Chapter 15

847 86 16
                                    

Naupan chhiat thlak taka zan hun hmanna ni chu azo ta a. Tunah chuan chhun ni sensa hnuaia hnathawhna hun ani leh tawh. Taehyung chuan zinglam tuk thuan eina thleng chu asil a, ahma zan lawka Jungkook nena an thil tih avanga ahnuailam na chu arawn chhuak er² a, mahse a chin thandan panggai anih angin engahmah ngai lova uksakloh luih atum zel a.

"Taehyung kachhuak dawn, vawiin chu katlai deuh bawk ang," Jungkook chuan ati a. Hmanhmoh takin inchug atrag chuan arawn chhukthla a, taehyunga lu chu tuai her in ahmui ah chuan afawp zeuhva, chhuah atum nghal bawk a.

"Ngawiteh Koo loding teh," tiin taehyung chuan a ko zui tuarh a

"Enge Pup,"

"I phone ka kawl duh e vawiin chu Koo," taehyung chuan ati a, apron huh hnuang nen chuan kawngkapui bula Jungkooka ding chu ava pan a. Jungkook chuan hriatthiam loh hmel deuhin alu alo ti thle deuh ha a

"Engvangin,"

"Mahni chauha awm nilen ziah hi kaning tawh alawm, bakah ka khua ahar, i rawn haw tlai theisi," taehyung chuan ati a, hnailam en chungin ahmui chu a tikawh ve deuh laka

"i nin techuan in hi tifai la, emaw adang tihtur te zawngla pawna chhuah tihloh. Bakah TV pawh a awm renga, Chung te chu lo en thin la ani mai alawm," Jungkook chuan ati a, chhuah atum leh a.

"TV ah te chuan cartoon leh thil hmuhnawm tak² Nana in hmuhnawm atihtur deuh² achhuak zela, amah ka ngaih zual phah thin a, chuvangin tv chu en kaduhlo Koo," taehyung chuan ati a, atitau deuh bar tawha, diktak chuan Jungkook nen chuan engtiang pawhin lo intithinrim thin mahse Jimin leh Nana hming arawn lamchhuak ngailo, enge achhan ni ang, diktak chuan anau angai em ani. Jungkook chu alo thaw hak a

" Awle anih leh vawiin chiah aniang, alehpek a awmtur anilo, kan inhrilh chiang tiro.. taehyung," Jungkook chuan ati a, tae chuan alu chu alo bu nghauh² a. Chuveleh Jungkook chuan a kekawr ipte chhunga a phone chu alachhuak ta a. Muangchangin taehyung lam chu apan a

"La rawh, mahse heihi atawpna tur ani tih hria ang che, tha em," jungkook chuan ati a , taehyung chu alo bu ghauh a, ngawi rengin Jungkooka phone chu ala a, Jungkook chu athawk leh hak hnu chuan achhuak ta a.

Jungkooka chhuahhnu darkar hnih hnuah chuan taehyung chuan in vel chu fai thei ang ber in achhuah tawh a, a insilfai hnu chuan bedroom table chunga Jungkooka phone adah chu ala a, Instagram ah lut in Chimmiepark tih chu a search nghal a, reilote ah Jimin chu arawn langthla zut a, Jimin athil post vel chu a enthla zela, Hoseok nena an park kalna a an thlalak te, an cake siamdun laite, an sangha man lai thlalak a upload te chu a tuaithla zel a, ahnu reilote ah amit chuan phone screen pawh chu hmufiah thei tawh lovin a khawhmuh chu chhumzing paw chiai ang maiin afiahlo zova, mittui far hnih thum chu phone screen ah chuan a farthla sap² bawka. Akut zungtrang sin sei zet chuan ahru sap a. Phone chu a âwm ah chuan akuah bep thlawpa, atrap zawih2 a.

***

Zandar sarih vel chuan Jungkook chuan in arawn thlenga, in aluh rual² in taehyung chuan Jungkooka taksa chu vabawh nghalin akuah thlawpa, Jungkook chuan taehyung malpui pahnih ah chuan vuanin apawm kang a, inkiss mawlh² chungin bedroom lam an pana, adawt leh chu lube leh condom nen.

An zawh hnu a shower an neih zawh chuan chau hnepin an mudun vang² a, Jungkook chuan taehyunga sambuang kir chial chu a chul heuh2 a, a âwm ah taehyung chu gawiregin alo bawk ve thung bawka.

"Koo"

"Uhm,"

"Jimin hian minlo be thut ta se amak ngawt ang tiro,"

Jungkook chuan amit alo tichuar a

"Ngatannge chu² min zawh"

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now