Musím to stihnout! Běžel jsem ze své kanceláře rychlý, jako blesk. Ne, že bych musel být doma včas, abych stihl důležitou schůzku či dorazil přesně k zubaři. Celý den mě pronásledovala jediná myšlenka. Myšlenka, kterou jsem nemohl dostat z hlavy. Myšlenku na sex. Nejsem sice ten typ lidí, kteří koukají na porno, ale rád si hraju. Dnešek by pro mě nad míru stresující. S tou myšlenkou jsem se totiž už probudil, ale musel jsem do práce. Poslední hodinu jsem odpočítával po minutě. Pod stolem jsem nervózně poklepával nohou a vyčkával konec.
Výtahové dveře se zavíraly, přidal jsem do kroku - téměř jsem běžel. Vpadl jsem dovnitř, dveře se zaklaply. Já nešťastný upadl se všemi dokumenty. Všechny se rozsypaly po podlaze výtahu. Nebyl jsem, ale jediný, kdo se snažil stihnout výtah. Myslel jsem si, že se dveře zavřely úplně. Jenže ta osoba je zadržela taškou z drahé kůže. Do výtahu vstoupil muž. Postavil se přímo přede mne. Nebylo by na tom nic zvláštního, kdybych neměl u hlavy jeho rozkroku a neklečel na kolenou. Těsné kalhoty podtrhovaly obří výbavu. To není dobré. Ozvalo se mé podvědomí. Vzhlédl jsem k visačce se jménem, která visela na jeho krku. Jeon Jungkook. Hezké jméno. Sehnul jsem se pro poslední papír s grafem. Zvuk výtahu oznámil první patro. Muž odešel a mě zanechal s papíry v náručí na podlaze. Letmo jsem zahlédl jeho odcházející pozadí. Siluetu vypracovaného sportovce.
Díky bohu jsem doma! Říkal jsem si s posledními schody, vedoucí k balkonu, kde se nacházely dveře. Bydlel jsem sám. Nedávno jsem se odstěhoval od rodičů. Jako dospělý muž jsem vyžadoval svůj osobní klid. S mými sourozenci to, ale jaksi nešlo. V tašce se nacházely klíče k mému vysvobození. Cvak! Vzal jsem za kliku a bylo otevřeno. Taška letěla od dveří na botník, kabát jsem pověsil na věšák. Boty jsem odkopl ani nevím kam.
,,Tady jsi, krabičko moje zlatá," pochleboval jsem si já. Vítaná radost podporovala tlukot mého srdce.
Přežil jsem tenhle posranej den, teď přijde odměna. Odhodil jsem víko od krabice pod postel. Krabici jsem si postavil na postel a začal se v ní přehrabovat. Byla téměř plná hraček pro ''intimní chvilky''. Už jsem se v ní nedokázal vyznat, proto jsem ji obrátil vzhůru nohama a celou ji vysypal do peřin. Celý nadržený jsem se zachumlal. Vybíral jsem hračku dne. Nemohl jsem si, ale vybrat. Růžové dildo, fialový vibrátor? Masturbátor, nebo anální kolík vypadající jako kočičí ocásek? Hmm... Vybral jsem si masážní hlavici. Pro začátek to není špatné. Pohodlně jsem se položil do polštáře. Šňůru zapojil do zásuvky u stolečku. Prsty jsem stiskl zip a zatáhl za něj. Povolil jsem knoflíček. Nohama jsem odkopal kalhoty. Nedočkavě jsem zapnul přístroj. Hlavně pomalu nechceš se přece udělat hned, ne? Přejížděl jsem s ním po boxerkách. Pobízel jsem jemnými vibracemi svou chloubu.
,,Ah, je- je to tak příjemné," zavřel jsem oči. V myšlenkách mi vyvstávaly vzpomínky z výtahu. Představoval jsem si, jak mi Jeon Jungkook zaplétá prsty do vlasů. Pouštím papíry z náručí. Jeho dlaň mě tlačí k jeho rozkroku. Rozepínám zip, vzápětí si ho beru do úst.
Mmm… Jsi sladký Jenone Jungkooku! Skousl jsem ret. Představy vytvořily pevný, tvrdý základ stanu z boxerek. Na vršku se tvořil mokrý flíček. Stáhl jsem si boxerky po kolena. Druhou rukou jsem zašmátral po tom růžovém dildu. Musel jsem se posadit. Vstup do zadečku zastudila růžová hračka. Zakňoural jsem: ,,Mhh, nejde to." Stále jsem měl pocuchané nervy z práce. Chtěl jsem se uvolnit. Jahodový lubrikační gel mi k tomu dopomohl. Rozetřel jsem ho mezi prsty, dráždil jsem s nimi vstup dokavaď nepovolil. Svalstvo se uvolnilo, zajel jsem prsty dovnitř a snažil se uvolnit i své podvědomí. Mhh, ahm… Jo tohle chci jo přímo tam. Zasténal jsem. Konečně jsem mohl dráždit svoje nitro. Zasouval jsem dildo hluboko do mě. Rytmickými pohyby jsem usedal na dildo. Mezitím jsem si dráždil penis příjemnou masáží. V hlavě se mi nořili nové představy. Ah, Jeone Jungkooku. Vražte mi ten Váš kolík hluboko do zadku. Jo, mrdej mě! Pořádně ho tam vraž, chci to tvrdě! Nešetři mě! Udělej se ze mě! Bože to všechno sperma je pro mě. Mhhh…
,,Musím přitvrdit!" sehnul jsem se pro vibrátor. Zapnul jsem ho na nejvyšší vibrace. Neváhal jsem, celého tam vstrčit. Ah, to je ono. Zavrněl jsem blahem. Neubránil jsem se, ale hlasitým výkřikům. Svraštil jsem obočí a zahnal myšlenku na divné pohledy sousedů.,,Jeon- ah," rozpohyboval jsem zadeček do stran. Proč mi tam saháš, takhle mě uděláš. Ty to chceš, chceš spolykat všechno moje sperma, ah. Odhodil jsem hlavici. Vrazil jsem penis do masturbátoru. Příjemně obklopoval celou mou délku. Mohl jsem se tak cítit jako v jeho ústech. Ještě jsem si ho navlhčil lubrikačním gelem, aby tam bylo stejně vlhko. Aww,strč si ho víc do krku brouku. Vím, že to dokážeš. Po včerejším honění, kdy jsem se udělal pětkrát po sobě, se mu moc nechtělo. Moji nadrženou mysl to, ale nijak nerozházelo. Krabice byla přeci plná! Vzal jsem první věc, co mi přišla pod ruku. Lehl jsem, abych ho mohl lépe zavést. Penis jsem nechal v masturbátoru, byl dostatečně tvrdý, aby ho udržel. Anální kolík ve tvaru stupňovitých srdíček jsem zaváděl po jednom. Musel jsem po částech, nešlo to jinak. Kdybych ho tam vrazil najednou, mohl by se mi natrhnout zadeček a to přeci nechci. Postupným zaváděním kolík rozevíral můj vstup. U předposledního srdíčka to začalo bolet. Zapulzoval jsem s masturbátorem, zároveň tlačil na kroužek kolíku. Pustil jsem masturbátor, ujal jsem se vibrátoru. Rozpohyboval jsem vibrátor a srdíčko zapadlo dovnitř. Pokračoval jsem v masturbování a dráždění otvoru vibrátorem. Ze zadečku mi vytékala zpracovaná tekutina z lubrikantu. Nechtě jsem si ušpinil povlečení. Jeone Jungkooku nestrkejte mi tam tu ruku, nepojmu Váš velký objem s Vaší vypracovanou rukou. Příliš jsem se vžil do svých představ. Nedal jsem si pozor. Ruku od gelu jsem vsouval, prst po prstu dovnitř. Vtlačil jsem ji ke dvěma věcičkám, které už mě dráždili zevnitř. Zadeček to nezvládl, praskl, zkřivil jsem ústa. Nadzdvihl jsem kolena k bříšku. Rozkmital jsem ruce. Jeone ne! Tou rukou mě zničíš, roztříštíš na milion kousíčků. Zbude ze mne jenom pouhý prach jemnější než písek v poušti.
,,Ach znič mě, chci tvý péro KOOKU! POSTŘÍKEJ MI BRADAVKY! JO OH, JOO BOŽE JO!" řval jsem do prázdného prostoru. Z úst mi utekla slina, která stekla z brady na můj hrudník. Zabořil jsem hlavu do polštáře. Zaklonil jsem ji blízko hrany postele.
,,JEŠTĚ KOUSEK UŽ BUDU, POŘÁDNĚ HO TAM ZARAŽ!" vsunul jsem dovnitř svou ruku po kloub. Rychle ji rozpohyboval. Dech se mi zrychlil, vycházely ze mne jen zadrhávané skřeky. Vyrovnal jsem rychlost masturbátoru se svou rukou. Věděl jsem, že teď to přijde. Zaryl jsem zuby do rtu, omylem jej prokousl. Vystříkl jsem do masturbátoru, z kterého po té vytekly kapičky spermatu. Rozkňoural jsem se, mé tělo bylo, jako po explozi. Křičel jsem nesrozumitelná slova. Vyčastoval jsem všechny bohy, které jsem znal. I toho nového boha z kanceláře s tou pěknou prdelkou.,,OOH, KOOKU!"