kiki:))

44 7 8
                                    

" Yuh abi ya "diyerek resmen kusacak gibi ses çıkararak kapıyı kapattım. Tamam yaptığım çocukça ama kabul edin onun yaptığı daha beter.

Tabi ki hemen arkamdan kapı açıldı. İlk Ateş daha sonrada o kız çıktı. Dikkatli bakınca bunun bizim sekreter olduğunu anladım.

"Pat diye dalınır mı lan odaya "

"Ah pardon beyefendi. Kusura bakmada Ateş bey burası bir şirket otel odası değil ayrıca sen sekreter hanım eşyalarını topla muhasebeye uğra çıkışını yapsınlar " dedim.

"Ne demek bu Azra bana sormadan kimseyi kovamazsın"

"Bak Ateş şirketin hisseleri eşit olarak verildi bize ve ben sirketimde bu tarz ne bir çalışan ne de bir olay istiyorum. "

"Evet öyle ama ben onay vermeden kimse işten çıkamaz " dedi.

"Madem öyle hisselerimi satılığa çıkarıyorum. En başından saçmaydı. İyi günler "

Bu adam benim sinirlerimi bozuyor başlarım şirketine de sekreterine de. Arkamı dönüp hızlıca şirketten ayrıldım. Bi taksiye atladım. Sahile gitmeye karar verdim. Biraz kafamı toplamam lazım. Telefonu falanda kapattım. Benim de kafamı toplamaya hakkım var.

#Ateş'in Ağzından

     Azra gittikten sonra kız gülümseyip yanıma geldi sadece istediğini verip gonderecektim zaten eğer Azra gelmeseydi.

"İşine son verildi gidebilirsin "

,"ama nasıl siz daha yeni "

"çok konuşma kovuldun,"

    Kız arkasını dönüp gitti. Bende ceketimi alıp dışarı çıktım. Akşama yemekte görüşürüz Azra hanım.

HADİ HAYIRLISI..(ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin