9.💞

471 15 0
                                    

Pohľad Martinusa:

Nenávidím ho! Svojho vlastného brata! Ako mi toto mohol urobiť? Bojím sa že jej niečo urobí. Ona je doňho zamilovaná, a to moc. Ak ju Marcus podvedie je schopná sa aj podrezať.

Áno Marcus je sukničkár! Nerád o tom hovorím ale hanbím sa za neho.. Ak Loren niečo spraví zabijem ho!! Dobre to by som nedokázal ale aj tak nech si ma neželá...

Loren som nechal videné. Nedokázal som jej odpísať. Bolí to. Veľmi to bolí. Nikdy predtým by som nepovedal že láska až tak moc bolí!

Pre istotu som vypol wifi. Nedokázal som si s ňou viac písať. Trhá mi to srdce keď vidím aká je šťastná z toho že ju pobozkal môj brat. Nie že by som nechcel aby bola šťastná, to nie. Ale aby bola šťastná so mnou a nie s niekým kto ju bude len využívať.

Polovicu dňa som preležal v posteli. Mal som v ušiach sluchadka a pozeral sa do okna. Premýšľal som nad tým všetkým čo sa stalo. Keď už má ležanie omrzelo rozhodol som sa ísť sa prejsť. No to som asi nemal.

Videl som tam Loren. Loren s mojím bratom Marcusom. Boli na sebe nalepený ako dva sladké cukríčky. Cítil som ako moje horúce slzy začali tiecť po mojích lícach. Najradšej by som sa za ním rozbehol a jednu mu poriadne strelil! Ale nechcel som jej ešte viac ublížiť.

Začal som utekať. Vôbec som nevedel kam. Proste som len bežal a bežal. Nevnímal som nič okolo. Pred očami som mal len Loren a Marcusa.

**************

Pohľad Loren:

Aaaaaa!!!! Dala som sa dokopy s Marcusom!! Áno ja a Marcus spolu chodíme! Rozhodla som sa napísať Marekovi. Dúfala som že mi už odpísal. No dúfala som zbytočne. Stále len to blbé "videné"! Žeby ho nahnevalo to čo som mu napísala o Marcusovi? Ale prečo by mu to malo vadiť? Rozhodla som sa mu ešte napísať.

Fake Account (M&M) ✔️Where stories live. Discover now