22.💞

318 17 1
                                    

Keď som konečne videla Leu, rozbehla som sa za ňou a silno ju objala. Konečne sme boli po dlhej dobe spolu. Išli sme do prvého nákupného centa čo sme videli, a cestou som jej povedala úplne všetko čo sa stalo odkedy sme sa nevideli, čiže to že som sa buchla do Tinusa a že zajtra sa stretnem s mojím najlepším kamarátom. Ona mi zase rozprávala všetko o jej a Marcusovi. Som naozaj šťastná, že sú oni šťastní. Dokonca sme sa dohodli, že spolu pôjdeme všetci 4 von, teda dúfam že pôjde aj Tinus.

Chcela som si kúpiť nejaké pekné rifle a červený top, po prípade nejaký crop-top, no to by nebola Lea, keby mi stále neponúkala nejaké šaty, aj keď sama dobre vie ako šaty neznášam. Nakoniec som predsa len súhlasila, ale pod podmienkou že budú iba nejaké jednoduché. Nakoniec som si kúpila tieto:

 Nakoniec som si kúpila tieto:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neboli až tak zlé ale aj tak... Prečo musia byť práve červené? To nemohol vybrať nejakú lepšiu farbu?

Po dlhom dni s Leou, kde sme boli ešte klasicky v Starbuckse a potom na večeri som už konečne šla domov. Bola som už naozaj unavená a chystala som sa ísť spať, keď v tom mi niekto napísal. Bol to Marek.

On:Loren?

Ja:Áno Marek?

On:Bojím sa

Ja:Čoho prosím ťa?

On:Zajtrajška

Ja:A to už prečo??

On:Bojím sa, ako zareaguješ keď ma tam uvidíš...

Ja:Ako by som mala zareagovať? Veď ja sa teším na to, ako ťa konečne uvidím

On:Budeš ma nenávidieť😔

Ja:Bože nehovor takto. Prečo by som ťa mala akože nenávidieť?

On:Pochopíš zajtra...

On:Sľubuješ, že ma budeš mať stále rada tak, ako do teraz?

Ja:Jasné že sľubujem❤️ Neviem prečo by som ťa mala len tak prestať mať rada🥴

On:To dúfam😔❤️

Ja:Nedúfaj! Sľubujem ti to

Po tomto som už len mobil položila a rozhodla sa ísť spať. Nechápem, čoho sa bojí a prečo je tak divný...

Fake Account (M&M) ✔️Where stories live. Discover now