Wysokie Pióro
Ognista Gwiazda długo rozmawiał z Jęczmiennym Ogonem. W końcu wyszedł z legowiska i wezwał Klan.
Podszedłem pod miejsce zebrań.
— Jęczmienny Ogon powiedział mi o trzech kotach, które dołączą do naszego Klanu. Skarpetka i Rubinki poszuka Wysokie Pióro. Gnata poszukają Wiśniowy Płatek i Wschodząca Łapa.
~ na poszukiwaniach ~
Wiśniowy Płatek
Szłam po lesie. Zobaczyłam go. Gnat!
— Gnacie! — zawołałam.
Po jakimś czasie poszliśmy do obozu.
Wysokie Pióro
Po odnalezieniu Skarpetka i Rubinki szedłem po lesie, gdy nagle skoczył na mnie czarny kot. Upadłem. Kot wbił mi w gardło pazury. Wyjął je. Zacząłem krwawić. Straciłem życie.
~ kilka chwil póżniej ~
Ognista Gwiazda
Koty weszły do obozu. Zauważyłem, że Wysokie Pióro jest przestraszony.
Liliowa Łapa
Kiedy Ognista Gwiazda skończył rozmawiać z Wysokim Piórem, zwołał zebranie Klanu.
— dzisiaj mianuję dwóch nowych wojowników i dwóch nowych uczniów. Najpierw wojownicy. Wschodząca Łapo, Gnacie, wystąpcie. — powiedział mój partner.
— Ja, Ognista Gwiazda, przywódca Klanu Chmur, wzywam moich wojowniczych przodków by spojrzeli z góry na tą uczennicę. Trenowała pilnie by zrozumieć wasz szlachetny kodeks więc polecam wam ją jako wojowniczkę. Wschodząca Łapo, czy obiecujesz przestrzegać Kodeksu Wojownika i bronić Klanu nawet za cenę własnego życia?
— obiecuję.
— więc otrzymasz imię wojowniczki. Wschodząca Łapo, od teraz będziesz znana jako Wschodzące Futro. Klan Gwiazd ceni twoją odwagę i determinację, od teraz jesteś wojowniczką Klanu Chmur. — "mój partner wymyśla najlepsze imiona", pomyślałam.
— Gnacie. Byłeś wojownikiem Klanu Krwi. Mam nadzieję, że będziesz mi wierny. Twoje nowe imię to Czarna Plama. — mruknął mój partner swoim pięknym głosem.
— teraz uczniowie. — zaczął mówić. — Skarpetku, Rubinko, wystąpcie.
Kiedy koty podeszły bliżej Zwalonego Pnia, on z niego zszedł.
— Skarpetku, od teraz, do czasu otrzymania imienia wojownika, będziesz znany jako Biała Łapa. Twoją mentorką zostanie Wiśniowy Płatek. — miauknęła kocur o rudej sierści.
Słuchałam go wpatrując się w Wysokie Pióro...Rubinka została Rubinową Łapą. Jej mentorem został Jęczmienny Ogon.
Postanowiłam, że jutro porozmawiam z Ognistą Gwiazdą. Kocham go, ale kocham też Wysokie Pióro. I nie wiem, z kim chcę być.
[320 słów]
CZYTASZ
Wojownicy:Nowy klan. Tom 1-Przeznaczenie Liliowego Pazura✅
FanfictionKAŻDY KOT MA SWOJE PRZEZNACZENIE...A JAKIE MA ONA? Klany nawiedziła powódź, która zabiła wszystkie koty. Jedynymi, którzy pozostają przy życiu są Ognista Gwiazda i Wysoka Gwiazda. Obaj przywódcy łączą siły, tworząc nowy klan, Klan Nadzieji. ...