17. kapitola

3.5K 175 5
                                    

,, Čo si zistil? " vošiel do izby Kyle. Starostlivo si ma premeral pohľadom a potom sa zamračil na Alberta.

,, Je v poriadku, ale vzal som jej krv na overenie. Dovidenia pane." usmial sa na Kyla a opustil našu izbu. Kyle si unavene pretrel oči a zvalil sa vedľa mňa. Pritiahol si ma za pás k sebe a nos si zaboril do môjho krku, ktorý začal jemne obsypávať bozkami.

,, Clary, tak som sa veľmi zľakol, keď si ležala na zemi." zamumlal a ja som si povzdychla.

,, Kyle, môžem sa ťa niečo opýtať?" kúsok som sa od neho odtiahla, aby som sa mu mohla pozrieť do očí.

Na chvíľu mi v hlave preblesklo, že sa ho spýtam na Alex, ale potom som sa rozhodla, že sa opýtam na označenie. I keď Alex ma zaujímala viac. Mala som však pocit, že ešte na to nie je čas.

,, Mhmhmm? " nespokojne zamrnčal.

,, Ako to je s označením?"

,, Surovo sa ti zahryznem do krku. " povedal bez akejkoľvek emócie a ostal na mňa pozerať. Zhrozila som sa.

,,Č-č-o? Však to je už v mnoho svorkách zakázané a vraj je to strašne bolestivé!" vykríkla som.

,, Kľud lampone. Robím si len srandu. Ešte keď bol môj otec alfou, zaužíval to. No ja som to zrušil, pretože by som si nevedel predstaviť, že by pri tom moja polovička trpela. Navyše aj môj vlk bol proti.

Už pár rokov sa u nás zaužíva označenie pomocou krvi. Zvyčajne sa označuje pri splne. Spriaznené duše stoja na skale, aby na nich svietil čo najviac mesiac.

Na zápästiach si obaja spravia reznú ranu a keď im začne tiecť krv, spoja ruky. Ich krv sa prepojí a tak budú jedno telo a duša.

Je to bolestivé, ale nie až tak, ako uhryznutie. Navyše, je to viacej príjemné." usmial sa a pohladkal ma po líci.

Musím povedať, že mi skutočne odľahlo. Nevedela som si však predstaviť, aké to bude. No myslím si, že budeme na seba naviazaný ešte viac. Teda, ak to vlastne ešte ide.

,, A Kyle? Čo sa robí na tej oslave?" natočila som hlavu na bok.

,, No vlastne sa to oficiálne volá Mesačný ples. Koná sa deň pred splnom.

Tiež sa nachádzame na skale a ostatní členovia stoja pod nami. Ja poviem pár slov a potom ty. Budeš musieť mať oblečené moje oblečenie, aby každý vedel, že si moja.

Potom budeme spoločne vyť a pridá sa k nám aj Jay s Nathanom a Haven. Potom si dáme sľub a znova sa začne vyť, ale to už budeš len ty. Tí, ktorí ťa príjmu, by mali začať vyť s tebou. Vtedy bude rituál dokončený a ty budeš oficiálna luna." zaškeril sa a brnkol mi po nose.

,, A ako je to s... no.. s našim prvým.. No veď vieš." začala som koktať a očervenela som snáď aj na zadku.

,, Si zlatá, keď sa červenáš. " šepol a pobozkal ma na pery. Pritiahol si ma k sebe a ostala som mu ležať na hrudi. Cítila som sa tak príjemne! Mala som pocit, že sa roztopím od toľkej lásky, ktorú som pociťovala.

Odtiahla som a ostala som na ňom sedieť. Ruky som mu položila na brucho a jemne som mu po ňom prechádzala prstami.

,, Na tom nezáleží. Môže to prísť hocikedy. Je to ako u ľudí. Nijak sa to nelíši od nás. " usmial sa a keď som rukou zašla kúsok nižšie, zalapal po dychu.

,, C-Clary, nedráždi." šepol a spojila som naše pery. Milovala som ho. Neskutočne veľmi.

,, Samozrejme, že počkám, kým to budeš chcieť ty, ale mali by sme sa spojiť čo najskôr aj po tejto stránke. Po lesoch sa potuluje dosť veľa bláznov." zavrčal nespokojne a vyliezol z postele.

,, Akých bláznov?"

,, Ách. Existujú vlkolaci, ktorí stratili spriaznené duše. Niektorí zabíjajú nevinných a iní zase.. no.. znásilňujú. " zalapala som po dychu.

,, A.. Čo sa stane, keby ma niekto znásilnil a ešte keby som sa s tebou.... Veď vieš.. " zasmial sa a potom zvážnel.

,, Zomriem. " zachrapčal a ja som sa zhrozila. Nevedela som si predstaviť život bez Kyla. Po tvári mi začali stekať slzy.

,, Lampone, " šepol a palcami mi zotrel slzy. Jemne priložil svoje pery k tým mojim. Prešiel mnou nával elektriny. Chcela som si ho stiahnuť späť do postele, ale do izby nám vtrhol Nathan.

,, Ou... Ja... ja.. Prepáčte, ale Kyle, musíš ísť von! Jayson sa bije s Drewom! " skríkol.

,, Ostaň tu Clary."

,, Nie. Idem s tebou. "

,, Nejdeš. Budeš tu s Nathanom."

,, Som luna. Idem tam, či sa ti to páči alebo nie. " zazubila som sa a on si povzdychol.

,, Tvrdohlavá ženská. Keby ju tak nemilujem, dávno je zamknutá izbe. Ughh! Aby mi rozkazovala žena. " začal si mrmlať popod nos a ja som sa zamračila. Niečo sa mu nepáči?

,, Čo vravíš Kyle? "

,, Čo? Ja? Ale nič. Poď mia chiaro. "trafil ma po zadku a ja som podskočila.

Nathan nadvihol obočie a myslím si, že moja hlava by sa dala prirovnať k rajčine.

Vyšli sme von z vily a pohľad mi padol na dvoch vlkov, ktorí sa bili hlava nehlava. Kyle neváhal a premenil sa.

Celým lesom sa ozvalo hlasné vytie. Kyle pôsobil dominnte a jeho telo bolo vzpriamené. Bol nahnevaný. Cítila som to.

Drew a Jay sa prestali biť a so sklonenými hlavami prišli ku Kylovi.

Všetci traja sa naraz premenili.

,, Čo ste si mysleli? Kurva čo sa stalo? A ty? Čo robíš na mojom území?! "

,, Ja neviem! Posledné, čo si pamätám, bolo, že som sa prechádzal po lese. Započul som nejaký pohyb a odvtedy mám okno. Objavil som sa tu a tvoja beta sa na mňa pustila!" obhajoval sa Drew a Kyle zmeravel.

,, A ty Jayson? "

,, Tiež si z toho veľa nepamätám, ale keď som ho uvidel, mal som chuť ho zabiť. " poškrabal sa na zátylku a Kyle zovrel päste.

,, Kyle prepáč." ospravedlnil sa mu Jay a on prikývol. Pohľadom však stále prepaľoval Drewa.

,, Prepáč Drew. Nikdy som to takto nechcel. " trhane sa nadýchol a spadol na kolená.

Ahojte ❤️Čo poviete na novú časť?

Návrat ✓Where stories live. Discover now