ötperc

288 23 11
                                    

Szerelem

„ Csak most ismertelek meg. Vagyis, változtatok. Nem ismerlek. Egyáltalán nem. Egyszerre nyugtat és egyszerre idegesít. Egyszerre érzem magamat sebezhetőnek és biztonságban. Egyszere vonzalak és egyszerre taszítalak. De egyet tudok, ez biztos. Veled akarok lenni, azt akarom, hogy itt legyél velem. Hogy ne egy eszköz kössön össze minket. Ne egy olyan dolog, ami megfogható. Én azt akarom, hogy fogalmak kössenek össze minket. Szavak; tettek; szívmelengető, de megtörtént események. Nem akarok semmi mást. Ezt akarom. Próbálok belenyugodni, de nem. A lelkem kis része harcol az ellen, hogy feladjam.
Jól hiszed, nem adom fel.
Megpróbálok olyan lenni, hogy megérdemeljem azt, hogy velem legyél. Várok, türelmes leszek. Megígérem neked. Nem hazudok neked.
A lelkem szapora dobogásba kezd, amikor újra feltűnsz az életemben, egyszerre éltetsz és lehangolsz. Egyszerre vagyok boldog és szomorú. Érzések kavarognak bennem, és minden annyira, de annyira zavaros. Határt kell húznom. Meg kell próbálnom. Hiszen te olyan messze vagy. Akármennyire is kinyújtom a kezemet előre, nem érlek el.
Pedig hidd el, próbálkozom.
Nincs sok emlékem rólad, de ahányszor lehunyom a szememet te vagy ott. A te képed ivódott a fejembe és visszatér. Visszatérsz, mindig.
Nem akarlak elfelejteni, azt se akarom, hogy te felejts el. Csak annyit szeretnék, hogy egy kis időre ne rád koncentráljak. Ennyi. Csak az, hogy az agyam tudjon másra is figyelni, ne csak a szívemre. Hogy ezek a kibaszott érzések ne kontrolláljanak.
Hogy ne ez határozzon meg. Hogy ne mindenről, te juss eszembe. Hogy ne várjalak. Mert tudom, hogy úgyse jössz el.
És honnan?
Ha ez így lenne, már eljöttél volna. "
_________________________________________
Sziasztok!
Úgy gondoltam, hogy a következő részben pár igazán nehéz kihívás elé állítom magamat. Különböző érzéseket próbálok majd lefesteni nektek. Lesz olyan, amit át fogok érezni, lesz olyan, ami csak egy üres próbálkozás lesz. De remélem tetszeni fog, és remélem ez is tetszett ♡♡♡

EGYPERCESEKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora