Khathil. Hospital a Jungkook an V afawh hnu atangchuan thil chu akal pangngai theilo chhunzawm zel a, buaina neuh² leh thildang chu sawi tello mah ila V a zingthawh tinuamlo tu leh zanmut tinuamlo tu chu engdang mah nilovin ama ngaihtuahna. Engtinge Jungkook a peh hel ang tih leh engtinge Olivia lakah a rilru hei aia nasa zawka a pek ang tih chu ani. Achhanchu Olivia chu hmeichhe fel tak ani tih leh alaka a thinlung hawn sak chu atihtur leh abat ani tih ahria a, chumi zawm tura insanphek chauh chu a tum tur ani tih mai te chuan a rilru akam chhun zan àwl lo a. Chhanloh message zozai Jungkook hnen atanga adawn te chu 'all clear' button hmet in hawng eih lovin a delete thla leh nghauh² a, chu² azingtin dan anih avangin thil mak ah pawh ala tawhlo. Alo berah zingtin Jungkooka message 30 tal a delete ziaha, achang chuan Olivia message chenin alo delete palh thina. Chumi avanga thupha chawi nan ice cream leh Rose alei phah leh nge² thin.
Amut na khum atangchuan boxer chauh nen chuan athochhuaka, amaha thilmak tak chu Olivia ala mutpui miahlo chu ani. Achhan erawh api nen inchawina atthlak anneih vang ani.
Toothbrush ah chuan toothpaste chu ahan hmetchhuak bawrh a, a ha nawt tamai lo chuan chu toothbrush chu a en ngawireg a, chutah a ngaihtuahna ah chuan ahma zan kha a mitthla ah arawn inlar nawn leh uar2 a. Chu². Tlaikhat Yoongi in ah an thian ho an spot a, tamfe a in hnu chuan V chuan zungtur in bathroom fiamthu atthlak avanga nui vur2 chungin apan a, midang erawh chuan akalna lam anlo enghelh teh chiamlo, mipakhat tih loh chuan.
V chu bathroom a atihtur atihhnu chuan akut asila, chhuak tura a inher lai chuan Jungkook chu arawn lut a, nidang anglo takin V chuan tawngkam ngei awm deuhin afiam peih lova, Jungkook pawhin ngawireg in V chu a en reng rigawt a, nidang chu nise attention atthlak deuh an in melh atang ringawt pawhin azam leh chiai2 tawh ang chu. Mahse chumi tlai ah erawh chuan anilo, ngawireg in an inmelh dun reng ringawt a, dan ngaite ang in V chu engmah sawi lovin akalbo hmasa tu ah chuan tran atum leh a, mahse jungkook chuan abanrek ah lo vuanin nghet taka hmer chhunzawm in alamah chuan apawt hnai a. Muangchangin V a darah chuan alu anghat thla riai2a, nghet takin a mit achhing bawka. V chuan an inkar lakloh leh pangngailo ltk chu aning tawh takzet ani. Atir khachuan Jungkook kha adem a, an pahnih inthian that na atihchhiat avangin adem takzet a, ahnu ah chuan amah haider duh na arilru ah chuan alian leh tazawk a, engmah athawh chuanloh avangin ahnu leh ah athinrimna avanga phuba lak aduh leha, ngeiawm tak2 a khawsa in anbuai leh laih thin a. Mahse vawiin tlai chuan engmah ati paih tawh ta ngang lova, engmah a ngaihtuah peih tawh heklo. Jungkook an adara alu alo nghah lai pawh chuan ngawireg in ading ta reng ringawt a.
"V. I hmeltha kati lutuk asin, i hmeltha takzet ani" Jungkook chuan chaurau takin arawn tichhuak sap a. V chuan achil alo lem ri khawlh a.
"I rui tawh ltk anihkha Jungkook, Namjoon inthlah tir vat ang che, keichu Yoongi in ah hian kariak nghal mai ang. Riah ve ngawt tum hlek suh ang che. I hria maw" V chuan ati ram hmak a. Jungkooka dindan pawh ngaihtuah lo chuan akal sawn hmaka, Jungkook chu alo bu dawrh a.
V a taksa a tawh apiang chuan engtinge a han sawi ang, khawvel hi zawimuag a rawn parchhuak tur ang maiin ahriaa, a beng chuan thu hriam tak² ahriat zawng² a theihngilh a, amit chuan ahmuhlai ngeia ahmangaih nunna aral riai2 lai kha atheihghilh bawk. Arilru in lum let but2 chu nasa taka rawn fawnchhuak tur ang mai ani. Engvangin nge V chuan ataksa lum tak chuan akuah theihloh, afawh theih mai loh. Tun ah leh tun darkar ah hian amamawh em² si a. Zan engzat chiah nge ahmangaih hming lamchhuak chunga a thranharh angaih dawn. Khuar khurum mawng neilova tla thla vawng2 ang maichuan a inhria ani.
V sawi ang ngei² chuan Jungkook chu aruihchhiat em avangin Namjoon chuan athlah haw ta a, an zinga harhfim ber Jackson chu Rose leh chocolate lei haw pah turin leh Olivia i in kawngkhar zawna dah turin ati bawka. Ning takin Jackson pawh achhuak ve ta hna² bawka.
YOU ARE READING
My Stripper Boy I Vkook✔
ФанфикHmahun eng tak nei mek mimak tak laka a luangliam chungchang nge ni a..mi maktak zawk kha mi hlauhawm tak laka a tal awh chungchang..anun chu kha mihring lakah khan lak hran theih tawh lohvin a bet ta a hmangaihna chuan hlimna chhiar sen loh apek ru...