Chapter 5

1.1K 100 67
                                    

********

A mittui rawn hnam trial² chu a hru a..nui chugin a inhnit hrawih a...a tho a..thimtham zingah chuan akal bo ta a..a chezia ngawireg a ralkhat atanga entu an awm tih erwh a hre hauh lo

Karhnih chhung khualzin te kaihruai turin contract an sign a.. karhnih chhung poh chuan dollar tamtak a hloh hman dawn tho alawm..ani lawm ni..

*********

Zing ni chhuak trang tak chuan a mit chu ding takin arwn chhun a..har ti takin ahan meng diar² a..a dang te chu aro rap a.. tuipui kam..lawng chawlhna hmun reh takah chuan tuihal takin zan ahmang rala..harsa ti takin a mengchhuak ta...

A mit ahan meng chu a bulah chuan Jungkook leh Yugyeom hi anlo awm ran a.. Jungkook thung chuan mit san auhin alo nuih a.. Yugyeom erawh thung chuan a tarmit alo nem nghet sut a.. hriatthiam loh hmel takin Jungkook leh taehyung chu a en chhawk sek a...

Ni e.. taehyung chu riah na tur dang hretawh heklo..an lawng nghahna bul lawka vaukam ah chuan lawng bungraw siamna dahkhawmna hmun ah chuan a riak a...a hmun zau zawg chu chaw ei dawhkan ai hian azau hret ang chu...feet li vela sang ani bawk a..bangkil ah chuan pipe lian pui² patling malpui tia² pathum hi a inphum chho ruah a..hriat awlsam dan ber tur chuan Matilda movie a miss trangeble in a trowke sawi ve chhen nen khan a danglamna a tamlo hle.. taehyung chu a rwn mengzau kawk a

"Dar egzat nge...ka tlai twh ami," hlauhthon hmel takin taehyung chuan ati a..

"Eng nga..hetah enge i tih," Jungkook chuan ati sap a.. taehyung chu akun nghaih a..

" K-ka..tlai kaduh lova.. zingkar ah khan kakal a..ala hma sia..ka muleh lawk a..kal ahun chuan ka inpeih animai," taehyung chuan ati a..dawt asawi zauhva.. diktak chuan a hma zan khan riahna tur azawn hrep hnu ah harsa takin chulai hmun chu ahmu ta ani.. Jungkook chu ner deuh nang chugchuan alo nui sap a..

"Ala tlai hleinem..tunah dar nga leh achanve chauh ala ni a..dar sarih ah daih alawm kan chhuah dawn..," Yugyeom chuan alo ti sap a.. taehyung chu alo thaw ta huai a..amu leh nghal a..lawng puan fai lo tak chu a inthawlh thaleh a.. jungkook chuan thawk lehkhat ah alo pawt hlim thruai a.. taehyung chu alo chiau deuh sap a..

"Tho nghal rawh,"

"Dar sarih ah daih kan chhuahdawn kha...abak chu hun kala nei alawm..avawt ania," chhing diar² chugin tae chuan ati a...puan chu pawh chhoh atum sa² a.. Jungkook chuan alo manbet tlat thung a..

"Khawgaih in," taehyung chuan ati sap a... jungkook a chet dan chu Yugyeom chuan ahrethiam lo khermai..."Jungkook diktak chuan hun chu ala nei alawm..tige kan tihbuai a.. keipoh ka mut ala chhuak ania," Yugyeom chuan ati a.. Jungkook a beng bulah chuan a hrilh ru sar² a

"I tho dawn nge dawnlo,"

"Khawgaih in..dar sarih ah karwn zawm ang che u," taehyung chuan ati a..a chhing chhunzawm diar² a..mahse thawk leh khat ah Jungkook chuan a member chu arwn thramsak thut a.. taehyung chu aharh chiang ta hle mai..a tre deuh thawt bawk a.. Yugyeom chuan a mit chu khawvel tiat deuhtho chuan alo mengzau va..a ni poh chu a thrawg hle ani..

"Tunah i thawh dawn loh chuan a aia na in katham ang..i tho dawn nge dawn lo," Jungkook chuan ati a..fiah kelkawl takin taehyung chu a en a.. taehyung chuan ahmui hnuailam chu alo seh ngar² a...chutah rang zet in alu chu abu ngauh² a.. Jungkook chuan ala vawnsak reng a..

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now