egyperc

975 48 7
                                    

Cica

Nem akartam híres lenni, csak ki akartam tűnni a tömegből. Hogy észrevegyenek. Mint lányt, mint nőt, mint egy tehetséges valakit. Minden este 7-től 1-ig egy kibaszott pubba güriztem, hogy legyen pénz. Mert pénz mindig kell. És most is kellett. Az álmom az volt, hogy színésznő leszek. Most a volton volt a hangsúly. Hülye kiábrándító gyerekkori álom. Ehelyett 20 éves fejjel itt baszakodom. Persze, a plusz pénz mindig jól jön. Mivel vajmi kevés fizetést kaptam, más módszerhez folyamodtam. Mindig jól jött egy-egy becsúsztatott 500 Ft. -os a melltartóm pántja alá, egy kis tapizásért. Úgy éreztem magam, mint egy olcsó kurva. Pedig nem voltam az, csak egy lány, a ki ki akar törni innen.
- Hé, Csenge. Már vagy 5 perce itt merengsz. Itt vannak az italok. Sör és egy rövid, 6-os asztal - nyomott a kezembe egy tálcát Andris. A hosszú lábaimon elegyensúlyoztam a 6-oshoz.  Letettem az italokat, és kedvesen a két munkásra mosolyogtam. Piaszagú faszok! Na mindegy. Fekete kócos hajamba túrtam, és a kis vécében ellenőriztem a rúzsom, és lejjebb húztam a fekete szoknyám. Kurva rövid volt! Újabb rendelés, de ezt már nem én vittem ki, hanem Szofi. Meli a színpadon énekelt. Irigyeltem. Mézszőke haja loknikba lógott, és nem is volt olyan égimeszelő, mint én. De ő is ki akart törni innen, ahogy mindenki. Nem hibáztattam. Ekkor egy fiú ült le a pulthoz. Andris éppen kiment mosdózni, így én voltam a pultban.
- Hé, whiskeyt! A legerősebbet! - nézett rám. Barna haja, fehér bőre, szeplős orra és metsző kék szeme volt. Mint egy amerikai filmben, komolyan.
- Hány éves vagy? - ráncoltam a szemöldökömet.
- Pont annyi, hogy tudj italt adni. Vendég vagyok, szolgálj ki! - köpni-nyelni nem tudtam, egy ilyen kis puhapöcs utasítgat? Megáll az ész.
- Tessék - tettem egy negédes mosollyal a pultra a kért italt. A fiú lehúzta, és a fejét a tenyerébe temette.
- Lány? - puhatolóztam, erre felkapta a fejét.
- Semmi közöd hozzá, cica - cica?
- Tessék? - törölgettem a poharakat.
- Szóval, csak annyit mondtam, hogy semmi közöd hozzá cica - jól hallottam.
- Oké, látom magadon kívül vagy, húzz' ki. Most - tettem csípőre a kezemet, és áthajoltam a pult fölött. A fiú nagyban vigyorgott, amikor eszembe jutott, hogy ezt a hülye blúzt úgy szabták, hogy az utolsó 2 gomb hiányzott. A srác jól megnézte magának a melltartómat, majd felállt.
- Örömmel, cica. Kösz, mindent - nézett rám.
- Fizetség? - tartottam a kezemet. A kezembe nyomta a whiskey árát, majd elkapta a derekamat.
- És a jatt - nézett huncutul a szemembe, majd annyira fölém hajolt, hogy az orrunk összeérjen, és egy 500-ast tűzött a melltartóm pántjába. Kiszedtem a pénzt, és egy cetli hullott ki belőle.

„ Hívjál, cica!
+36 776 2647  (szerzői megj.: random szám)
     Marton Ákos “

_________________________________________
Sziasztok!
Már le is telt az első perc. Ha tetszett akkor ⭐&💬!

EGYPERCESEKWhere stories live. Discover now