6.💞

500 21 2
                                    

Pohľad Loren:

Prišlo mi divné Martinusové správanie, ale už som sa rozhodla neriešiť to.Bola som strašne šťastná že som vonku s mojim dlhoročným crushom.

Išli sme do Starbucksu. Ja som si objednala jahodový, Marcus čokoládový a Lea banánový milkshake. Jahodový bol úžasný. Lea mi povedala že ide na WC ale videla som ako vychádzala von.

Myslela som že si robí srandu ale ona ma tu naozaj nechala s ním! Veď ja sa s ním ani neviem poriadne rozprávať!

„Prečo sa tak divne pozeráš na tie dvere?" povedal Marcus s priblblim úškrnom. ,,Lea odišla preč" povedala som a pozrela som sa do jeho krásnych čokoladiek. Usmial sa. Tak som sa usmiala aj ja.

„Asi šla uloviť nejakú novú korisť" povedal s pobavením v hlase a potom sa rozosmial na celý Starbuck. Potom som to už nevydržala a musela som sa aj ja začať smiať. Smiali sme sa tam ako dvaja retardi.

Pohľad Marcusa:

Sedeli sme v Starbucksu ešte minimálne pol hodinu. Keď sme sa rozhodli už odísť tak sme sa išli ešte poprechádzať.

S Loren je strašná sranda. Začína sa mi páčiť. Možno. Trošku.

Keď bolo už okolo 7 hodín večer tak som ju išiel odprevadiť domov. Áno máme domy vedľa seba tak som to mal blízko. Pri jej dome som ju objal a dal jej menšiu pusu na líčko.

Fake Account (M&M) ✔️Where stories live. Discover now