Chapter 36

655 72 23
                                    

Flashback

Khumah chuan pawisa tamtak chu hlawm hrang² in a inphah nual a, note  tin chu dollar 100 zel niin, chutiang chuan hlom tin chu atam tawk tih hriat takin a chhah ul bawka. Hlom nga vel zet chuan a inphah avangin taehyung chuan tih ngaihna hre lovin phek tin mai chu a keu den² thin leh ringawta. A tih ngaihna hrelo ngial chuan ahmui hnuailam a ha hmaia seh va chungin abul lawka chhuah mai tuma hmanhmoh taka lo insiam mawlh² a bialpa chu ahan en chhova.

"Koo-"

"Um?"

"Hei hi engtin maw katih dawna?" Taehyung chuan ati ban chapa, an khuma pawisa inzap nual tih ngaihna ahriat siloh avang chuan titua bur chungin a hmui chu hnuailam melh chungin a tiporh tarh  tawha.

"Oh! Pup-- khang chu tun thlathum chhunga kan pahnih bill hrang² tur anihkha, power-  tui-  inluah man-  ka University leh i college fee thla thum chhung atana kan pek lawk tur anihkha" tiin  zawi awi leh dam takin Jungkook chuan achhanga. Taehyung chuan pawisa note inchhep chu alo keu tha leh da2 a.

"Chuan engtin nge heng ho hi kalo tih ang!"  Thinrim titau triau chungin taehyung chuan alo chhang let leha

"Uh  Pup-  lo chhiar turin katih che kha, a kim leh kimloh". Jungkook chuan ati a, darthlalang a in en chungin a sam ah chuan gel a hnawih mawlh² a.

" Ka-- ka engtin"

"Chhiar tawp kha animai"

"Ka-- thiam! hleinem!" Taehyung chuan ati tuarh a, a mittui chu a parawl treuh tawh bawka. Jungkook chuan alam chu arawn hawi ta a. Taehyung an a mittui lo hru hna² lai chu hmu in khum chungah chuan ava lawn ve ta a.

"Hey Pup"

"Koo atam em alawm" taehyung chuan ati triau va. Zak ru tak chungin a malpui chu a en  a.

Jungkook chuan ataksa pum chuan alamah akuai awn a, alu chhipa fawp sap chungin a kuah hnu² a.

"Ka tihpalh ani, thla hmasa bill ka chhiar tir che avangkhan awlsam taka i theih mai ringin heng hi ka tih tir ngawt che a, Pup min ngaidam? Hm!" Jungkook chuan aw zangkhai leh uluk tak si chuan ati a,

"Thlakhat chiah! Tam- deuh chu ka khawih duh tawhlo"  inhnit faih2 chungin taehyung chuan ati a.

"Promise, thlakhat aia tam ka buaipui tir tawh lovang che duhlai" Jungkook chuan ati a, taehyunga sam vanilla rim nam chiai chu a fawp leh sap a.

--

Kawtthler zau takah chuan inkai hnu² chung chuan an kalphei dun hnawk2 a. Chhum tuipai tamtak chu vanah chuan zau takin a inpharh  duaia, chuchuan zing khua chu duh angin a èn tir theilo bawka, boruak chu tar in nghak tan leh ruh seh nei thin te tan a thlak hlelh awm zawk2 zan lo bawk.

Taehyung chuan mak tih hmel leh hriatthiam loh hmel takin Jungkook chu ahan melh leh thina. Achhanchu nidang chu nise taxi ah  chuang chungin an kalna tur lam an pan leh daih tawh ang.

"Koo. Khawiah ge kan kal dawn? Taxi kan hmang silo..nge bus ah kan chuang zawk dawn?" Taehyung chuan ati sap a. Jungkook chuan asawi zawh rual² chuan. 'ew' tih hmel pu in taehyung chu amelh thla a, achhanchu Jungkook chuan apian ahnu lamah bus ah ala chuan miahloh avangin bus a chuan chu atumlo hulhuala, car khalh dawn se license ala tihfel chianloh avangin khawi lo kal vel na ah taxi ahmang mai thin a, mahse taehyung chuan taxi fare tam atihthin em avangin Jungkook chu bus a chuan adil thina, mahse Jungkook chuan atum map lo thunga. Taehyung chuan trul lova insen naah bak angailo thung

My Stripper Boy I Vkook✔Where stories live. Discover now