkes bana şaşkınca bakıyordu. Tarık da buradaydı. İlk tepki ondan geldi.
"Waoww bebeğim sen bi harika olmuşsun "
"Teşekkür ederim canım "
"Azram kızım bu sensin demi "
"Offf Buse anneannem gibi konuşma benim tabi ki kim olacak"
"Bu saatten sonra Tarzımsın tarzım "
"Sağol tatlım "
Açıkçası mutlu olmuştum. Elelam ne der diye yaşayan insanlardan değilim. Ama dostlarımın düşünceleri benim için önemlidir. Nihayet Ateş beyde ağzını açmıştı.
"Sabah ki halinizden eser yok hanımefendi " dedi.
"Gereksiz şeyleri dert edecek değilim beyefendi "
Dişe diş kana kan hodri meydan Ateş bey!!!
"Eminim öyledir. Çok belli "
"Hıhı neyse bu arada hayırlı olsun Demir adınıza çok sevindim. "
Bunu diyince Demir Eda'nın elini tutup teşekkür etti. Sonra yemeklerin siparişini verdik. İlerleyen saatlerde herşey çok eğlenceliydi. Ateşle muhatap olmamaya özen göstermiştim ve başardım da. Tarik;
"Azracım biz kalkalım mı seninle konusacaklarim var "
Biraz şaşırsamda "peki" dedim ki Ateş'in yanından geçerken Ateş kolumdan tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ HAYIRLISI..(ASKIYA ALINDI)
Chick-LitAzra ve Ateş hiç olmayacak bir anda karşılaşırlar. Ve Ateş'in ağzından dökülen kelimeler: "Evet Azra Yıkılmaz bilmesen de hayatıma hoşgeldin."