Little gay cupcake🍰
"Έμαθα ότι ετοιμάζεσαι για τον χορο;)"Princess👑
"Πότε θα σταματήσεις ν μ στέλνεις?"Little gay cupcake🍰
"Μέχρι να αποφασίσεις να γίνεις δικιά μ κοκλα;)Princess👑
"ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΧΑ"
"Δν σε ξρ καν"Little gay cupcake🍰
"Θα με μάθεις... κάποτε"
"Τα λέμε ββυ έχω να ετοιμαστώ να βρω το ραντεβού μου στο χορο🥺👉👈"Princess👑
"Tik tok εθισμός🥺👉👈"Little gay cupcake🍰
"Ισως🥺👉👈"Γελάω λιγάκι με το τελευταίο μήνυμα και γυρίζω προς τον καθρέφτη. Νιώθω όμορφα μέσα στο φόρεμα της μαμάς μου.
Και τότε..
Αρχίζω και φωνάζω και χορεύω μόνη μου, που έφτασε η ώρα του χορού και χαίρομαι που θα είμαι με τον Αλεξ.
"Σκέψου τρόπους να ξεφύγεις από τα χέρια της Εύας κρίμα να σε χάσουμε τέτοιο παλικάρι"
Έχεις όρεξη Αφροξυλανθη, το ξέρω.
Βάζω τις γόβες μου και κατεβαίνω τις σκάλες, καθώς τα βλέμματα των γονιών μου στρέφονται προς εμένα.
"Κοριτσάκι μου!" Η μαμά μου δεν άργησε να βάλει τα κλάματα και ο μπαμπάς μου μας κοίταξε συγκινημένος.
"Είσαι πανέμορφη" ο μπαμπάς μου με κολακεύει και τον αγκαλιάζω, ενώ εκείνη την στιγμή χτυπάει το κουδούνι. Ο Άλεξ στέκεται εξω, φορώντας κουστούμι.Είναι τόσο όμορφος όπως κάθε φορά.
Το βλέμμα του περιπλανήθηκε πάνω μου μέχρι να με κοιτάξει.
"Τόσο όμορφη" είπε τελικά και του χαμογελάω.
"Να την προσέχεις, γιατί αλλιώς δεν θα διστάζω να σε-"
"Στέφανε! πηγαίνετε παιδιά" η μαμά μου ηρεμεί την κατάσταση, αλλά ο μπαμπάς μου κοιτάει ακόμα δολοφονικά τον Άλεξ.Βγαίνω έξω ακολουθώντας τον μέχρι το αυτοκίνητο του.
[...]
Σε όλη την διαδρομή, βάζαμε τα αγαπημένα μας τραγούδια τραγουδώντας και γελούσαμε.
Το χέρι του ακουμπάει το δικό μου μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό που μου μεταδίδει κάθε φορά και μπαίνουμε στην αίθουσα κολλώντας στο πρόσωπο μου ένα χαζό χαμόγελο.
Όλοι χορεύαν και έπιναν. Σε μια γωνιά η Εύα φιλούσε κάποιον άκυρο, η Έλενα μιλούσε με τον Αχιλλέα ρίχνοντας της ένα πονηρό βλέμμα και ο Νικόλας φιλούσε την.. Αγάπη.
"ΤΖΙΖΑΣ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ, ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΛΑΜΠΆΔΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΠΥΡΊΔΩΝΑ"
ΑΙ ΝΟΟΥ ΑΦΡΟΞΥΛΑΝΘΗ ΕΙΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ.
Σκουνταω τον Άλεξ να κοιτάξει προς τα εκεί και γουρλωνει τα μάτια του.
"Αστούς το περιμέναν καιρο"
"Πάω να χαιρετήσω τα παιδιά και έρχομαι σε λίγο" με αγκαλιάζει και φεύγει.Κατευθύνομαι προς τα ποτά και να δω λίγο στο ποτήρι μου. Τότε, ο Μάριος έρχεται δίπλα μου να με χαιρετήσει.
"Ειι" τον κοιτάω καθώς μου χαμογελάει.
"Χαρά!" Πίνει λίγο από το ποτό του.Είναι όμορφος μέσα στο μαύρο κουστούμι.
"Ήθελα να σου μιλήσω" η προσοχή μου στρέφεται προς αυτόν.
"Μου αρέσεις, μου αρέσεις πολυ-"
"Μάριε.. "
"Άσε με να το τελειώσω τώρα που μπορώ που βρήκα το θάρρος. Επειδή πίστευα ότι θα σε χάσω. Λοιπον.. Χαρά, δεν θα νιώσεις ποτέ όπως νιώθεις για τον Άλεξ για εμενα.. τον ειδα πως σε κοιτάει και πως τον κοιτάς, απλά να ξέρεις ότι είμαι εδώ για σενα" τόση ώρα κοιτούσα τον Άλεξ που γελούσε. Πώς να το αρνηθώ; Από πάντα ήμουν ερωτευμένη μαζί του.Γυρίσω να κοιτάξω τον Μάριο, αλλά είχε φύγει. Ξεφυσαω και πίνω λίγο από το ποτό μου. Πώς θα του ξανά μιλήσω τωρα; Πρώτα από όλα, τον θεωρώ καλό φίλο.
Το επόμενο κομμάτι ήταν ένα αργό βαλς.
Το χέρι του Άλεξ πιάνει το δικό μου και με κάνει μια σβούρα για να έρθω αντιμέτωπη με αυτόν. Χαμογελάει και ξεκινάει να χορεύει μαζί μου. Θυμήθηκα την ιστορία τον γονιών μου και σκέφτομαι πόσο μου αρέσει ο Άλεξ. Οι πεταλούδες στην κοιλιά μου κάνουν πάρτι όταν το κομμάτι σταματάει και μένουμε να κοιταζόμαστε.
Χωρίς πολλά λόγια, τα χείλη του κολλάνε στα δικά μου. Η στιγμή που περίμενα από μικρή επιτέλους γίνεται.
Τα χείλη του ενωμένα με τα δικά μου λες και αυτό είναι ένα όνειρο.
Όταν ζητούσαμε οξυγόνο, τα μέτωπα μας ακούμπησαν παίρνοντας πολλές ανάσες.
"Τί λες; Θα γίνεις το κορίτσι μου επιτέλους;"
Μπορεί κάποιος να με ξυπνήσει, σίγουρα κοιμάμαι ακόμα.
Με τα χέρια μου να τρέμουν και την καρδιά μου να θέλει να βγει έξω, κουνησα το κεφάλι μου θετικά χαμογελώντας.
Και στην τελική πως να αρνηθώ στον μεγάλο έρωτα μου για αυτόν;
Καραντίνα be like: Μέσα σπίτι, νιετφλιξ και τικ τοκ και πολύ φαΐ.
Σας ήρθε και σε εσάς το μέιλ για τηλεκπαίδευση;
Αδέλφια, είμαι μαζί σας θα το αντέξουμε και αυτό!
Σι γιουυ.
Loveforfood_🤠
YOU ARE READING
Texting With Mafia [T.W.M.] -Book 2- ➡️
Teen FictionMafia's boy 😎 "Όχι σε εμένα τέτοια, πριγκίπισσα" Princess 👑 "Γτ ρε boy, τι θ κνς?" Mafia's boy 😎 "Τα παλικάρια μ από τν μαφία θ έρθουν...