#14

3.4K 231 11
                                    

Είμαστε εδώ και μισή ώρα στην καφετέρια και ο Άλεξ είναι άφαντος!

Στην αρχή, χαιρέτησε κάτι γνωστούς και μετά απλά εξαφανίστηκε. Τελειώνοντας έτσι η υπομονή μου, πήρα τα πράγματα μου, άφησα λεφτά για την σοκολάτα και έφυγα από εκεί.

Νιώθω τόσο χαζή να τον περιμένω!

Θυμωμένη ξεκινάω τον δρόμο για το σπίτι μου, ώσπου πέφτω πάνω σε κάποιον.

"Που πας;" η γνωστή φωνη του ακούγεται και νευριάζω πιο πολύ.
"Σπίτι μου!" Η φωνή μου γίνεται πιο έντονη και αρχίζω να περπατάω πιο γρήγορα.
"Περίμενε! Τι εγινε;" το χέρι του με σταματά, πιάνοντας μου το μπράτσο.
"Ρωτάς τι έγινε; Με άφησες ολομόναχη, δεν ήξερα που πήγες και περίμενα σαν ηλίθια!" Του φωνάζω και τραβάω το χέρι μου φεύγοντας από εκεί.
"Χαρά! Χαρά περίμενε!" Σταματάω ξανά και γυρίζω να τον κοιτάξω.

Το θέαμα που αντίκρισα, με έκανε να λιώσω.

Ο Άλεξ, να γονατίζει και στα χερια του να κρατά το βραχιόλι με τα λουλούδια του χορού.

(Τζιζ δεν ξέρω πώς λέγονται😂)

"Έφυγα γιατί ήθελα να βρώ ένα με τα καλύτερα λουλούδια για να σου ζητήσω να γίνεις η σύνοδος μου για τον χορό. Λοιπόν,  Χαρά, θες;" έχει ένα αχνό χαμόγελο ενώ οι περαστικοί χαμογελούν στο θέαμα αυτό.
"Idiot, θα πρέπει να χαίρεσαι που θα έχεις την πιο ωραία σύνοδο" του χαμογελάω καθώς περπατάει με αργό βήμα προς εμένα. Με αγκαλιάζει στον αέρα και γελάει.

"Παλιόπαιδα,  με έχετε συγκινήσει"

Α μαρή Αφροξυλανθη, σκούπισε τις μύξες"

*Η Αφροξυλανθη της χτυπά το κεφάλι με μια εφημερίδα από το 1999*

*Η Χαρά πιανει το κεφάλι της παραξενεμενη*

*Το υπόλοιπο cast στριφογυριζουν τα μάτια τους και περιμένουν να ξεκινήσει ξανά η σκηνή*

"Χαίρομαι πολύ για αυτό,  θα συνοδευω το πιο όμορφο κορίτσι" τα κάστανα μάτια του με κοιτούν κατευθείαν στα δικά μου, σκεπτόμενη ένα πράγμα.

Θέλω να τον φιλήσω.



















*Προσπαθεί να ξεφύγει από τις ντομάτες που της πετούν και το εξαγριωμένο πλήθος με τις τσουγκρανες*

ΑΛΟΧΑ ΚΟΣΜΕ.

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΆ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ;

Πείτε τα νέα σας, πως πάει το σχολείο και το σημαντικότερο πόσο μαλακιζεται το κρας;)

Συγγνώμη,  χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση:(

Έμπνευση γιοκ για γιοκ και προσπαθούσα να προσαρμοστώ στο περιβάλλον του λυκείου.

Ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια❤ Λατρεύω να τα διαβάζω και γελάω με αυτά:") ❤

Ελπίζω το επόμενο κεφάλαιο να είναι πιο σύντομα🤠

Έχω μια ερώτηση: Θα σας άρεσε να αφήνατε ερωτήσεις στο cast? Είτε του Texting With My Step Brother ή στο Texting With Mafia.

Οι απαντήσεις θα απαντηθούν σε αυτή την ιστορία εφόσον είναι αρκετές.

Σι γιου.

Loveforfood_🧚‍♀️

Texting With Mafia [T.W.M.]  -Book 2- ➡️Where stories live. Discover now