Chapter 28

484 87 28
                                    

Marble tliang taka phah khat building zautak ah chuan wine manto nen mihring chu mahni nalh tihzawng leh ngaih pawimawh thlir bing chuan an kat nak2 renga. V erawh thin thi in a awmthei thaklo a. A veilam chu ahan melh ru leh zauh thin a. Tuiin hal lo na chungin waiter in wine keng chunga amah an rawn pelh apiang chuan alo ban thei zel a. Tunah chuan darthlalang no thum a tlak zo der tawha. A tawp nan aveilam chu ahan thlir leh zauh va. Chutah a vanneihna siam in Jungkook chuan washroom lam apan ta hlauh va, chutah arang2 in a umzui ta a. Olivia leh ani Maria Choi te mitmei pawh a hrechang tawh heklo.

Washroom ah chuan inthlahdul takin Jungkook chuan a kut chu ahan sil a, second reilote chhung darthlalang chu ahan melh ran2 a, chutah a kut a hruk hul hnu chuan chhuah mai atum ta a. Mahse chhuah atum laitak chuan mipakhat hmanhmoh taka rawn lut pa chuan a banrek ah nghet taka rawn hmer in bang ah chuan anawr chilh ta riap a. V anglo takin Jungkooka hmel chu a inbengdai bik khawpa. V ahmel erawh chu a mithmul dum chhahtak chuar sap chuan a lung ni lo tih a entir a. Jungkook chuan ngawireg in V a tawngchhuah hun chu a nghak ta reng ringawt a.

"Jungkook engvangin nge min rawn zui, kan inkar chu fiah takin ka tih tawp tawh kha. Nge ka thinrim chawh chhuah i tum zawk?" V chuan ati a, a thusawi ah chuan achiang in inbengdai tak anga lang Chung leh thu pe aw takin aw ka achhakchhuak a.

"Ka duh che, ka phone chungchag a thlalak te erawh kha chu thu dang daih anni. Mahse kaduh che V," Jungkook chuan arawn tichhuak a. V chuan insum tum sawm sarih mahse a hmela mak tih na chu a khuh reh zo theilo ani. Phawk takin Jungkook chu a en a.

"Mi rilru buai i nihhi. Tu phiangsen in nge mahni thiante ngaizawg ngai," V chuan arawn ti sap a. Thinrim hmel pawh pu tawh chuang lovin Jungkook chu ngawireg in a en ta reng a. Jungkook chuan ahmui alo liak huh sap a.

"Ka mamawh che V, ka nun ah ka mamawh che, mi rilru buai emaw mi â emaw mintih chuan min siam tha ta che," Jungkook chuan ati a, V a kawng zen tak chu a vuan a, akhel ruh ah chuan a kut khing lehlam² a dawm in alam ah V chu a pawt hnai dawrh a, an taksa chu a intih sik tir ta a. "Min hnawhkhat rawh, min hlat suh," Jungkook chuan arawn tichhuak sap a, a aw te chu a khur dar² a, a thusawi leh chetdan avangchuan V pawh chu a bang biklo, a chal atangchuan a mûr thla chuai2 a, ataksa pum chu an hik vek emaw tih mai turin vur ang maiin ading khawng ta renga. Atira Jungkooka bula asawitur neih zawng² leh a thinrimna te kha a thinrim chhan te nen lam chuan a theihngilh fai ta vek a. School naupang homework thiam chianglo takin hlauthawg taka zirtirtu bula a thil by heart sa sawichhuah atum laia a zâm chhiat luat avanga engkim a theihghilh vek ang mai kha ani.  Engmah sawi chhunzawm lovin Jungkook nen chuan an in melh dun ta reng a, hun rei tawk tak an inmelh hnu chuan V chuan s biang chu dai thla chem² hian ahria a, a biang chu ahan tuai thuak a, mahse arinloh puiin a mittui chu alo tla reng a. A mak ti chu aphudeuh chiang khermai. Heng mittui te hi khawi atanga aneih nge tih a in hre biklo. Engvanga rawn tla nge annih tih nen chuan.

***

Chumi tuk atangchuan V chuan zawh na tamtak chhansenloh nei chungin Olivia leh Jackson te chu  Japan ah tumlawkna nei hlek lovin ahruai leh ta a, airplane a an awm thleng chuan an kalna tur ala Chiang chuanglo, aduh awmchhun chu chumi ni a arang thei ang bera Paris chhuahsan chu ani ringawt a. Receptionist bulah chuan tun la² a mipathum la lenna ticket la awl2 ah kal aduhthu chu asawi thawr a, receptionist nu chuan atirah tak pheichuan V chu terrorist emaw ati hial hman trep a, mahse id mumal tak anlo neih avangleh academic card sang tak anlo neih hlauh avangin tickets la awl na Japan an pan chu an remti ta a.

Thlawhna chhungah chuan V chu rilru buai takin athu a, akhat tawkin a tukkhum chu a thutna nghen chhan ah chuan atauh leh chawrh2 thina. Olivia pawh chuan arawn mitmei leh sap thin a, athat leh that loh a zawt awl lo bawka. V pawh chuan "ka tha alawm sweetheart" tiin alo chhang veleh sap thin bawka. A bialnu a koh nan sweetheart tih hmang mahse a lu bura ngaihtuah na thluak awm te chuan nizana Jungkook nena an chet dan chauh chu a ngaihtuah chawl lova. A ngaihtuah na a mipakhat chauh awm Jungkook chu theih tawpa paih bo aduh takzet ani. 

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now