Epilóg

452 20 15
                                    

Dnes je 24. august. Už je to presne 6 rokov. 6 najťažších rokov v mojom živote. Už 6 rokov som na tomto svete bez nej. Bez jej krásných oceánských očí, jej dokonalého úsmevu a maličkých dolíčok v ktorých bola vždy tak zlatá. Bez jej dokonalých objatí, bez jej vždy šialených nápadov a jej úžasným zmyslom pre humor. A áno, zomrela. Pred 6 rokmi. Mala totiž komplikovaný pôrod. Doktor jej musel prepichnúť plodovú vodu, a od vtedy to s ňou šlo čím viac, tým horšie. Začali jej zlihávať orgány. Našťastie porodila zdravého chlapca, ktorému sme dali meno Marek, ale ona už také šťastie nemala. Sľúbil som jej, že pre neho urobím úplne všetko aby sa mal najlepšie, že sa o neho postarám a nedovolím aby mu niekto čo len skrivil vlas. Aj keď mu určite chýba mama, som udhodlaný svoj sľub splinť.

Práve sa prechádzame po cintoríne až zastavíme pred jej hrobom.
,,Chýba mi" šepol Marek
,,Aj mne chýba, ani nevieš ako moc" povedal som a to už som mal v očiach slzy. Marek ma chytil za ruku a silno mi ju stlačil. Ja som ho len objal a následne sa rozplakal aj on.
,,Neplač oci, ešte máš mňa. Ja ťa nikdy neopustím, sľubujem" povedal s uvzlykaným hlasom. Keby nebolo tohto malého anjelika, asi by som to nezvládol a už by som dávno nepatril medzi živých.
Ešte naposledy som sa pozrel na jej dokonalú náhrobnú fotku, a šepol som tie zázračné slová ,,Milujem ťa a nikdy ťa milovať neprestanem"

A je to tu. Koniec. Viem, že ma teraz asi všetci zabijete ale nevadí. Úprimne takýto koniec som ani ja nemala v pláne napísať😂. Som rada že sme túto knihu konečne dopísali, lebo ja osobne s ňou nie som vôbec spokojná a príde mi dosť cringe, ale veľa z vás ste si o ňu stále písali, kedy bude nová časť a podobne...
Do komentára mi môžete napísať naposledy váš názor na celú túto knihu. Ďakujem vám všetkým. Love youu💞💞

Fake Account (M&M) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora