11.💞

468 18 0
                                    

Pohľad Loren:

Hneď som sa rozbehla za Leou. Musela som jej to povedať. To že ju Martinus miluje.

Prišla som k jej domu a zazvonila. Otvorila mi jej mama.

,,Jej, ahoj Loren'' povedala dosť príjemným hlasom.

,,Dobrý deň, je prosím vás Lea doma?'' spýtala som sa trochu nervózne keďže mi otvorila jej mama a nie Lea. Ak není doma tak sa asi odstrelím.

,,Prepáč, išla si niečo vybaviť ale do pol hodiny by mala prísť. Ak chceš môžeš počkať u nej v izbe.''

,,Jasnee, ďakujem!'' povedala som a išla do jej izby.

Nudila som sa tak som sa pozrela čo je nové na sociálnych sieťach. Písal mi Martinus.

Ja:Prepáč že som neodpisovala musela som si niečo vybaviť

On:Hmm a čo také?

Ja:To je jedno

On:Neboj, viem že si išla povedať tvojej kamarátke že ju milujem 🙂

Ja:No hej vlastne..Prepáč mi to

On:Nehnevám sa, len chcem ťa uistiť že Leu nemilujem😁🤦🏻‍♂️

Ja:To naozaj?

On:Jasne veď som ti povedal že som sa zamiloval do dievčaťa čo má frajera a pokiaľ viem Lea frajera nemá

Ja:Bože ja som ale blba🥴

Ja:Tak prepáč

On:No nevadí len teraz jej to celé odznova vysvetli aby si nemyslela že ju milujem keď to tak není

Ja:Ešte som jej to ani nestihla povedať ale tak dobre no🤣

*****

Počula som buchnutie dverí. Rozbehla som sa ku dverám.

,,Leaa!''

,,Ahooj ty čo tu robíš?''

,,No čo asi. Čakám na teba.''

,,To si mi nemohla aspoň zavolať že ideš ku mne?''

,,Prepáč musela som ti niečo vážne povedať'' povedal som a začala sa smiať.

,,Čo ti je smiešne?''

,,Ale nič, poď do izby všetko ti vysvetlím.''

Hneď ako prišla do svojej izby som jej to všetko povedala. To ako mi Martinus povedal že miluje nejakú osobu ktorú dobre poznám až po to ako som si s ním teraz písala.

,,Ty si vážne blbá! Veď ja ani frajera nemám. A keby sa mal Tinus zamilovať do takého potratu ako som ja by sa radšej pod zem zakopal. No to je teraz jedno. Musíme zistiť do koho sa zamiloval!'' povedala s úškrnom Lea.

,,A načo ti to bude? On sa tiež nestará do nášho života. Môže sa zamilovať do koho chce.

,,A teba to fakt ani trochu nezaujíma?''

,,A malo by?''

,,No vieš ono mi to tak trochu sedí aj na teba.''

,,Na mňa?!!'' jej preskočilo?

,,Len mi nehovor že si si nikdy nevšimla ako sa k tebe správa. A ešte k tomu chodíš s Marcusom. Čiže význam to dáva.''

Jej naozaj preskočilo. Všimla som si že sa ku mne Tinus správa trochu inak než ku ostatným ale aj tak som si 100% istá že do mňa zamilovaný není. Proste to viem...
Ale potom do koho za zamiloval? Veď ja okrem Lei,Marcusa a Mareka žiadnych iných kamarátov nemám.

Fake Account (M&M) ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora