Többéjszaka
☾ első este — „veled szaladnék“
Csak szaladtunk. A sötét éjből kiviláglott a csillogó szemünk. Nem fulladtunk ki, pedig csak rohantunk és rohantunk. Az idő könyörtelenül múlt, de mi nem érzékeltük. Szökni akartunk. Minden elől. Kék szemeidet az enyémbe fúrtad és én megnyugodtam. Egyszerre voltam fáradt és iszonyatosan pörgős. Mintha ezer kávét ittam volna. A hideg levegő az arcomba csapott, és mi csak nevettünk és nevettünk. De némán, szavak nélkül…
☾ második este — „még kellesz nekem“
Csak öleltél. Átkaroltam a nyakadat és azt kívántam, hogy sohase érjen ez véget. Körülöttünk mintha minden belassult volna, és elmosódott a kép. Egyre szorosabban öleltelek és a könnyekből, amelyek fátyolként takarták a szememet lassan egy a fekete, Green Day-es pólódra csöppen. Nyomsz egy puszit a fejem búbjára. Olyan nyugodtan zúg a csend, néha a fülembe suttogsz. Hiányzol…
☾ harmadik este — „halucináljunk boldogságot“
Csak beszélgettünk. Semmiről és mindneről. A szél lágyan kapta fel hangodat és szállította felém, erre emlékezni akartam. A kimondatlan szavak láthatatlan terhet pakoltak ránk. Hogy elmész. És én megint egyedül leszek. Nevettünk, sírtunk, éreztünk. Éreztük a másik minden egyes kis apró rezdülését. Szorosan lehunytam a szememet és igyekeztem minden pillanatot elraktározni. Szeretlek…
_________________________________________
Sziasztok!
Ez az egyperces egy emberről készült. Rólad, ha olvasod. Remélem tetszik!
Az idézetek egy AWS számból, az Éjjeli táncból vannak.♡♡♡ Hallgassátok meg közbe!
ESTÁS LEYENDO
EGYPERCESEK
PoesíaBEFEJEZETT; ❝ Elégedett akarok lenni végre magammal. De úgyse fog menni. ❝ kávé, vagy tea. egy kényelmes fotel. meg te. és egy percnyi idő, amivel megtisztelsz. © Outlaaw /2019