Měli bychom se rozejít_yoonmin 18+

703 11 0
                                    

,,Pokud je to opravdu konec, vyspi se se mnou ještě naposledy," Yoongi chtěl zvednout ke mně ruku, ale já se prudce otočil.
,,Jak se opovažuješ?!" vykřikl jsem zoufale. Po tvářích mi začaly téct slané slzy. Chystal jsem se ho praštit, ale jeho ruka mě zachytila. Silně mi sevřel ruku a obtočil mi ji za záda.
,,Nech mě na pokoji!" cedil jsem přes zaťaté zuby. Tvář už jsem měl téměř zmáčenou od pláče. Jak může po mě něco takového žádat potom, co mi provedl! ,,Augh" zakňučel jsem bolestí. Bolest byla příliš palčivá, podlomila se mi kolena. Padl jsem k zemi. Svou hlavu jsem zabořil do měkkého koberce.
,,Proč mi tohle děláš?!" křičel jsem na něho. Má otázka zůstávala bez odpovědi. Yoongi mlčel. Dál mně svíral ruku a tlačil k zemi. Zadek se mi dostal do takové polohy, že jsem ho měl vystrčený směrem nahoru. Yoongi se naklonil ke mně. Jeho rty se přisály k mému krku. Slabě to zaštípalo, jak nasál kousek mé kůže. Rty se mu rozpohybovaly a začaly hrát svou hru. Přemísťovaly se jemnými lehkými dotyky po celém krku. Doputovaly k mé klíční kosti, kterou odhaloval slabý svetr s výstřihem do V. Zasténal jsem. Chtěl jsem se bránit, ale nemohl jsem se hýbat. Byl jsem v dost nevýhodné pozici. Yoongi měl proto navrch. Svou chloubou se přitiskl na mé pozadí. Byl jsem v kleštích chtíče, tohohle nadrženého chlapce. Proč mě prostě nenechá na pokoji? Zranil mne, čeká snad, že mu po tom odpustím?! Trhal jsem s sebou, snažil se vymanit z jeho sevření. On, ale ještě víc stiskl mou ruku. Svou nohu posunul o něco blíže, dostal tak do šachu můj zadek. Šach mat. Zabránil mi v jakémkoli pohybu. Z této pasti, už nebylo úniku. Koberec pode mnou byl promáčený od slz. Zrudnul jsem a zalykal se. Nechtěl jsem ho, zvlášť ne potom co mi provedl! Vysvobodil mou kůži ze spárů jeho rtů a tiše mi zašeptal do ucha:,,Neplač."
Stiskl rty náušnici ve tvaru kroužku, která mi spadala do tváře. Nebyla příliš velká, tudíž se mu vešla do pusy celá. Zakousl se do mého lalůčku a já zakňučel. V ústech převaloval, ten lehký chladný kov dokud nezteplal. Kroužkem prostrčil špičku jazyka, cítil jsem, jak se jeho jazyk otřel o spodní část lalůčku. V tu chvíli se vrátil k mému krku. Sál každý centimetr, dokud se mi nevytvořilo, jistě několik flíčků. Pokaždé, když vsál do úst kousek kůže, napnul ji a prudce s ústy trhnul. Bolelo to. Hodně. Volnou rukou, kterou mě nesvíral, přejel po mém břiše dolů a vklouzl s ní pod tričko. Pohladil mě po břišních svalech, které jsem svíral v křeč. Jeho ruka doputovala k bradavce, která ztvrdla pod dotykem jeho studené ruky. Stiskl ji mezi prsty a začal za ní tahat. Nedobrovolně jsem zasténal. Proč si mně vždy tak jednoduše podvolí! Copak nemám vůbec žádnou vůli a on si se mnou může dělat, co chce?! Jsem nemožný! Žmoulal ji, dokud nebyla naprosto tvrdá, moc dobře věděl, jak moc mě tím mučí. Z ničeho nic ji pustil a já se mohl zase klidně nadechnout. Yoongi, ale povolil přezku u mých kalhot a zatáhl za pásek. Pásek vyjel z poutek, kovem dopadl na podlahu vedle chlupatého koberce. Knoflíček pro něho byla už jen chvilková záležitost. Než jsem se vzchopil a přestal plakat, měl jsem kalhoty u kolen. Teď už jsem nemohl před ním skrývat své vzrušení, které ve mně probudil. Bylo totiž znatelně vidět. Zvlášť když u mích kolen nebyly jen kalhoty. Zašmátral něco po kapsách a já pak jen ucítil Yoongiho studené mastné prsty od gelu, které se snažily do mě proniknout. Nejdříve do mě zajel jedním prstem. Pomalu s ním sunul a kroužil uvnitř mě. Po chvilce přišlo uvolnění a Yoongi do mě vložil druhý prst. Trochu jsem sykl, protože to maličko zabolelo. Pak ale bolest přešla. Yoongi zrychloval a já sténal v rytmu jeho tempa. Zdálo se to příjemné. Chvělo se to ve mně. Jenže on mi tam vstrčil třetí namazaný prst a já vykřikl. Yoongi ne, to je moc… Nárazem mi zarazil všechny tři prsty až po klouby prstů, na samý okraj. Jestli mě hodlá dál takhle dráždit, tak se snad samovolně udělám! A to přeci nechci, nebo ano? Yoongi vytáhl své zneužité prsty a pustil mě ze sevření. Stáhl si kalhoty i s trenkami. Zajel mi prsty do vlasů drsně za ně zatáhl ve stisk. Hlavu mě tlačil násilím do koberce. Druhou rukou se snažil nasměrovat svůj ztopořený penis do mého vysoko posazeného zadku.
,,OooooH," křičel jsem. Byl ve mně. Celý, velký a obnažený. Kousl jsem se do rtu a snažil se potlačit křik. Yoongi chvilenku počkal. Párkrát s ním zapulzoval což způsobilo zachvění mých boků. Propnul jsem zadek co nejvýš, aby měl lepší přístup. Následně do mě začal tvrdě vrážet bez jakékoliv milosti. Neohlížel se na mé pocity bolesti. Vsouval ho do mě až po kořen penisu. Čekal snad, že bolest mě opustí časem? Snad. Netrvalo dlouho a já si to začal náramně užívat. Viděl, že už nehodlám protestovat, pustil mé vlasy a rukou zašmátral po mém údu. Sevřel můj penis v ruce, palcem ho na vršku zmáčkl. Já ještě víc ztvrdnul. Začal mi ho dravě honit. Tekl jsem, aniž bych se ještě udělal. Stahoval mi kůžičku tak nízko. Trošku to bolelo, ale nemohl jsem si pomoct, bylo to zasraně dobrý! Mezitím se dělal do mě. Vjížděl do mě hluboko, byl tak hrozně mrštný. Nikdy jsem ho takhle neviděl. Vlastně necítil… Byl tak rychlý, že svými varlaty narážel do mého zadku. Od toho se ozýval plácavý zvuk, který dráždil moje uši zrudlé nadržením. Mlask, mlask. ,,Ach, ne asi už budu," pronesl jsem nahlas, aniž bych si to uvědomil. Yoongi, jako na povel ještě víc zrychlil tempo honění. Copak to ještě jde? Yoongi naposledy stáhl kůžičku co nejvíc a já začal stříkat. Stažením kůžičky tak nízko způsobil to, že jsem si postříkal svetr a zbytek sperma mi přistálo zespoda na bradě. Celé mé tělo najednou ztěžklo. Yoongiho ruka mě pustila. Vysunul ze mě svůj penis a najednou řekl:,,Otoč se a lehni si na záda," splnil jsem mu jeho prosbu. Udělal mě a já se nechal, už mi o nic nejde. Podlehl jsem. Yoongi sevřel svůj vlastní penis a opakoval pohyb stejný, který praktikoval u mě. Stahoval svou kůžičku tak nízko. Jen jsem tam ležel s vyhrnutým svetrem s jednou rukou na prsu a sledoval ho. Neměl jsem daleko od toho, aby se mi znovu nepostavil. Přivřel oči, ale nezavřel je. Sledoval mě. Druhou rukou, kterou si do teď držel tričko, sevřel svá varlata a sám se přede mnou začal vzrušovat. Pohrával si s nimi, hladil si je. Zatáhl jednou, dvakrát, třikrát a … ,,JIMINEEE -ah," vydralo se z jeho úst. Postříkal mně celé bříško. Zatáhl ještě jednou naposledy. Tentokrát sperma dopadlo na má pootevřená ústa. Lhal bych, kdybych tvrdil, že mi nějaké nezateklo dovnitř. Klesl dozadu, na poslední chvíli se zachytil rukou o podlahu. Opřel se o ni. Těžce oddechoval.
,,Jimin-ah."
,,E?"

,,Miluju tě," jakmile to vyslovil, zvlnily se jeho rty do lehkého úsměvu. V tu chvíli jsem měl sto chutí mu vše odpustit. Nic jsem však, ale neřekl. Jen jsem se posadil a prosebně Yoongiho políbil.

bts-18+ a normální příběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat