Найонг стигна дома на Шин, почука леко неуверено на вратата и зачака. След минутка отвори точно Ли и след секунда веднага затвори вратата пред лицето на чернокоската.
– Господи Ли, какво ти става? – На гледаше леко стреснато заради силния удар на вратата.
– Изчакай секунда.. – другото момиче се извика леко от другата страна и след малко отвори пак вратата. – Здравей, какво те води насам?
– Ти ме водиш насам, цяла седмица не съм се чувала с теб и в училище не те виждах, какво става?
– Ол, болна съм.
– Аха, а защо не отговоряш на Джимин? Знаеш ли как се е притеснил?
– Преди малко му писах и му обясних какво ми е, това ли е?
– Ти... ох.. добре и да това е, иначе какво правиш?
– Сега нищо, после трябва да ходя с баща ми до едно място и така.
– А защо ми затвори вратата преди малко?
– Бях гола, няма да ме гледаш така. – Шин се засмя.
– Ти пък. – Ким леко си поклати главата. – Може ли да вляза?
– Не!
– Ама защо???
– Разтурена ми е къщата, хайде прибирай се за сега и после ще ти пиша.
– Ами добре.. – На помаха леко и си тръгна, а Ли веднага се прибра. – Какво им става на тези хора, боже..
Chat
j.sdb_:
НААААААj.sdb_:
НАААААААААААj.sdb_:
ПОЯВИ СЕЕЕЕj.sdb_:
МОЛЯЯЯЯЯЯЯj.sdb_:
ТЕЕЕЕЕЕЕ!!!!k.nayoung:
ГОСПОДИ, КАКВО ИСКАШ??j.sdb_:
A ето те хихиj.sdb_:
Днес свободна ли си?k.nayoung:
Защо питаш?j.sdb_:
Ще идвам до Сеул и се питах.. дали искаш да се видим така малко?k.nayoung:
Олл...k.nayoung:
Ами... добре, можеj.sdb_:
О супер, към шест ще ти пиша къде може да се чакаме, съгласна?k.nayoung:
Ами добре, значи до послеj.sdb_:
Дамм до после 😋Seen
Какво стана сега? Върху лицето на Найонг се показа една малка сладка усмивка, което е ново за тези седмици.
أنت تقرأ
тḙ✘т Պḙ
عاطفيةk.nayoung: Честно казано не знам защо се държиш така? Досадно и ме дразниш както винаги j.jungkook: Добре, но поне знаеш че те дразня защото обичам да го правя <3 k.nayoung: Махай го това сърце, сърдя ти се j.jungkook: Утре като се видим, ще ми се о...