10.💞

464 18 0
                                    

Ja:Prečo mi neodpisuješ?

Ja:Marek prosím odpíš

On:No?

Ja:Prečo ma ignoruješ?

Ona:Prepáč, blbá nálada...

Ja:Ako to?

Ja:Stalo sa niečo?

On:No neviem či ti to mám povedať

Ja:Veď notaak ja som sa ti tiež zdôverila

On:Tak dobre no. Tak trochu som sa zamiloval.. Tak trochu moc.

Ja:Ahaa a čo je na tým zlé?

On:No proste ona má nechce. A ani nikdy chcieť nebude. Miluje totiž niekoho iného.

On:Ale dopredu ťa upozorňujem. Marcus je sukničkár. Dávaj si pozor aby ti nič neurobil!

Ja:Nemyslím si. On taký není.

On:Poznám ho už od malička. "Chodil" už minimálne s 20mi dievčatami. Potom im zlomil srdce.

Ja:Stále tomu neverím. Ale to už je jedno. Nechcem sa už s tebou hádať. Bolo vidno že to so mnou myslel úprimne.

On:Okej. Už to neriešme😊

Ja:A poznáš aj jeho brata Tinusa?

On:Áno aj jeho

Ja:No dobre, idem si ja kuknúť nejaky seriál, tak potom napíšem😁👋

On: Ahojjj❤️

Bola som rada že s Marekom sme sa uzmierili. Mám ho veľmi rada, bála som sa že má bude naďalej ignorovať.

Idem si kuknúť ten seriál. 3-krát hádajte čo. Ak ste si mysleli Simpsonovcov tak ste uhadli SPRÁVNE. Máte u mňa jeden bezcenný bod.

Už kukám 4 diel Simpsonovcov. Prestalo ma to baviť tak som sa vybrala do parku. Tam som uvidela Martinusa. Vyzeral byť smutný. Prišla som bližšie. Prisadla som si k nemu. Všimol si ma a trochu sa usmial ale potom zas nahodil smutný pohľad.

,, Ahoj, stalo sa niečo?" spýtala som sa ho. Pozeral sa do zeme. Potom zdvihol hlavu a odpovedal: ,,Nič vážne. Iba si dievča ktoré milujem našlo frajera" zase sklopil pohľad. Super, už dalšé zlomené srdiečko. Akoby mi nedtsčil Marek.

,, Poznám ju?" zbystrel zrak a váhavo na mňa pozrel no napokon povedal. ,,Až veľmi dobre" toto som nečakala. ,,Lea?! Ona má frajera?!" hneď som vyskočila na nohy a rozbehla som sa k nej domov.

Martinusov pohľad:

Zbláznila sa?! Naozaj si myslí že som sa zamiloval do Lei?! Ja milujem len a len ju. Keby to tak vedela.

Išiel som jej napísať

Ja:Ahoojj❤

Ja:Ako sa máš?

Asi teraz spovedá Leu. No bože...

Fake Account (M&M) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora