~ Rozdział 10 ~

400 24 25
                                    

Małe Piórko

Bardzo się przestraszyłam, że ten kot zrobi coś Obłoczkowi. Ognista Gwiazda po chwili rozmowy z nim powiedział:

— Bicz jest teraz dobrym kotem i chce dołączyć do naszego Klanu.

— nie możemy mu zaufać — miauknęłam przestraszona.

Ognista Gwiazda nie odpowiedział tylko wszedł na pień i wezwał nas na zebranie Klanu.

— Bicz chce do nas dołączyć. Postanowiłem, że przez księżyc będzie więźniem. Później zdecyduję, co z nim zrobić. — miauknął.

O dziwo Bicz się zgodził.

~ Księżyc Później ~

Liliowa Łapa

Mam dziesięć księżycy. Dzisiaj mianowanie Bicza na wojownika.

Stałam już przy Zwalonym Pniu.

— Ja, Ognista Gwiazda, przywódca Klanu Chmur, wzywam moich wojowniczych przodków by spojrzeli z góry na tego kota. Władał Klanem Krwi, lecz zmienił się i chce dołączyć do Klanu Chmur. Nauczył się waszego szlachetnego kodeksu, więc polecam wam go jako wojownika. Biczu, czy przyrzekasz przestrzegać Kodeksu Wojownika i bronić Klanu nawet za cenę własnego życia? — miauknął mój partner.

Bicz zamruczał cicho.

— tak, przyrzekam. — miauknął.

Zastanawiałam się nad imieniem, jakie wybrał dla niego Ognista Gwiazda.

— w takim razie nadam ci imię wojownika. Biczu, od teraz będziesz znany jako Długi Pazur. Klan Gwiazdy ceni twoją lojalność i męstwo, od teraz jesteś wojownikiem Klanu Pioruna. — miauknął przywódca.

Bicz poszedł czuwać.

~ Księżyc Później ~

Ognista Gwiazda

Muszę mianować Liliową Łapę wojowniczką. Nadam jej imię Liliowy Pazur.

Wschodzące Futro

Zebrałam się z innymi kotami przy miejscu zebrań Klanu Chmur.

— Ja, Ognista Gwiazda, przywódca Klanu Chmur wzywam moich wojowniczych przodków by spojrzeli z góry na tę uczennicę. Trenowała ciężko, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks więc polecam wam ją jako wojowniczkę.

Liliowa Łapa

—... Liliowa Łapo, czy obiecujesz przestrzegać Kodeksu Wojownika i bronić Klanu nawet za cenę własnego życia?

— tak — miauknęłam pewnie.

— zatem nadam ci imię wojowniczki. Liliowa Łapo, od teraz będziesz znana jako Liliowy Pazur. Klan Gwiazdy ceni twoją lojalność i wierność, od teraz jesteś wojowniczką Klanu Chmur. — miauknął mój partner.

Nigdy nie byłam szczęśliwsza.

[308 słów]

Wojownicy:Nowy klan. Tom 1-Przeznaczenie Liliowego Pazura✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz