Pohľad Loren:
Zobudila som sa na zvonenie budíka. Bože zas tá blbá škola. Čo už ešte pár týždňov musím pretrpieť a potom hurá prázdniny.
Vykonala som rannú hygienu a šla do kuchyne sa naraňajkovať. Medzi tým som si vytiahla mobil a skontrolovala čo je nové. Písal mi Marek, čo ma celkom potešilo.
On:Dobre ránko❤️
Ja:Aj tebe❤️
On:Ako si sa vyspala?
Ja:No fajn, čo ty?
On:No ušlo to
Ja:Prepáč už musím ísť do školy, tak zatiaľ čau
On:A nemáte v škole wifi?
Ja:Nie, prečo?
On:Dnes nejdem do školy a budem sa nudiiť
Ja:No chudatko😂
On:Tvoje chudatko
Ja:😂😂
Ja:Musím už tak ahoj
On:Ahooj😞
Nechala som mu videné a šla do školy. Keď som tam prišla všimla som si že obydvaja Gunnarsenovci nie sú v škole čo ma celkom potešilo. Naozaj som nemala na Marcusa náladu. Tinusa som neriešila. Najhoršie na tým bolo že tu nebola ani Lea. To zas bude veselý deň keďže sa tam s nikým iným nebavím. A áno, s Leou sme si to všetko vysvetlili. Veď ona za to predsa nemôže, bolo by odomňa dosť egoistické jej neodpustiť.
Keď som konečne prišla domov hodila som tašku na zem a ľahla som si. Vzala do ruky mobil a začala pozerať čo je nové. Marek mi nechal celkom slušný spam.
On:Už mi chýbaš
On:Nech už si doma plss
On:Ohh teraz umrem od nudy
On:Ešte 4 hodiny a 25 minút
On:To snáď prežijem
On:4 hodiny
On:3 hodiny
On:2 a pol
On:Už sa mi nechce čakať
On:Už len pár minuut
Ja:Kľud, už som doma😂
On:Konečnee
Ja:To som ti až tak chýbala?
Ja:Alebo si sa len nudil?😏
On:Hah obydve
Ja:No ok.
Medzi tým ako som si s ním písala mi napísal Tinus či by som nešla von. Neváhala som a napísala že áno, aj tak učenia som moc nemala a nudila som sa.
Dohodli sme sa že sa stretneme pred parkom a potom niekde prejsť. No čo, nemôžem za to že to ten park je tak super.
Chvíľu sme sa len tak prechádzali. Bolo medzi nami také to trápne ticho. Chcela som nejako naviazať konverzáciu no nevedela som ako.
,,Prečo si dnes nebol v škole?'' spýtala som sa ho prvé čo ma napadlo.
,,Museli sme si s Marcusom niečo vybaviť okolo koncertov a tak.''
,,Jaaj''
,,Čo chýbal som ti?'' povedal s jeho typickým úškrnom
,,Úprimne ? Aj hej. Nemala som sa s kým baviť keďže v škole nebola ani Lea.''
,,Už sa bavíte?''
,,Noo všetko sme si to vysvetlili. Nakoniec sa dali a Marcusom dokopy tak snáď im to vydrží. ''povedala som trochu smutne na čo ma Tinus objal.
,,Nič si z toho nerob, on je proste taký. Miluješ ho ešte?''
,,Myslím že už nie'' povedala som sebaisto
,,Nemáš chuť na zmrzlinu?'' spýtal sa ma nadšene Tinus pri čom sa mu rozjasnili jeho čokoládky.
,,Jasnee!''povedala som a išli sme.
*****
Nakoniec ma už išiel odprevadiť domov. Bolo už 18:00 a ešte som nebola ani pripravená do školy.
,,Ďakujem za krásny deň'' povedal mi v objatí.
,,Aj ja tebe'' povedala som mu a odtiahla sa od neho.
,,Tak ahoj!''
,,Ahooj''povedala som a zavrela dvere do môjho domu kde má už čakal výsluch.
BINABASA MO ANG
Fake Account (M&M) ✔️
FanfictionStratila jeho, stratila nádej. Neverila v nemožné. Stalo sa to skutočnosťou... [trochu texting] naozaj neodporúčam čítať, je to moja prvá kniha a keď si ju teraz spätne čítam tak sa moc za ňu zanbím :Ddd každopádne ak ju aj tak čítaš tak ŤA MILUJEM...