Thil tih phalloh V leh Jungkook ten an tih hnu chuan engmah thlenglo ang maia awm an tum a, engmah hrelo ang maiin lehkhabu chhiar dun chu an tum a, mahse an lungphu ri arin em avang leh an thlan leh hluam2 thin avang chuan an thaw a sa hup² a, an kut a innawk leh zeuh chang pheichuan an trekchhawk in an inhria a, chuvangin 'mangtha le kook' tiin V chu a chhuak hmasa lo theilo ani.
Olivia nena an inshare room aluh chuan Olivia chu alo muhil tawha. V pawh chuan ngawirenga mattress hnuaia inrawlh lut in amu ve nghal a. Olivia hnungchhawn zawnga mu in a hmui chu a khawih niap² a, a hriatloh laiin alo nui ru sap a. A mit ahan chhing sawk² a. Jungkook nena duhthawh lutuka an infawh lai mawlh chu a mitthla ah chuan alo lang iar² zela. A in let leh thawk a, inchung ceiling chu ahan en ang ren rawn a, arilru ah chuan engdang mah a lang theilo, inchung ceiling ah chuan Jungkooka hmui tliang leh thlemna nasa lutuk hlir chu alang khat tiarh in a hria a, chutah Jungkooka hmui chhung a fankual laia atinuamtu tura ahmui hnuailam aseh sak lai ahan ngaihtuah kir leha. A hmaichu cercus degree tamtak in a sat belh emaw tih tur. Akut sei leh zen hlar te chuan a hmai chu a hup thuk a, a nuichhuak kerh² a. Awm ngaihna hrelo chuan a inlet leh thawk ringawt a. A pum ah chauh nilovin a taksa pum ah te chuan phengphehlep an thlawk kual neuh² ang mai chuan ahria a, ataksa chu a za chhuak vek niber in ahria a. A nun pum ah tu emaw hma a in phah hniam amamawh a alo ngai anihchuan, chu² Jungkook hnenah ngei niin ahria a, chu kawng chu zau taka hawn ala nih chhung chuan atlai hma ngeiin tahchuan aluh angai a. Vawiin hi nimin alo chan tawh chinah chuan chin lem nei lovin atlai dawn tih chiang taka ahriat avang in.
Jungkook pawh chu engdang mah tih belh thei tawh lo chuan phengphehlep, an tuina bawmchhung atanga rawnchhuak a, an thlathar nalh tak avawikhat nana rawn zap chhuak nimai chuan a inhria a. Amaha athalai ber athinlung chu tu emaw in an ruksak mek tih pawh ahria, mahse ui lova alo enliam mai theihna chuan engkim mai chuan that lam apan dawn niin ahriattir a, avawikhat nan ama thu in chumi zan ngei chuan anui ve ta a. Ni e, anui ve ta, ama duhthu ngeiin. V laka duhawm taka lan a trul vang nilovin, ahlim avangin. Achhanchu thinlung alungngaih chuan rilru a tilungchhe thina. Thinlung hlim chiahin hmel hlim asiam thei thin. A thinlung hlima ahriat vang nge a dang chu ro huam² te chuan ahria a.
Inhnuai sitting room lamah chuan anlo ri nak² hlawma, atir khan Jimin chu a muhil emaw tih mai tur khan a chhing diar² a, tunah thung chuan Jin leh Yoongi te inkarah an pang bet chat chuan a thru meng kar tawha. Ngawireg in Namjoona thil sawi lai chu a en kar a, midang pawn chutiang tho chuan anlo thlir thap a.
"Putar Georgie a anih atir chuan an ring veka mahse, ani ang michak tan pawh inchhung bungraw lian pui2 chu ani chakna ringawta minute hnih khat leka lo let rum² thin chu thil theih ah an ngai talova, chuvangin ani an rinhlelh na pawh chu areh zawm veleh nghala, mahse tu tihber nge tih an la hrechuang lova". Namjoon chuan ati a, a jumper ipte ah chuan Jin chuan thuk takin akut alo zen sak titih tawha. Ri hlek chu an melh thram² hlawm tawh bawka.
" Samantha kha aniang, athihdan atang pawh khan a hran duh hmel hrim²" Jaebum chuan arawn ti a, an vaichuan an lu anlo bu nghauh² va. "Ni e, Samantha kha alo ni---"
Crack!!
Anvai chuan phawk lutuk in sitting room chhukthlak na step chu an hawi thrap a, Samantha anih an ring nghal thrup bawk. Mahse Samantha aw zawng nilovin Jungkook chu hmanhmoh em2 in choka lam pan chuan arawn tlanthla hi alo ni a. An vai chuan thinrim trun bawksi, thaw huai deuh bawk si chuan an awma. Jungkook choka lama apil bo hnu chuan an thru thra leh sap² hlawma, Jaebum pawh aphut nasat em avang in thutthleg atang in alo tlathla chu niin. Ani pawh rang lutuk in arawn thu tha ve nghal a. Tichuan Namjoon bawk chuan ahan sawi zawm leh a.
"Chuan khawchhug titi lengvak avangchuan khawtlang hruai tu te chuan Samantha i chhungte chu thu zawtchiang tur chuan an ko ta ngei a, chuan--"
YOU ARE READING
My Stripper Boy I Vkook✔
ФанфикHmahun eng tak nei mek mimak tak laka a luangliam chungchang nge ni a..mi maktak zawk kha mi hlauhawm tak laka a tal awh chungchang..anun chu kha mihring lakah khan lak hran theih tawh lohvin a bet ta a hmangaihna chuan hlimna chhiar sen loh apek ru...