Jen dvě sklenky_vkookmin 18+

875 11 0
                                    


Ozvala se rána. Dveře utrpěly velký náraz do zdi.
,,Ty si hrozný hovado, Jimine!''
Vytáhl jsem rychle ruku z kalhot. Nestihl jsem však hbitě zavřít notebook. Jin přišel v ten nejnevhodnější okamžik, jaký si mohl vybrat. V tuto chvíli se na videu odehrávala velice žhavá scéna. Nejmenovaný asijský muž vrážel nemilosrdně nemohoucímu,(ehm ten chlapec byl svázaný tak, že se nedokázal ani pohnout, aby mohl vzdorovat), roztomilému chlapci do úst svůj dlouhý úd.
,,Tak tobě už nestačí čumět na ženský, ty už jedeš novej level," neodpustil si Jin. Nevzrušeně si kecnul na postel, která stála vedle mého stolku, kde jsem právě seděl na židli.
,,Co tu k čertu chceš? A jak si se sem vůbec dostal, nevzpomínám si, že bych ti udělal takovou laskavost a věnoval ti své klíče!" vyprskl jsem na něj velice nepříjemným tónem.
,,Tak za prvé je naprosto normální chtít navštívit svého kamaráda v odpoledních hodinách. Za druhé já nejsem ten, kdo si honí ve tři odpoledne nad gay pornem. A za třetí sis nezamkl, takže jsem v tom nevině. Navíc jsem se ti chtěl s něčím pochlubit."
,,To by mě opravdu zajímalo s čím," prohodil jsem ironicky.
,,Nebuď protivný! Našel jsem si někoho na seznamce! Jeden kamarád mi ji poradil, nevěřil jsem tomu. Ale teď jsem šťastný. Mohl bys to taky zkusit, možná bys pak nebyl tolik nevrlý a nemusel si ho několikrát denně honit,'' vypustil z úst naprosto vážně bez kousku vtipu v hlase. Jin byl vždy přímý, nikdy nechodil kolem horké kaše. Tváře mi zčervenaly zlostí a studem. Plácl jsem se dlaní do čela.
,,Ty sis vážně našel někoho na seznamce?"
,,Jo, je úžasný!" celý se rozzářil.
,,Scházíme se, každý den v cukrárně. Nemůžu uvěřit, že jsem našel někoho tak dokonalého! Jeho oči jsou jako obroušené oblázky v řece. Jeho rty jsou tak dokonale plné, ahh..." Jin se rozplýval a dál žvanil své poblázněné zamilované řeči.
,,Víš aspoň, jak se jmenuje nebo něco o něm? Aby to nebyl nějaký podvodník nebo tak něco," ptal jsem se starostlivě. Bál jsem se, aby někomu nenaletěl. Přeci jenom Jin dokáže být občas dost naivní, ale musím také respektovat jeho rozhodnutí. Kdybych nemusel, už bych ho od té seznamky hnal.
,,Má tak dokonalé jméno Kim Namjoon a pracuje v květinářství. Proto mi každý den donáší tucet růží,ahh. Je tak úžasný, ta jeho postava a ten jeho zadek a to nemluvím o jeho p..." ihned jsem ho zastavil. Zabloudil do příliš velkých detailů.
,,Dobře, dobře věřím ti. Tak mi tu seznamku ukaž, ať mám od tebe pokoj, chtěl jsem si ještě uklidit!"
,, Jimine, ty jsi vážně protiva!'' vstal z mé postele a vyhodil mě od notebooku. Vypnul mi porno, za což jsem ho v duchu málem ukřižoval.
,,Tady si dáš jméno, údaje a budeš zaregistrovaný. Až budeš hledat, tady klikneš na kategorii, kterou hledáš. Pak už jen koukáš, kdo se ti líbí. Když klikneš sem na tu tužku v kolečku tak jim napíšeš zprávu. No, a pokud se mu budeš líbit i ty tak ti třeba odpoví a domluvíte si schůzku. Je to jednoduché."

...

Taková blbost, přeci nemůžu věřit tomu, že najdu to, co hledám. Že to našel Jin, neznamená to, že i mně se poštěstí. Bůh ví, jestli i ten Jinův objev není nějaký podvodník. Přeci se tam nebudu dívat. Co to dělám!
Otevřel jsem počítač a postupoval krok po kroku, jak mi řekl Jin. Teď už zbývalo jen najít fotku. Ok, ta by nebyla tak špatná. Říkal kliknout na kategorii? Aišš! Jak tu můžou mít kategorii páry?! Jako by mi četli myšlenky. Sakra! Klikl jsem váhavě na vybranou kategorii. Ihned se přede mnou vyřádkovaly tucty párů seřazených podle věku a požadavků. Seřadil jsem si je podle pohlaví. Poslední dobou mě ženy přestaly bavit a více jsem se zaměřoval na roztomilé chlapce. Občas si říkám, jestli jsem Bi nebo jen úchyl. Koukat na porno, každý den několikrát není tak obvyklé. Kort, když je mi jedno, jestli je to holka nebo kluk. Klik jsem na gay páry. Prohlížel jsem si je se vší zaujatostí. Důkladně jsem si proklepl, každý více roztomilý pár. Po pár stránkách jsem chtěl webovku vypnout, ale najednou mě upoutal velice krásný pár.
Ahoj! Jsme TaeKook a rádi bychom našli dominantního/sub kluka ve věku okolo 20-24 let. Rádi si zahrajeme! Hledáme něco nového, chceme se trochu pobavit, vyjít tak z nudného stereotypu. Naše představa: pokud máš pěkné tělo, dostačující výbavičku a roztomilou tvář, bereme tě! Lion&Bunny
Jejich fotka mě zaujala nejvíce. Byli opravdu krásní. Jeden měl tak krásné oči, že by se v nich člověk ztratil. Druhý vypadal jako králíček, jeho úsměv mluvil za vše. Ach, co teď? Asi bych jim měl napsat do zprávy nebo tak něco. Klik jsem na tužtičku, jak řekl Jin a dal se do psaní.
Byl jsem překvapen, jak rychle jsem dostal odpověď. Domluvili jsme si schůzku v prestižním hotelu zítra večer. Hotel byl vcelku předražený, ale chtěl jsem vypadat, že na to mám a tak jsem souhlasil.

bts-18+ a normální příběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat