3.💞

624 23 0
                                    

Rodičom som napísala SMS že idem s Leou do kina. Išli sme. Keď sa film skončil išli sme sa ešte prejsť po meste.

Bola príjemná večerná tma a bolo trochu zima. Ale mikina stačila.

Zrazu som pred sebou videla Marcusa. Srdce mi tak silno začalo byť že sa čudujem že mi nevyskočilo z hrude.

Nahodila som na Leu grimasu no už bol preč. Dostali sme strašný záchvat, ani neviem prečo.

Bolo pol 9 a išli sme na autobus. Keď som videla na zastávke stať Marcusa prešli po mne zimomriavky.

Chcela som odtiaľ odísť ale povedala som si že nie som až taká padavka.

Lea sa snažila nahodiť nejakú zaujímavú konverzáciu. On sa na nás usmial a na to prišiel autobus.

Pustil nás do dverí ako prvé.

,,Tak ďakujeme'' povedali sme a nastúpili.

Sadli sme si do voľnej štvorky a on vedľa nás. Tak sme sa začali rozprávať. Niečo typu kde sme boli, čo dávali v kine atď.

Nedokázala som sa mu ani pozrieť do tváre.Myslela som si že sa tam asi roztopím.

Lea vystupovala o dve zastávky predo mňou čiže ma tam nechala s Marcusom samú. No super.

Nastalo trápne ticho. Potom sa ma spýtal či naozaj ideme a Leou na to gymnázium. Povedala som že áno.

,,No to som rád'' povedal.

,,Nápodobne'' usmiala som sa.

,,Nešla by si niekedy von? Vieš ako, len ty a ja, nie Lea'' spýtal sa no akurát sme vystupovali.

Vonku som mu povedala že áno ale jedine ak nebude vadiť že aj s Leou. Naozaj neviem, ale sama by som to asi nezvládla.

Povedal že teda nie a nebezpečne sa ku mne priblížil. Srdce mi bilo asi najviac ako len mohlo a ja som cítila ako sa moja tvár červenala.

Dal mi pusu na líce a do ucha mi šeptol iba ,,tak ahoj'' a išiel domov.

Vážne povedal len "tak ahoj?"

Nevedela som čo to má znamenať no od šťastia som sa išla asi zblázniť.

,,Ahoj zlatko, ako bolo?'' spýtala sa ma mama, hneď ako som vošla domov.

Odpovedala som že super ale že som unavená a idem si ľahnúť.

,,Tak teda dobrú'' povedala a usmiala sa.

,,Aj tebe mami'' a išla som do izby.

Dala som sa do pyžama a odlíčila sa. Zobrala som mobil do ruky a zavolala Lei. Všetko som jej to musela samozrejme povedať.

Po hodine volania mi pípol mobil. Nechcelo sa mi vôbec spať len som sa pozerala do stropu tak som bola rada že mi niekto píše.

Bol to Marek.

On:Ahooj

Ja:Ahoj

On:Ako sa máš ?

Ja:Mega dobre, čo ty?

On:No ujde to.. A prečo mega dobre?

Ja:Dlhý príbeh

On:Ja mám času dosť😏

...

No tak toto ne.

Mohla by som mu to čo sa teraz stalo povedať? Že som bola vonku s osobou ktorú milujem? Že ma pozval von? Pre mňa to znamenalo strašne moc a nechcela som to písať práve jemu. Veď ho ani nepoznám

Fake Account (M&M) ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon