Chapter 26

527 85 33
                                    



Restaurant a zahthlak taka an chet hnu chuan Kook leh V chuan arang thei ang ber in chulai hmun chu an chhuahsan ta a. Telephone booth ah chuan V chuan Jacksona number chu ahan dial vang² thin a, ahnu ah chuan Jackson chuan rawn chhang in mi rilru kehchhia a leh mi rilru fum fe lo a te pahnih chu ava hruai ta a. Tichuan urhsun taka an lo plan lawk an vocation chu buarchuar takin an hmang zo ta a.

Seoul a an letleh hnu atanga karkhat dawn thleng chu a tu ate mah chu nidang anglo takin an inbe zui em² lova, Yoongi chu damdawiin lamah a bo nileng thak² a, chutiang bawkin Jin pawh. Namjoon chu nidang anglo takin a biaktlak loh em² a, Jackson pawn V a uipa anihna atanga inlak hran tumin atheih anga tam in V chu peh hel atum bawka. Boruak leh lei lung chevel chu zawi awi rawih hian ahriat a, cafeteria ah te chuan student dang te chu ri mar2 mahse V chuan ngui deuh lap hian an thian ho spot ah chuan chaw chhun amah te chauhvin alo ei a, nidanga in chuh nak2 a an eilai te kha a ngaihtuah chhuak a, chumai nilovin Jin an mi mitmei veng lek lova aduat uchuak lai te kha a ngai ru veng² a, ni e, Jin an khati fa ko a aduat chhan kha ahre biklo, an inhriat na pawh ala rei heklo, mahse duat nih nawm zia hretur ting tang khawpin alo tem tui ve hman a, tuna hnungchhawn nita thuta a inhriatna chuan anunram chu a pawt zawi a. Chutah api phallo chung vocation a hmang a achhuah luih avangin api in a tukkhum a hmuh leh zel nen. A pasta ei pawh chu a eitui teh hrep tawh love.

Chutih laitak chuan a dawhkan kil ah chuan Jungkook chu rawn thu thla ve in a bag chu dawhkan ah chuan arawn nghat chawrh a. V chu fiah takin arawn en a, Jungkook chu nidang zawng aiin ahmai chu a glow nalh a, a sam sei lam pawl mah chu a beng hnuai lam ah chuan an kir thla hniang a, a sam sei leh kir chiai chuan ati sexy zual sauhva, chutah cotton kamis loose deuh ahak chuan a pianzia zawng² chu animation a achangtupa a an draw thin te pawh chu a antir zual em² a, atawi zawngin tleirawl chhelo tak ani. V chuan nui var² chugin alo en a.

"Enge"

"Engmah, nang chiah in min peh hel lo, midang chu kha mi te pa khan a hui khawm vek," V chuan ati bul sap a, fiamthu anga sawi tum mah nise a aw phawi chuan a tih tak zia a thup thei chuang lova. Ni e, Jimin chu a thik ani.

An pahnih chuan an han ngawidun vang² a, chutah V chuan Jungkook chu chik zetin arawn en a.

"Jungkook, zanin ah loriak la, vedio games thar an launch hlim hlawt kanei sin," V chuan ati a.

"Anih tak chu. Mahse-- paper present tur kanei a," Jungkook chuan ati a, ahmui phun chuan 'sorry' ati sap a.

"Lorenzo Duff paper ani em,"

"Yesii"  Jungkook chuan ati sap a, V chu alo nui hak a. "Dude keipon khapa paper kha ka chang alawm, vedio games chu theihghilh rawh, heta library a awmlo a lehkhabu rawn tur kanei treuh alawm, chumi ngaihven chuan i rawn riak zawk dawn em ni ang," V chuan ahan ti thaleh a, Jungkook chuan nui sap chungin lu bu nghauh² chungin alo chhang a.



***


Chaw hnu her ah chuan V a te in ah chuan an inzuilut dun a, V chuan Jungkook chu api arang thei ang bera pumpelh tum chuan a room lamah chuan apawt chho dawr² a, Jungkook chu V a nungchag maksak thei tak avangchuan alo nui sap ringawt a.

V room an luh hnu chuan V chuan kawngkhar chu nghet takin a khar nghal hmiah a, thaw hlawp² chug chuan an han in en dun a, reilote hnu chuan annui chhuak dun hawk a, tichuan zawimuag in an in nghat thawl ta a. V bathroom a aluh hlan chuan Jungkook chuan V a room zau tak chu zawimuag in afangkual a, banga athil tar te chu chik zetin a en phei zel a, amah ang thovin V chuan thiamthei leh titha chawimawina te chu alo dawng hnem na ngiang va mai. A taehyung kha chu amah ah a innghat tawp thina, V thung erawh amah pawn nghet takin ading thei si a, chu angaihtuah na chu athing bo thuaia. Akal kual zela, atawpa citation pakhat chuan amit ala ta zar mai. Chiang lehzual in chu citation chu ahan enchiang a. Athaw te chu rawn sa chhuak pap2 te hian ahre hiala. Chu citation ah chuan ani chiang leh fiah takin 'Gold medalist in National Intelligent Corporation examination 2018' tih chu alo chuang kuau a, chu exam ah chuan Jungkook chu pahnih na ani a, pahnihna anih vangkhan rilru na tak a tuar thiamlo leh vui hmui pu chungin taehyunga malchungah alo bawk tawh a. Khata ami hnehloh kha tuna abula mi, he V ngei hi alo ni.

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now