Arkadaşlar farkındayım kısa bir bölüm oldu ama aklıma bu kadar geldi ve vaktimde kısıtlı iyi okumalar
HATİRLATMA
Çalıyor sesi geliyor ama yok telefon. Yukarı çıktım. Ateşte odadaydı. Telefonu bulup ekrana baktı. Sonra tek kaşı kalkık bir şekilde bana döndü.
"Beni By Orangutan diye mi kaydettin Azra ?"
yeni bölüm
"Evet ne varki bunda " dedim.
"Nasıl ne var ya hadi öküz falan anlarım orangutan nedir kızım "
"Sana hesap vermek gibi bir zorunluluğum yok Ateş hadi gidelim artık şirketi çok boşladık " dedim. Neden bu kadar tepki gösterdi anlamadım aynaya hiç bakmıyor herhalde.
"Bu konuyu sonra konuşuruz madem yürü hadi "
Kafamı sallamakla yetindim. Uzatmaya gerek yok. Aslında bir yandanda eski haline dönmesine sevindim. Çocuklara mesaj attım. Akşama da onlarla yemek yiyeceğiz. Offf nasıl unuttum ya. Ben Ateş'in yanında kalırken bizim Ozan kızla arasını yapmış akşama oda gelecek. Herşey eski haline dönüyor ki buda doğanın kanunu zaten zamanı gelen gider sonsuzluguna buna hickimse engel olamaz. Geride kalanlarda acı olur evet ama bu acı zamanla alışkanlık yapar.
Arabanın durduğunu hissedince anladım ki şirkete gelmişiz. Gene eskisi olmuştuk konusmuyorduk. Ateş bey ağır abi havalarına büründü. Arkadan bakınca dimdik yürüyordu. Kendinden emin güçlü bir şekilde simsiyah giyinmisti. Aslında itiraf etmeliyim ki bu haliyle çok yakışıklıydı.
Yukarıya odalarımıza çıktık. Anlaşılan uzun birgun olacaktı. Ben ne anlarım ki şirket işlerinden. Artık bi şekilde bunu da atlaticam. Kahvemi alıp ise koyuldum. Gerçi düşündüğüm kadarda zor değilmiş. Akşam üzeri olmuştu. Buseden mesaj gelince bende kalkıp Ateşin yanına gitmeye karar verdim.
Kapıyı tiklamadam içeri girdim ki keşke girmez olaydım. Beyefendinin kucağında bir kız neredeyse opusecekler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ HAYIRLISI..(ASKIYA ALINDI)
أدب نسائيAzra ve Ateş hiç olmayacak bir anda karşılaşırlar. Ve Ateş'in ağzından dökülen kelimeler: "Evet Azra Yıkılmaz bilmesen de hayatıma hoşgeldin."