Chapter 31

646 80 35
                                    




***



Friday zana sarak chiam thin ho hi Monday zingah an meng trawk² thin anti. Athen chuan chick's chhar nan an hmanga, athen in then nan. V pawh confess tawi te aneih hnu chuan buainuaih in a tihtura alo suangtuah rilruk te pawh ti ta lovin a tumloh dan puiin a awm ta a. Chu² confession zan khan Jungkook apartment ah akal ta lova. Atuk Friday zana Daniel-a party throw naa sarak chiam atum pawh ati ta bawk heklo. A tihtum leh tihloh tum te chu atitalo ve² a, tunah chuan a blanket hnuaiah rilru buaichuar  takin a inkhuh hlun a. A phone message pakhat chu delete everyone tih press hmasak phawta delete chu achak ngang mai. Mahse a type tirh atanga darkar chanve dawn mi á ang maia athut khawng reng avang chuan delete everyone tih timing chu alo zo tawh si. Khathu kha engvanga lo type reng² nge anih tih ngaihtuah in khumah chuan blanket nen a inzial buai nuaih renga. Hmeichhe tleirawl in an crush te bula ahun diklo leh ahmun dikloa an in confess vanga rilru buai pawh a ang khawp. Ani zawk atihtheih bawk ang.


Achang in a trechhuak leh chiam thina. Mahse chu chuan awmzia anei tawh silo. Amah pawh chu stress thar ta riau hian a inhre lehnghal. Atthlak lutuka athianpa thang a alo in confess avangchuan. Chutia a kuttin hmawr seh chunga rilru buainuaih a alo in sanmar lai chuan a room kawngkhar chu tu emaw hian an rawn kik a. An housemaid ten chutiang chuan an rawn la sawi dawt² ngai silova. Mak ti rilru deuh chuan atho kang a. A rilru ah chuan 'Jackfuckingson-a alo nih chuan ka that ang' ti chungin atho kang a. Sam thur bam chungchuan kawngka lam chu apan phei zel a.

"Tunge!!-- Yoongi!! hetah enge i rawn tih. ----nangpoh chu" tiin a room kawngka bula mipahnih lo ding te chu angaihna hrelo zet in ka hau chuan a en a. Yoongi chuan ninhmel tak chunga pawisak neih vakloh hmelin alo enve thung bawka. Diktak chuan chu hmel chu Yoongi regular face pangngai ve hrim² kan ti thei ang. Thaw hak chung leh inkuangkuah nghut chungin V chu alo en let ve bawka.


***



Daniel a party ah chuan thalai chu an kim hneh viau tawha. Tamtak anlo lam suau² tawha. A in ah party throw mahse azau that avangin fraternity party ang deuhtho in apuia. Heng zirlai reng² hian mimal party chu frat party aichuan an dahsanglo deuh zawk thin a. Mahse Kang Daniel a party chu tumahin nep anti ngailo. V leh athian kaihhnawih dang ho pawhin a party chu an hmaih lo hle thin bawk. Tamtak an lo lam suau² tawh laiin athen an rawn la lut ruih² bawka. A then anlo ruih chhawmhmawk tawh laiin athen in harh fim chungin "khawiber hi nge in ila ka danglam hma ber ang" tiin intur chihrang hrang te chu anlo test kual vemek bawka. Chutiang karah chuan kil khatah Jungkook chuan amit chu hmun tireng ah chuan alo len kual ruai tawha. A beidawng chuan thawh alo tum uak2 tawh bawka. Mahse chutihlai tak chuan Jackson chuan Jungkook chu anlo thutna sofa lama kal phei ve turin arawn vai lauh² a.

"Kook. Lo phei ve rawh khata thut tawm reng ai chuan" Jackson chuan arawn ti a. Jungkook chuan amit lo men ran khum chungin alu a thle ha a. Jackson awm na lamah chuan va kal ta tho Chung chuan.


"Jackson ka haw dawn!!" Jungkook chuan ati vak a. Jackson thung chuan ralkhat atanga Jungkooka thilsawi chu enge anih alo hrelo tih hriat tak chuan alo meng nu phut a. A beng zawnah chuan akut chu athing sap2 a.

"Jungkook i sawi ka hretheilo, engmaw lokal hnai teh!!" Jackson chuan ati a

"Ka haw!! dawn!!" Ahmui expression nen Jungkook chuan ati leh a. Chutah Jackson chuan a thilsawi chu a hreta a. A beercup sen lar vat keng chungin Jungkook awmna lamah chuan ava tlanpheia.

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now