Chapter 22

596 80 35
                                    

4584 words!!! For my fellow taekook lover<3<3

***

Chhun lawn lai anih avangin cafe ah chuan inhnawhpuar tura lut rawlthar rual chuan titi anlo sep malh2 a.

"Khawnge Namjoon hi," Jeabum chuan ati a, Yoongi chuan Americano in sap pahin Cafe counter lam chu a melha. Jeabum chu alo mengpual ralh a.

"Enge bitter Sweet Cafe hi a danglam bikna em², kasawi awmzia chu ahma atang tawhin kan thian ho hian spot bik kannei tawha, tun hnai hian tinge bitter Sweet Cafe hi kan pan deuh chawt kher, kha hmuna an coffee kha atui asin," Jeabum chuan ati bui2 a. Midang ho pawh chuan athilsawi chu dik tiru viau mahse aw anlo pawh duh chuang lova.

"Khawnge V hi," Yoongi chuan arawn tichhuak a, ngawireg a an awm lai chuan arawn tawngchhuak a, a sawizawh pah chuan Jackson chu amelh ralh a. Jackson chuan alo melh let hraw a.

" Enge keimah kher min melh, amah veng tu kani mi," Jackson chuan alo tilet khar a. Yoongi chu alo meng pual ralha, Jeabum chu alo nui ru sap a, Jackson an ava melh leh deuh hrawk avangin coffee chu a in sapa.

Chutihlai mek chuan V chu a iPhone hum trah chungin arawn lut a, asam dark brown chhah thatak ah leh achal arh nalh tak ah chuan bandana dumde rawng hi a hreng a, ahma ah chuan supreme tihhi a chuang kalh a.

Supreme thawmhnaw hi ngainalo mahse abialnu Olivia in tuipui ral atanga arawn thon vang² anih avangin a hreng mai zawk ani.

Phone en reng chuan athiante lo thutna dawhkan chu azuk kil ve ta a, Jacksona sir ah chuan azuk thu a, athut rem hnu chuan. "Guys Jennie hian photo edit na ahmang aniang tiro," tiin a phone a pic chu a thiante a enkual tir dan² a. A thiante chuan Jannie mawng lian leh er nalh tak an hmuh chuan a  asawi awmzia chu anlo hre nghal mai a.

"I hmuhsak chamchi ani lawmni, a hman leh hmanloh chu nang aia hria an awm chuang dawn mi", Yoongi chuan alo ti a. "Aw!! Ahmang anihkha, tuna apps rawn chhuak thar hi atha ltk, keipoh kanei tak, bisexual ang ah pawh a edit thei ang che," Jeabum chuan alo ti vat a, a thusawi tawp lam chuan V chu a fiam pah zat bawka, V chuan Jeabum chu alo amelh hrawk hnu chuan amit atipual leh ralh a.

"V.---Enge khatia chik vak kher atrul na," asira thu Jackson chuan alo ti a. V chuan a phone en lai atang chuan Jackson chu a melh a. "Enge i sawi awmzia Jackson,"

"V.---Ngaihzawg nghet i nei reng ani lawm ni, Olivia ngaihdan tur te hi dawn vela, a chunga i tih ang hian i chungah tive se i duh bik dawn em, ngaihtuah rawh," Jackson chuan ati a, thutak deuhin V chu a en a. V chu in ngaihtuah vung2 ni awm tak hian reilote chu angawi vang² a, chutah nui chungin Jackson chu ahan en a.

"Ka ngaihtuah alawm, ka chhanna chu maw, hetiang hian ka chungah tive se kati, tichuan mithalo tak anitih ka pi'n hria se min inthen tir se duhthusam ani bawk, mahse samari mitha an sawi ang maiin ka lakah beiseina ala len chhunzawm reng chu anih si hi," V chuan ati a, fiah takin Jackson chu a en a, Jackson chu alo ngawi hmak a, thil eng emaw sawi ahan tum a, sawi mai tur hrelovin ngawi leh in kawngka lam chu amelh daiha.

"Mi thalo anih hun nghak kher lovin mitha tak anih lai hian then mai la tinia," Yoongi chuan alo tileh sap a.

"Bro nun hi i ngaih anga awlsam nise kati," V chuan ati a. Jacksona lemon juice chu a ban a, a in sak a.

"Nilo, nun hi kan ngaih anga harsa anilo zawk," Yoongi chuan alo ti leh a, chutah mifing awmkhawm ang mai chuan an reh leh ta diak a. Chutihlai tak chuan.

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now