Νιώθω χαρούμενη που ο Τσακ παντρεύτηκε την Μπλερ στο γκοσιπ γκερλ και την κάνει χαρούμενη ενώ εγώ είμαι κλεισμένη στο δωμάτιο μου μια εβδομάδα τώρα.
Η Έλενα πληγώθηκε με αυτό που της έκανε ο Αχιλλέας, αλλά ήξερε ότι δεν θα κρατήσει από την συμπεριφορά του τις τελευταίες μέρες.
Ο Άλεξ προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου, αλλά δεν απαντούσα ούτε στα μυνήματα, ούτε στα τηλέφωνα και είπα ότι δεν θέλω να μπει στο σπίτι.
Εκεί που σκούπιζα τα μάτια μου για το αγαπημένο μου ζευγάρι της σειράς, αλλά και επειδή η καρδιά μου έχει σπάσει, το κινητό μου άρχιζε να χτυπάει.
Little gay cupcake🍰
"Ει"
"Έχουμε να μιλήσουμε καιρο"
"Έμαθα για τον Αλεξ"
"Τι γελοίος που στεναχώρησε την πριγκίπισσα της μαφιας"Princess👑
"Ελπίζω να περάσει"
"Εγώ στην μαφια απο ποτε;🤨"Little gay cupcake🍰
"Όταν γίνεις δική μου και με παντρευτείς😚"Princess👑
"Σε ποιο όνειρο το δες αυτο;😂"Little gay cupcake🍰
"Ανάμεσα στο τέταρτο με πέμπτο όνειρο χθες βράδυ🤭"Princess👑
"Πιθανότατα είσαι τρελός😂"Little gay cupcake🍰
"Ίσως. Για σένα τρελός"Κοιτούσα την οθόνη λες και είδα φάντασμα. Για λίγο, οι πεταλούδες στο στομάχι μου έκανα ξέφρενο πάρτυ, αλλά το αγνόησα. Δεν τον ξέρω καν.
Little gay cupcake🍰
"Έχω μια δουλειά. Σι για μπειμπ😚"Princess👑
"Δεν είμαι μωρο🥺"Έστειλα το τελευταίο μήνυμα με ένα αχνό χαμόγελο στα χείλη. Έκλεισα το κινητό και ξανά επικεντρώθηκα στην σειρά.
[...]
Η πόρτα του δωματίου μου ανοίγει και ο Μάριος μαζί με τον μπαμπά μου μπαίνουν μέσα.
"Ο νεαρός ήρθε να σε δει. Άμα την πειράξεις να ξέρεις ότι θα μάθω μου μενεις" ο μπαμπάς μου τον κοίτα μέσα στα μάτια τον Μάριο και φεύγει, αφήνοντας τον Μάριο άφωνο.
"Θα με σκοτώσει" τελικά λέει και γέλαμε.
"Ήρθα να δω πως εισαι. Σου έφερα και σοκολατάκια" ένα πακέτο με σοκολατάκια εμφανίζεται μπροστά μου και πηδάω να τον αγκαλιάσω που με σκέφτηκε.
"Αφού έφερες σοκολατάκια, είμαι πολύ καλύτερα" χαμογελάει πριν κάτσει δίπλα μου.Η υπόλοιπη ώρα πέρασε με εμάς να γέλαμε και να νιώθω πολύ καλύτερα.
"Δες αυτό το βίντεο" μου δείχνει ένα βίντεο με ένα παπάκι, που με έκανε να γελάσω παρα πολυ όπως και αυτός.
Η ματια μου εντόπισε την δική του, σταματώντας το γέλιο και για λίγα λεπτά να καθόμαστε να κοιταζόμαστε.
"Εγώ δεν θα σε πλήγωνα" μετά από αυτό, το χέρι του ακουμπάει το μάγουλο μου και ενώνει τα χείλη μας σε ένα τρυφερό φιλί.
Για μια στιγμή σταμάτησα να σκέφτομαι τα πάντα, αλλά για άλλη μια φορά ήρθε στο μυαλό μου η εικόνα του Άλεξ να με φιλάει, αλλά δεν την άφησα να με καταβάλει.
Πρπει να προχωρήσω.
Το φιλί τελειώνει και τα μέτωπα μας ακούμπησαν.
"Θα ήθελες να γίνεις το κορίτσι μου;"
Το ότι ανέβασα κεφάλαιο γρήγορα να σημειωθεί😅
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΖΩΗ ΣΑΣ;
Ελπίζω το κεφάλαιο να σας άρεσε.
Σι για στο επομενο🤞
Loveforfood_🤑
YOU ARE READING
Texting With Mafia [T.W.M.] -Book 2- ➡️
Teen FictionMafia's boy 😎 "Όχι σε εμένα τέτοια, πριγκίπισσα" Princess 👑 "Γτ ρε boy, τι θ κνς?" Mafia's boy 😎 "Τα παλικάρια μ από τν μαφία θ έρθουν...