18.💞

395 21 3
                                    

Prešli už tri mesiace. Od tej doby sa toho veľa zmenilo. Začala som chodiť na strednú školu, Lea a Marcus sú stále spolu a vyzerajú naozaj šťastne no a ja som sa veľmi zblížila s Tinusom. Vlastne dá sa povedať že sme spolu každý deň aj mimo školy. Cez prázdniny sme skoro stále u seba prespávali. No a čo sa týka Mareka s ním sa bavím tiež ešte viac ako kedysi. Dokonca sa už bavím aj s Marcusom.

Uvedomila som si že môj život je úplne úžasný. Mám tých najlepších kamarátov, aj keď ich moc nie je ale mne to stačí.

Práve sa mi skončila škola a ja som čakala na Tinusa, keďže si ho ešte zavolala učiteľka aby mu vysvetlila jedno učivo ktoré mu nejde.

Čakala som už asi 15 minút, a stále nič. Už ma to prestalo baviť tak som si dala slúchadka do uší a začala vnímať hudbu.

Keď v tom mi tie slúchadka niekto ztrhol a sotil do mňa tak že som spadla ma tvrdý betón podomnou.

,,To je tá krava čo sa ťahá s Gunnarsenom a nemá žiadnych iných kamarátov?'' prehovoril jeden z pomedzi tých chalanov.

,,Tak za prvé s Martinusom nechodím, a za druhé kamarátov mám.'' bránila som sa

,,Ale tú druhú čo sa ťahá s Gunnarsenom starším nepočítam, aj tak sa od vtedy skoro vôbec nebavíte. No a to že nieste spolu si hovor tam tomu stlpu a nie mne. Si myslíš že som idiot a nevidím ako sa na seba škeríte ako idioti?'' prehovoril nejaký vysoký čierno vlasý týpek.

Zrazu mi schmatol ruku a postavil ma. Ruku mi však nepríjemne mačkal a začal ma niekde ťahať.

,,Kam ma to akože vedieš?'' skríkla som po ňom.

,,To je jedno. Chcem aby si mi dala to čo Gunnarsenovi''

,,Čoo?" prekvapením som zakričala, ,,Čo som podľa teba dala Tinusovi?''

,,Nerob zo mňa debila, sám si viem predstaviť čo spolu každú noc robíte'' povedal, keď v tom ma pustil a prikázal mi aby som nastúpila do auta.

Chcela som odmietnuť keď zrazu sa tu zjavil Tinus a poriadne mu strelil, až z toho skončil na zemi a z nosu mu tiekla krv.

,,Tak to si prehnal'' zavrčal, a podkopol Tinusa ktorý taktiež skončil na zemi.

On sa zodvihol a začal do neho kopať.

Keď som videla toho bezvládneho Tinusa ako leží celý od krvy na zemi stislo mi srdce. Nerozmýšľala som ani nad tým čo robím a sotila som do neho. Keď sa mu podarilo odstúpiť od Tinusa silno som mu kopla do rozkroku a potom mu ešte jednu strelila.

Rýchlo kým bol omráčený som pomohla Tinusovi zodvihnúť sa a ísť odtiaľ preč.

~~~

Keď sme už boli pri našich domoch, zobrala som ho k sebe keďže rodičia neboli doma mi len to vyhovovalo.

Sadol si na moju posteľ a ja som šla po lekárničku.

,,Čo ťa bolí? Musím ti to ošetriť'' povedala som a otvorila lekárničku.

,,Ale nič, nechaj to tak. Ošetriť sa zvládnem aj sám'' povedal a zobral mi z rúk tu lekárničku.

Ja som si ju však strhla naspäť a hnusne som sa na neho pozrela.

Vybrala som vlhčený obrúsok a snažila sa mu jemne umyť krv na tvári pod nosom a perou. Muselo ho to naozaj bolieť keď tam stále sykal bolesťou.

,,Teraz ti to nastriekam desynfekčným sprejom tak to budeš musieť vydržať'' povedala som a s ľútosťou sa pozrela na tú jeho zničenú, no aj tak krásnu tvár.

Keď som mu to dostatočne dostriekala usúdila som že by to stačilo a sprej som vrátila naspäť do lekárničky.

,,Lepšie?" povzbudzujúco som sa na neho usmiala.

,,Ešte nie, stále má to bolí" zakňučal.

,,Tak jasné že ťa neprestane hneď po jednom ošetrení bolieť, niesom nejaký doktor" zasmiala som sa

,,Podľa mňa by z teba bola až moc dobrá doktorka" uškeril sa.

,,Fajn tak čo ti mám ešte spraviť aby ťa to nebolelo?'' prevrátila som očami

,,O jednom by som vedel'' nebezpečne sa na mňa zaškeril a ja som sa začínala báť o čo mu ide.

Začal sa ku mne približovať a spojil naše pery.

Zrazu som prestala vnímať okolie a užívala si to. Bol to príjemný pocit, pery mal hádam ešte dokonalejšie než Marcus... V bruchu akoby mi vypustiji roje motýľov, s moja koža pod jeho dotykom takmer zhorela. No potom som si to všetko uvedomila a musela prerušiť túto nádhernú chvílku.

Pozrela som sa na neho nechapavým pohľadom a on sa iba usmial.

,,Už ma to nebolí'' povedal

S radosťou vám oznamujem že žijeme 😂🙏🏻Po dlhých mesiacoch som sa rozhodla napísať túto časť a keďže sa už blížime ku koncu tohto príbehu, tak už hádam budú časti vychádzať pravidelne. A chcela by som sa vám veľmi poďakovať za skoro 2k prečítaní 😍 i love youu

Fake Account (M&M) ✔️Where stories live. Discover now