Σάββατο πρωί αποφασίσαμε με την Έλενα και τον Μάριο να παμε για καφέ στην καφετέρια που συχνάζουμε.
Πλέον ο Μάριος έχει ενταχθεί στην παρέα μας και περνάμε όμορφα μαζί του. Από την άλλη, ο Αλεξ, κάθε φορά μου πετάει "Δεν τον συμπαθώ αυτόν θα στην πέσει" , αλλά δεν δίνω πολύ σημασία στα λόγια του. Πιστεύω ότι είναι παράλογος και ότι ο Μάριος είναι απλά ένας καλός φίλος. Με τον Άλεξ έχουμε ξεκινήσει πάλι τις παλιές μας συνήθειες ως κολλητοί. Πιστεύω ότι κατάλαβε το λάθος του ενώ με τον Αχιλλέα μιλάμε λίγο, συνήθως να μου πει για την Έλενα, που πλέον δεν ζηλεύω, νιώθω ότι τον ξεπέρασα και ίσως θα ήταν καλή ιδέα να τους τα φτιάξω.
*Παίρνει το πονηρό ύφος της*
Βάζω παπούτσια και αρπάζω λεφτά και το κινητό μου πριν βγω έξω από το σπίτι όπου συναντάω μόνο τον Μάριο.
"Χευυ" χαιρετάω χαμογελώντας, δείχνοντας και αυτός την λευκή οδοντοστοιχία του ενώ τυλίγει τα χέρια του γύρω μου για μια αγκαλια.
"Τι κάνεις;"
"Είμαι πολύ καλά εσυ;" βγαίνω από την αγκαλιά του και τον κοιτάω.
"Και εγώ. Παμε;" λέει καθώς ξεκινάει να κάνει λίγα βήματα μπροστά.
"Δεν θα περιμένουμε την Έλενα;" σμιγω τα φρύδια μου και προσπαθώ να εντοπίσω αν ήρθε η Έλενα.
"Μου είπε ότι δεν θα έρθει. Δεν ένιωθε καλα"
"Α μάλιστα" τελικά ξεκινάμε να περπατάμε μέχρι το αυτοκίνητο του, όπως ανοίγει την πόρτα για να μπω μέσα. Το αυτοκίνητο ξεκινάει όταν αυτός βάζει μπροστά.[...]
Εδώ και μια ώρα, Αφού μας έφεραν τους καφέδες μας, γελάμε με αστεία βιντεάκια στο tik tok ενώ παρατηρώ ότι είναι όμορφος όταν γελάει και χαμογελάω στην σκέψη μου.
"Τι θα έλεγες για παγωτό;" προτείνει και χαίρομαι που το είπε. Μέχρι να φύγουμε, τσακωνόμασταν για το ποιος θα πληρώσει τον καφέ μου και εν τέλη πήγε στον σερβιτόρος και τον πλήρωσε αυτός.
Το μαγαζί με τα παγωτά στο πάρκο είναι το καλύτερο μέρος του κόσμου!
Κάναμε βόλτες και ταυτόχρονα τρώγαμε. Τότε, το κινητό μου χτύπησε στην πίσω θέση του τζιν μου.
Little gay cupcake🍰
"Babeeeeee"
"Μου έλειψες:("
"Απαντά μ"
"Να τα πουμε;)"
"Χαρααααααααααααα"Princess👑
"Άσε τα babe και αυτα"
"Τι θες πάλι?"Little gay cupcake🍰
"Είσαι σκληρή μαζί μ:("Princess👑
"Το ξρ:)"Little gay cupcake🍰
"Εγώ σε αγαπάω:("
YOU ARE READING
Texting With Mafia [T.W.M.] -Book 2- ➡️
Teen FictionMafia's boy 😎 "Όχι σε εμένα τέτοια, πριγκίπισσα" Princess 👑 "Γτ ρε boy, τι θ κνς?" Mafia's boy 😎 "Τα παλικάρια μ από τν μαφία θ έρθουν...