Khawngaihin hemi chapter bik hi uluk deuhin minlo chhiarsak dawnnia--ButNo proof reading.. Ignore mistakes pliz. sorry
***
Hél tu chuan a sapelh te chu an chakloh lai tak chang in a veh den² a. Ramsa te lal nimahse khuanu in arel dan angin riltamna apumpelh biklo. Chak taka tlan thei nimahse hlohtlin ngei aduh avangin a ke chaktaka tlan pui thei tu chu hnim hnah ro hrul ah chuan a penpui den² a, ataksa chu hniam takin a kun a, a sapelh chuan thlamuang takin vanhnuai ram dai alo la chen mep² lai chuan hél tu chuan ahun takah arawn zuan thut a, a sapelh awr ah tak chuan seh in ni 4 zet chaw ei lova alo riltamna chu ati tawp thei ta a.
Hneh na chu puan ani ta.
V chuan sakei in sazuk tui ti taka a hel ei mual² lai hmuh chu nuam atih zan loh avang chuan TV chu a off ta a. A pyjama suit nen chuan a room ahan pan chho leh ta hnak² a.
Minute 20 hnu chuan arawn let leh a. Mahse tunah zet chuan leather jacket dum leh jeans dum nen. Lukhum dum phiar akhum bakah kut kawr cool zet abun bawka. Designer bag dum lian lo te a hnungah chuan a ak bawka. Hmanhmoh tak chuan an sitting room zau tak chu akal kan hmawk² a.
Pawn ah chuan ahan chhuak a. Thlasik ni eng no nghelh chuan ahmai chu achhun set² a. Thawk la hak chungin in reitak chhung chu che chang lovin chutah chuan ading a, van lam chu athlir reng bawka. Boruak thianghlim dawn nawm zia pawh alo theihnghilh lek² tawh ani.
College chu a graduate ve ta nge² a.
Ni e, Namjoon an Jungkook te address apek ni atangkhan thla 4 dang pawh alo liam veleh ta reng a.
Hun khirh tak² ahma ah chuan inchhawp mahse huaisen taka paltlang luih zel chu atuma. Chu hunkhirh paltlang chu aduhber leh a thlakhlelh ber nilo mahse tunah emaw, nakinah emaw ala paltlang tho² angai dawn ani tih ahriat avangin theihtawp chhuahin a la in khalh ngil hram² ani.
Ni e, a move on ngei e.
Move on chu anuam in a hlimawm kher dawn lo tih erawh ahria, mahse ama tana abeih ve angai a, ama tan anun angai ani.
Amah leh amah ngei pawh a in hmangaih theih thlawt loh chuan engtinge midang hmangaih dan ahriat theih ang. Engtinge mipakhat hmangaih na, amah leh amah ngei pawh a in hmangaih hlawhtlin theihloh chuan mipahnih hmangaih na, inlaichinna a enkawl puitlin theih teh lul ang ni.
Chuvangin enkim hnung lama thil thleng chu hunin aliam pui mawp² tawh angin hmalam chauh thlir a, beiseina nena nun hmang zel tur ani tih a hriatchhuah na chu ataka a nunpui angai ani. Hun hmasa lama thil tamtak alo suangtuah te leh aduhthusam zawng² te chu ngaihtuah let ngam tawhloh khawpin beiseibo ah an chang zova. Mihring remruatna tikim tu leh anihna pholang chiang tu chu alo hlohchham leh na chiah hi ani si a.
Suangtuah tur reng² hre tawhlo leh nei tawh ngam tawhlova athrut mek laichuan beiseina chauh hi suangtuahna bo hlen ve ngailo ani tih ahre ta ani.
V chu chhing diar² chung chuan ahmui chip reng chung chuan anui sap a. Ni éng in ahmai achhun chu nuam ati takzet ani.
"Awi ka rei!, sun burn i neih palh chu hlau viau lo ilang chuan karawn tibuai hlek lovang che," Hnung lam atangin api chuan arawn tichhuak a. Anipawh an verandah ah, V a bulah chuan arawn ding chhuak ve ta a.
Ani pawh tun thlasik chu anat em avangin a rawn in tuam chhah khawp mai a. A taksa te chu khur dar² mahse amit meng erawh afim kar thung reng a. Ni e, amit meng chuan mi tamtak ati zâm nasa thin hle bawk ani.
V chuan api chu alo nuih sap a.
"Ka vun hi a sunburn vetheih i ring reng² em moni" Alo ti let zat a.
YOU ARE READING
My Stripper Boy I Vkook✔
FanficHmahun eng tak nei mek mimak tak laka a luangliam chungchang nge ni a..mi maktak zawk kha mi hlauhawm tak laka a tal awh chungchang..anun chu kha mihring lakah khan lak hran theih tawh lohvin a bet ta a hmangaihna chuan hlimna chhiar sen loh apek ru...