#07

4K 262 10
                                    

Η ώρα έξι και ειμαι έτοιμη να χτυπήσω την πόρτα του σπιτιού του Αλεξ. Την πόρτα την ανοίγει ο ίδιος, φορώντας μόνο μια βερμούδα και γύρω απο τον λαιμό του κρέμεται μια πετσέτα.

"Συνεργάτιδα" ενα ειρωνικό χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου. Ρολλαρω τα μάτια μου και κανω περα τις δολοφονικές τάσεις.

"Τι να πω για το μυαλό σου. Τέτοιο παλικάρι και θες να το σκοτώσεις.  Τςτςτς αχρηστη"

Με ποιανού το μέρος εισαι τελος πάντων;

"Του Αλεξ, ντα"

Προδοτρα.

Μπαίνω μεσα στο σπίτι και αρχίζω να το παρατηρώ.

Τίποτα δεν έχει αλλάξει απο την τελευταία φορά που ειχα έρθει.

"Λοιπόν, μπορούμε να παμε-" δεν συνεχίζει την πρόταση του οταν στο σπίτι μπαίνει ο αδελφός μου και η αδελφή του γελώντας.

"Χαρά!" Η Αγάπη τρέχει προς το μέρος μου, χαμογελώντας. Ανταποδίδω στην αγκαλιά της και της χαμογελάω.  Δεν είναι πολύ κοντή απο εμένα αν και ενω ειναι στην ίδια τάξη με τον αδελφό μου, εκείνος μας περνάει, αφου είναι σαν την καμηλοπάρδαλη.  Να γιατί πρέπει να τον στείλω στο ζωολογικό κήπο.
"Τι κανεις;"
"Ουφ, είμαι εξαντλημένη! Κάνουμε περισσότερες πρόβες για την παράσταση και τα πόδια μου με πεθαίνουν" ω, ναι η παράσταση.
"Ναι, ξέρω εχω πρόβα σε λίγο και ολη την εβδομάδα" συμφωνώ με εκείνη, γιατί και οι δύο είμαστε στην ίδια σχολή χορού.
"Τς, κορίτσια" ο αδελφός της απο πίσω ειρωνεύεται και συμφωνεί μαζί του και ο αδελφός μου.
"Ενημερώνω οτι, έχουμε μια εργασία να τελειώσουμε αν θες να πας στην πρόβα σου" ανεβαίνει τις σκάλες και στριφογύριζω τα μάτια μου.
Α/Χ"Σπαστικος" λεμε ταυτόχρονα με την Αγάπη και γελάμε.

Τον ακολουθώ και καταλαβαίνω αμέσως που ειναι το δωμάτιο του. Οι τοίχοι απο το παιδικό μπλε χρώμα έχουν αλλάξει σε γκρι και άσπρο.

"Εχει καταλάβει ότι εχει μεγαλώσει.  Οχι σαν εσένα που ακόμα οι τοίχοι του δωματίου θυμίζουν το παραμυθένιο κόσμο της Μπαρμπις"

Ει, ειμαι πριγκίπισσα εγω και ζω στο κάστρο μου.

"Κοτζάμ γαϊδούρα εισαι οχι πριγκίπισσα"

Διώχνω τον διάλογο αυτο απο το κεφάλι μου και κάθομαι στην καρέκλα.  Ο Αλεξ, ειναι ξαπλωμένος,  χαμογελώντας στην οθόνη του κινητού του.

Βρε τσουλε,  με ποια τσούλα μιλας;

"Συγγνώμη,  η εργασία μήπως;" τοτε είναι που με κοιτάει.
"Ξεκινά εσυ. Μην ξεχνάς,  το πρώτο μερος το εκανα ολομόναχος" κλείνει το μάτι και ξανα κοιτάει το κινητό.

Ξεφυσαω και μετά απο τρείς ωρες καταφέρνω να την τελειώσω.  Μονη μου.

Ηλίθιε,  αφήνεις ετσι μια γυναίκα.

Χωρίς πολλα λόγια, σηκώνομαι και παίρνω τα πράγματά μου και την εργασία και βγαίνω απο το δωμάτιο.

Το μόνο πράγμα που έκανε ηταν απλά να γελάει συνέχεια και να πληκτρολογεί.

"Χαρά!" Εχω βγει πλεον στο πεζοδρόμιο και η φωνη του ακούγεται.
"Τι;"
"Τι έπαθες;"
"Τιποτα, τελείωσα την εργασία και παω στην πρόβα μου"

Φεύγω χωρίς να τον αφήσω να τελειώσει.

Ακου κει ο ηλίθιος.

Μετα απο δέκα λεπτά φτάνω στην σχολή.

Το μάθημα ξεκινά σε δέκα λεπτά οπότε ανοίγω το κινητό μου.

Ανώμαλος που δεν ξερω.
"Ποσο σ έλειψα ?🤭"

Ε βέβαια, να ποιος έλειπε.

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Κθλ:)"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Κακουργα γυναικα"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Ελεος😒"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"💔"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Ω, ελα π σ ράγισε η καρδια"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Μου τν ράγισες εσυ που αγαπώ:("

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ"
"Καλο, καλο"
"Δεν με ξερεις καν"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Μν εισαι τοσο σγρ🤭"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"ΤΙΙΙΙ???"
"ΔΛΔ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ?"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Λες να με έχεις δει με την συμμορία μου??🤔"

Ρούλα η καυτή😍🔥.
"Μν με κοροϊδεύεις "
"Εισαι απο το σχολειο-"
"Συμμορια;;;???"

Ανώμαλος που δεν ξέρω.
"Της Μαφιας😈"
"Ουπς αποκαλύφθηκα"
"Τα λεμε πριγκίπισσα❤"

Γκαντ, το Texting with Mafia γίνεται εδω μέσα.












Γεια σας αδέλφια 🤗
Ζω και ειμαι καλα😂
Μην με πάρετε με τις τσουγκρανες φταίνε οι εξετάσεις π δεν ανέβασα 😅

Τα λεμε💎

Texting With Mafia [T.W.M.]  -Book 2- ➡️Where stories live. Discover now