V hmel landan leh asam rawngJungkook
***
I tellovin ka nung theilo, i tellovin kazuamlo. Tih thu mal te hi Jungkook chuan engtiang taka tam nge a nunah ala inzawh nawn ang tih angaihtuah thiam bik kher lovang. Engtiang taka tam nge a mittui alo tlak dawn tih a hrelawk hauh biklo bawk ang. Mahse alo suangtuah phak ngailoh thil tamtak te chuan a thisen zam rawn luh chilh in a duhloh dan² in anun chu arawn kuai her a, mahse tih theih engmah anei silo.
Engdang mah ngaihtuah lovin V chhuah hnu chuan bak leng in a hnungah chuan a zuichhuak ve nghal a, a mittui luang te chu a hoodie hmawr a hru chungin V chu a zui zel a, a rilru ah enge rawn lut pawh a hrethiamlo, amaherwh chu thir hip thei ang maiin V chuan ahip tlata, a chhia leh tha hriatna thiangtak te chu a hip bet khawlo zo ani.
V chuan taxi alo phar meka, chuveleh rang takin jungkook chuan abul chu ava pan a,eng sawi set² lovin a banrek ah chuan nghet takin ava vuan a, engmah sawi thei lovin inhnit hlawp² chugin hnuailam a en tlawk² a.
V chu a phu khermai, amaherwh chu a thinrimna leh zawhna rawn lut chu atam zawk avangin fiah takin Jungkook chu a en a.
"Sawifiah rawh Jungkook, ka thil hmuh te kha sawifiah rawh," V chuan ati a, Chiang takin Jungkook chu a en a. Ani erawh alo in pet fan² a.
"Khathil chhanna fiah tawk tak i neih hma chu min rawn be tawh lovang che," V chuan ati a, Jungkook an a banrek a dawm na chu a phihthlak saka, taxi ah chuan alut ta a. Thaw hak chungin Jungkook chuan V chu a en liama. V chu engtin fa ko in nge a hrilhfiah ang. I phir pui thi ta a i ngaih zûn ah ka luangliam a, aboral hnu thlengin nang ka tihbuai phah ta che anihhi tiin a chhang dawn em ni. A ni pawn ahre biklo, a hrelo takzet ani.
Mahse engti kawng mahin V chu a chândawn lo reng². A second chance chu engti kawng mahin a hlauh dawnlo. Ahmalam khirh khan hle mahse trap chungin a in pet ruh a, nghet taka kut humruh chung in mittui nen V a tlan lai chu a en kal a, a tlanliam hnu thlengin a mit ala sawn hauh lo.
YOU ARE READING
My Stripper Boy I Vkook✔
ФанфикHmahun eng tak nei mek mimak tak laka a luangliam chungchang nge ni a..mi maktak zawk kha mi hlauhawm tak laka a tal awh chungchang..anun chu kha mihring lakah khan lak hran theih tawh lohvin a bet ta a hmangaihna chuan hlimna chhiar sen loh apek ru...