"Αλεξ;" δεν πιστεύω οτι βρίσκεται μπροστά μου.
"Τι κάνεις εσυ εδω;" ρωτάει παραξενεμενος και κάθεται στο παγκάκι.
"Απλα ήθελα να ηρεμήσω" το μυαλό είναι τοσο μπερδεμένο και η καρδιά μου χίλια κομματάκια.Γυρίζω να τον κοιτάξω και πάλι τον βλέπω χτυπημένο.
"Αλεξ!; τι ειναι αυτά;" το μάγουλο του είναι μωβ και το κάτω χείλος του ειναι σκισμένο.
"Τίποτα" απαντάει τελικά.Αυτο όμως δεν είναι ενα απλο τίποτα.
"Αλεξ που-" γυρίζει να με κοιτάξει σφιγμένος.
"Σταματά να είσαι περίεργη"Τον μισώ. Τέλος ιστορίας.
Παίρνω τα πράγματα μου γρήγορα και φεύγω απο εκεί.
"Χαρά!" Με φωνάζει, αλλα δεν σταματώ να περπατάω γρήγορα. Τελικά, με πιάνει απο το χέρι και με γυρίζει μπροστά του.
Με κοιτάει μες τα μάτια χωρίς να λεει τίποτα όπως και εγώ."Πρέπει να φύγω" απαντάω τελικα και τραβάω το χέρι μου.
Καταλαβαίνω οτι ξεφυσαει και κάνει την κίνηση να τραβήξει τα μαλλιά του.
"Το υποσυνείδητο του, Λάμπης τον βρίζει τώρα"
Γτφ Αφροξυλάνθη, πως--
"Είμαστε σε σχέση αχρηστη"Οκ, τα παρατάω μαζι σου.
Ξεφυσαω και κατευθύνομαι στην σχολή χορού. Σε δυο μέρες έχουμε την παράσταση και εχω τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Μπαίνω στα αποδυτήρια εντελώς αποσυντονισμένη, σκεπτόμενη τι έγινε σήμερα χωρίς να καταλάβω οτι έπεσα πάνω στην Εύα καθώς έβγαινα απο εκεί.
Κι όμως, την έχω ακόμα και στον χορό και με αντιπαθεί πιο πολυ τώρα που εχω τον ρόλο.
"Πρόσεχε χαζή!" Φωνάζει και στριφογύριζω τα μάτια μου.
"Α ναι λάθος μου, γιατί με την σύγκρουση μπορεί το μισό μεικαπ που έχεις βαλει να έφευγε" απαντάω ειρωνικά, κάνοντας την φίλη της να γελάσει, κερδίζοντας ενα δολοφονικό βλέμμα απο την Εύα.Με προσπερνάει χτυπώντας τον ώμο μου.
Αμα σου δώσω καμια μπουφλα να φύγει όλο το τσιμέντο απο το πρόσωπο σου, θα σε δω αν με ξανα σπρώξεις.
Αγανακτισμένη παω στην αίθουσα για πρόβα, όπου ακούω την κυρία Σπυριδούλα να φωνάζει στο τηλέφωνο.
"Τι εννοείς έσπασε το πόδι του; Ποσο πιο ξεκάθαρα να το εκανα ότι ήθελα να προσέχει αυτές τις μέρες; Η παράσταση ειναι σε δύο μέρες!"
"Τι έγινε;" τρέχω προς εκει.
"Ο Παύλος έσπασε το πόδι του και δεν μπορεί να χορέψει μεθαύριο" θυμωμένη κανει γύρω γύρω στην αίθουσα. Εμενα απο την αλλη άρχιζε να με λούζει κρύος ιδρώτας.
"Θα το κάνω σόλο!" Προτείνω την πιο απλή λύση.
"Είναι ντουέτο δεν γίνεται!" Τοτε, μπαίνει μέσα η Αγάπη προβληματισμένη απο τις φωνές.
"Τι έγινε;" με ρωτάει. Πιάνει το κούτελο της όταν της εξηγώ το πρόβλημα.
"Ο Νικόλας μήπως--"
"Ούτε καν, δεν θα θέλει συν οτι θα πάει με τον νουνο του για μπάσκετ"
"Εχω και μια αλλη ιδέα βέβαια.." με κοιτάει αθώα.Ω, τέλεια.
"Ο Άλεξ!"
Χεχεχε:) λοιπόν, θα το ανέβαζα χθες, αλλα ΤΟ ΜΙΣΌ ΠΑΡΤ ΜΟΥ ΔΙΑΓΡΆΦΗΚΕ 🤦🏻♀️
Τι κάνετε, πως είστε; τα νεα σας❤
Ελπίζω να σας άρεσε το παρτ:)) αν και ειναι βαρετό 🤷♀️
Λοιπόν, αν θέλετε κιόλας μπορείτε να ψηφίσετε την άχρηστη φιλη μου _littleboxer_ στον διαγωνισμό που εχει παρει μέρος. Βρίσκεται στον τοίχο μου και θα ηταν ευγνώμων αν το κάνατε ❤
Να περνάτε καλαα.
Σι γιαα.
Loveforfood_💞
YOU ARE READING
Texting With Mafia [T.W.M.] -Book 2- ➡️
Teen FictionMafia's boy 😎 "Όχι σε εμένα τέτοια, πριγκίπισσα" Princess 👑 "Γτ ρε boy, τι θ κνς?" Mafia's boy 😎 "Τα παλικάρια μ από τν μαφία θ έρθουν...