Chapter 24

543 81 40
                                    



***

Kan khualzinna ram ah hian mi chi hrang² an awm a, Chung te chu hmalam pana kan kal lo hmuthei miahlo te nge an niha Kan harsatna ah lo lawm em² a remchang lo zawng te. Thenkhat thung chu kan harsatna in annun atihlima, achhanchu harsatna tawk vetho kannih avangin an thla amuang a, an mahni chauh tawk tu bik annilo tih an hriat avangin midang harsatna in thlamuanna leh mahni inhnem na nasa tak ape ani. Khawvel ani miau a, chung ho chu tunge dem thei awm chuang.

V chuan a bag pack hnuhnung ber chu aroom atangin hmanhmoh takin Jungkook an alo dawn ngei theih nan avawm chhuak a. Api ân ka nem a dawnsawn leh nulh ahlau khawp a. Tichuan Jungkook chu a room pan na step ah chuan a nam thla dawr² a. Jungkook pawn V awm dan chu mak atiin a pangngai zan chu atibiklo ani. Mahse eng emaw vangin maksak taka chet hi aduh tranna alo hrehauhlo zawk ani.

Dining room kal pel zuai² in V chuan a bag liantak ak chungin Jungkook chu a banrek ah a kaichhuak dawr² a. An awmpui te chuan an hmanhmoh ltk chu phawk takin anlo thlir liam ringawt bawka. Hollyday pawh ahrilh hai teh e.

V chuan a Mercedes dum nalh takah chuan a bag chu avawm lut rawk a, a hmanhmoh em2 chhanchu tuman an hrelo, Jungkook chuan darkar khat chuang Seoul atanga chhuahnan hun anla nei tih ahre si a, engvanga V chu hmanhmoh em2 nge ani tak tiin a in gaihtuah neuh² va. Chutih laitak chuan api ân ka nem i chuan an inchhawng sang tak atangin "Jinsoo!!! Choi Jinsoo" arawn ti be ruai2 a. Chuveleh V chu a thlarau an pawhchhuah sak hlau ltk ang maiin aleh li arangin a hmanhmoh sauh a.

"Pi!!! Engmah i sawi ka hretheilo, min ko mawlh² mahla ka hrethei chuanglo blah blah blah. Ka hmangaih che thil thadeuh kalo hawn ang che" V chuan ati let zuah2 a. Hmanhmoh takin car ah chuan alut a. A car chu a khalh ta a.

"Ding rawh!!! Choi Jinsoo!!!"

"Ka ding lovang i sawi ka hretheilo tih i hriat kha!!!," tiin car khalh chungin ala chhang let zel a. An kalliam ta a. Jungkook chuan mit tla lek lovin passenger seat atang chuan alo thlir reng ringawt a. Ahma lawk khachuan lehkhabu api an hralh zawh sak vek avangin vocation pawh hman an phalsak ani kha anisia. Ani lawm ni? Ani ngei alawm.

Minute sawm hnih hnu chuan trip an kal na a anhman tur Van lianpui awm na chu an thleng ta a. Jeabum. Jackson. leh Yoongi chu anlo awm thrap tawha. V leh Jungkook pawh chu an va thleng pheive deuh chiah bawka.

"Khawnge Namjoon leh jin hi," V chuan serious takchuan ati a. Engtin mah a chhanglo chuan Yoongi chuan a sana chu alo en sap ringawt a. Jackson leh Jeabum chuan a chhang tu bik nih tum lovin an tawng chhuah hma in anlo in melh tawn rak2 a. V chu a mengpual ralh a. Van lamah akut chu avawr hak a.

"An rawn la thlen loh chhan te an sawi em, entirnan traffic," Jungkook chuan ati thawp salh a.

"Jin an rawn kalve aduh lova, aduh hma chu Namjoon an thlem atum a, chuvang mawle," Jackson leh Jeabum chuan an ti rual thawt a, V chu alo mengphawk nasa em2 a.

"Ni maw, ngatinge Jin chuan lokal aduh lohva, ahma khachuan engmah asawi si lova, tunah ngati teh thut" V chuan hlauthawg leh chik zet chuan ati a. Jackson leh Jeabum chu a en hra a, anni chu anlo ngawi leh nghal hmak a.

"Min chhang ta cheu mawle!!" V chuan ati vak a, ni e Jackson chuan a chhan duhloh chhan chu V a kid kanilo tih fiah nan. Jaebum an achhan loh chhan chu khup zul a Jackson an V a uipa ni awm taka achhang lai hmuh alo chak ve thunga. Thluak thawl tak ve² anni.

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now