*******
Mihring te chauh lo chu zirtir kan ngailo tih thu hla siam tu chuan sawi mahse kawng lehlam takah chuan mihring te pawh hi zirtir hranpa kan ngaihlohna kawng tamtak a awma.. chu²..duhamna te..duhkhawploh na leh beidawn luhaina te erwh zirtir kan ngailo..
Taehyung pawh nikhat ah dollar 40 ahan hlawh dawn meuh chuan a hmaa alo suangtuah phak loh leh ati ang tih alo rinphak ngailoh tih tum chuan aneih zawg² nen chuan thawkchhuak in tumruh tak chug bawk in busan boarding school a an principal chu hmuh atum a..chutah chuan anau admit in..ei leh in..riahna thlamuan thlak zawk leh tha zawk awm na ah chuan akal a..aneih zawg² leh documents engkim principal dawhkan a abun ruih hnu chuan principal ngilnei tak chuan Kim Nana chu a boarding school a kal turin alo pawm ta hlauh mai...
Mittui far tawp theilo a amittui afar hnu chuan taehyung chu principal chuan a haw tir ta a..chumi ni vek chuan anau nen chuan chu boarding school chu an pan leh a.. taehyung chuan hreh tak chug in achhugkaw neih chhun anau duatlai chu a thlahliam ta a... Nana chuan kal duhlo teh mahse nitinin street food..rice cake.. eitur tui tak2 te leh thian thar tenen hun an hmang tawhdawn bakah kar khat ah vawikhat ahmuh ziah tur thu taehyung an ahrilh hnu chuan Nana chuan zawimuag chuan alu alo bu nghauh² a... tichuan an inthen ta a..
Nana awmloh hnu chuan anu leh pa ten anthih hmaa an hnutchhiah awmchhun leiba tamtak la chambang rulh nan chuan Nana nena anlo khawsak ve naw² na in tlawm tak mai chu a tiral ta a..anau fee thla 18 apek lawk avang chuan a zatve zo ang anita...anau ber hmun himah a awmta bawka..atan chuan chu ai poimoh leh lawmawm chu a awmlo ani...ani chu kawt thler mai² ah lo riak dawn tawh poh nise apoina a awm tawhlo ani..
Tunah chuan hna pangngai tak athawk ve tawhdawn ee..ahlim ta veng² mai....mahse...'nang maw...ilo tha maw stripper boy' tih aw ri ahan hriat leh hnu chuan a tiril zawg² chu akhur chhuak vek ani...
***********
"Nang hi mi min guide tur chu," Jungkook chuan ati a.. taehyung chuan achil lem ri khawlh² chugin alu alo bu nghauh² a.. Jungkook chu anui suk a
Busan tuipui explore tur te chu mi 10 anni a...chutah chuan Jungkook chu anihna paggai angin class representative ani leh a..team chuan athu an ngaichang thraw reng mai ani...achhan pawh ani chu a polite a..a fing a..a remhria a..a dinhmun in atlin a..mi hip theihna anei a.. negative record aneiloh mai bakah a hmelthat uchuak na leh leadership aneihna chuan hotu ah asiam lo thei lo...tu tan poh biak anuam èm² a...mahse tumahin an nel ltk leh an ngaihhniam loh nana awmdan erawh a thiam em2 lawisi..annel a..an ngaisang a..abulah erwh an khawsa ngamlo thung...amah anga thiamthei chugchuang an classmates Yugyeom tih loh chuan a hnaih ngailo...mahse an zah em² lawisi...mahse zawhna tamtak siamtir tu zawk erawh chu engvangin nge a senior leh zirna lam la thutak lo tak pahnih Namjoon leh Yoongi a kawp chhanchu mite maktih leh titi ber atling ani... Mahse sulhnu leh kan nun thukru thenlo tuge awmchuang..
********
"
N-nang maw...ilo tha maw stripper boy," Jungkook chuan ati a.. taehyung a lam chu ava pan a.. taehyung chu penkhatin alo tawlhhnung hret a.. Jungkook chu anui suk rigawt a..an mit leh mit intawg chu an lasawn mai thei lova..kal ahun tawh ani tih hriattir nana vaukam dar inkhawng ri bal² chuan akai harh dun a..zirlai dangte pawh lawngah anlo lawn suau² tawh hnu chuan engmah sawi zui lemlo chuan an lawn ve ta a..
Tuipui pawl ruih mai thlir chung zelin taehyung chuan lawng chu a control a...a naupang kaihhruai....class zet2 te chu a entha ngamlo niber in alang...anni poh chuan anmahni guide tu chu pahlah taka en anlo thiam em2 mai bawk a.. amaherwh chu an lawng khalh tu a cute reuh anitih lo hria hmeichhe pathum vel chu anlo phun ri mar² a... taehyung a lam anthlir a..annui her² a..
YOU ARE READING
My Stripper Boy I Vkook✔
ФанфикHmahun eng tak nei mek mimak tak laka a luangliam chungchang nge ni a..mi maktak zawk kha mi hlauhawm tak laka a tal awh chungchang..anun chu kha mihring lakah khan lak hran theih tawh lohvin a bet ta a hmangaihna chuan hlimna chhiar sen loh apek ru...