#04

4.8K 297 24
                                    

"ΧΑΡΑ, ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΤΕΒΕΊΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΆΜΕ" η μαμα στην γνώστη ωρα για μεσημεριανό, την ακούει και ο κόσμος στα επομενα δυο τετράγωνα.

Ξεφυσαω και αρχιζω να κατεβαίνω τις σκάλες.

Η σημερινή μέρα πέρασε ήσυχα μπορω να πω. Χωρίς την ενοχλητική Εύα μεσα στα πόδια μου και παραδόξως ουτε και ο Αλεξ οι οποίοι έλειπαν σήμερα.  ΤΟ ΣΎΜΠΑΝ ΜΕ ΑΓΑΠΆΕΙ.

Ολη μερα τωρα δεν εχω κάποιο περίεργο μήνυμα απο τον άγνωστο τύπο και ακομα προσπαθώ να σκεφτώ ποιος ειναι ο λόγος που μου έστειλε; Απο την αλλη μπορει να μπερδεύτηκε.

"Θεε μου, δεν το πιστεύω οτι ειμαι το υποσυνείδητο της"

Τι εννοείς Αφροξυλάνθη; Και μεγάλη τιμή έπρεπε να έχεις που είσαι.

"Εισαι άχρηστη μωρή ηλίθια. Ενα στραβος άνθρωπος στραβωθηκε για σένα και εσυ τον απο πέρνεις. ΝΑ, ΠΑΡΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΆΩ"

*Η Αφροξυλανθη μουτζωνει την Χαρά και φεύγει από το πλατό απογοητευμένη*

ΝΑ,ΝΑ,ΝΑ ΑΦΡΟΞΥΛΆΝΘΗ.

Στριφογύριζω τα μάτια μου με τον διάλογο αυτό και φτάνω στην τραπεζαρία.

ΚΑΡΜΠΟΝΆΡΑ, ΣΟΥ ΈΡΧΟΜΑΙ.

Κάθομαι διπλα απο τον Νικόλα και ξεκινώ να τρωω με απόλαυση.  Ο Νικόλας διπλα μου έκανε βλακειες με τον μπαμπά μου με αποτέλεσμα να γελάμε ολοι στο τραπέζι.

Αφου τελείωσα το φαγητό μου, αποφάσισα οτι πρέπει να αρχίζω να διαβάζω, απο την στιγμή που αποφασίσαμε με την Έλενα να παμε για καφέ και για ψώνια.

Πλησιάζει ο χορός των μασκαράδων και σίγουρα χρειάζομαι ενα ωραια συνολο.

Κάθομαι στην καρέκλα μου και αρχίζω με τα μαθηματικά. Η προσοχή μου αποσπάται οταν το κινητόμου αρχίζει να κουδουναει.

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Τι κάνεις ββυ;😉"

Οχι πάλι!

"Τι οχι μωρη ηλίθια, απαντα στο παιδί"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Τι θες πάλι;"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Εσένα😌"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Δν σε ξρ καν ανώμαλε γκαντ"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Με ξρς κλτρ απο τν καθένα Χαρα"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Τι;"

Texting With Mafia [T.W.M.]  -Book 2- ➡️Where stories live. Discover now