~Rozdział 6~

435 30 19
                                    

Liliowa Łapa

Następnego dnia szłam że swoim mentorem i partnerem. Wysoka Gwiazda też z nami był. Dzisiaj mieliśmy szukać kotów, które dołączą do naszego Klanu.

- zobacz, to ten twój kolega, pieszczoch! - miauknął Wysoka Gwiazda do mojego partnera.

Rudy kocur podbiegł do domu Dwunożnych, a ja zostałam z czarno-białym.

Ognista Gwiazda

Wszedłem na płot, a następnie do ogrodu Dwunożnych. Zawołałem Łatka.

- Ognista Gwiazdo! O co chodzi? - zapytał.

- czy zechciałbyś dołączyć do Klanu Chmur? Naa razie jestem w nim ja, mój zastępca Wysoka Gwiazda, oraz moja uczennica Liliowa Łapa.

Łatek po chwili zastanowienia powiedział:

- daj mi chwilę

Wysoka Gwiazda

Zostawiłem Liliową Łapę i poszedłem szukać innych kotów.

Liliowa Łapa

W końcu przyszliśmy do obozu. Z nami byli Łatek, Księżniczka, Chmurka, Jęczmień, Krucza Łapa, Sasza, Cody i Hattie.

Ognista Gwiazda nadał Saszy imię Wiśniowy Płatek, Kruczej Łapie imię Krucze Oko, a Jęczmień został z Jęczmiennym Ogonem. Wysokie Pióro(Wysoka Gwiazda zmienił imię) został mentorem Łaciatej Łapy(Łatka), Krucze Oko mentorem Lisiej Łapy(Cody), Wiśniowy Płatek za to otrzymała ucznia - Wschodzącą Łapę(Hattie). Mała Łapa(Księżniczka) została karmicielką, a jej syn otrzymał imię Obłoczek. Mała Łapa jako mentora(że względu na Obłoczka miała mieć mniej treningów niż inni) dostała Ognistą Gwiazdę.

[200 słów]

Wojownicy:Nowy klan. Tom 1-Przeznaczenie Liliowego Pazura✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz