Procházíš se nočním Soulem a začínáš mít hlad. Vyhledáš nejbližší místo, kde dělají něco k jídlu. Sedneš si ke stolu, kde čekáš než tě někdo obslouží. Objednáš si coca-colu a japchae. Zatímco čekáš, vidíš u protějšího stolu kluka, který se svého jídla ještě ani nedotkl a stále něco píše na papír. Jsi strašně zvědavá, ale přijde ti trapné za nim jít a seznámit se. Jsi hodně kamarádská, ale tohle ti prostě přijde trapné. Díváš se na něj už asi 10 minut, když náhle ten chlapec zvedl hlavu a zadíval se ti do očí, svůj pohled jsi neodvrátila a lehce se pousmála. On ti tvůj úsměv oplatil a mávl na tebe. Ty jsi mávnutí také oplatila, ale v tu chvíli přišla obsluha a donesla ti tvé jídlo. Podívala jsi se zpět na místo, kde seděl chlapec, ale on už tam nebyl. Byla jsi docela smutná a cítila se osamoceně, přece jen jsi byla v celé restauraci sama. Když v tu najednou si k tobě někdo přisedl.
"Ahoj, já jsem Hongjoong," usmál se na mě.
"Ahoj, já jsem Y/N," odpověděla jsi.Nemohla jsi od něj odvrátit pohled, vždyť byl tak nádherný. Tak dokonalý. Snad nejhezčí muž na světe, kterého jsi kdy viděla. Všimla jsi si papírů, které má před sebou a nedokázala si odporovat své zvědavosti.
"Můžu se zeptat, co to je?" zeptala jsi se.
"Myslíš ty papíry? To jsou texty písniček, chceš si je přečíst? Možná mi můžeš pomoct." nabízel ti.
"Texty písniček? Jsi snad jeden z těch slavných umělců?" vtipkovala jsi.
"Co když ano?" odvětil.Tvůj úsměv rázem zmizel. Co když si právě utahuješ ze slavného umělce? Ale co by dělala hvězda v restauraci, mezi lidmi, kde jej každý může poznat?
"Kdyby jsi byl slavný, tak nejdeš takhle mezi lidi," pokračovala jsi s pošťuchováním.
"Když myslíš," jeho tón hlasu se změnil.Při jídle sis četla ty texty. Byly to tak úžasné texty, nedokázala jsi pochopit, jak někdo může něco takového napsat. Vždyť do toho musel vložit tolik emocí. Z úst ti vypadlo jen slovíčko "páni".
Při pohledu na něj jsi viděla jeho úšklebek. Nabídla jsi mu tedy svou pomoc, i když jsi nechápala s čím chce pomoci. Vždyť ty texty jsou úžasné a žádné úpravy nepotřebuje.
Začali jste s textem nové písničky, ale čas rychle utíkal a v restauraci už se zavíralo. Taky že už bylo hodně hodin. Nechtěla jsi, aby tento den skončil. Našla sis nového kamaráda, do kterého jsi se nejspíše zamilovala na první pohled. Že by se mohl stát mou první láskou? Nemožné.Podle všeho to cítil stejně. Chtěl s tebou strávit ještě nějaký čas. Takže tě pozval k sobě domů, neměla jsi žádné námitky. Ještě aby ano.
Celou noc jste strávili nad texty. Bylo už nad ránem, byli jste oba neskutečně unavení. Najednou jsi pocítila, že na tebe něco spadlo. Byl to Hongjoong, který vyčerpáním usnul. Usmívala jsi se, byl tak nádherný. Hladila jsi ho po vlasech a pomalu také usínala. Zničehonic jsi ucítila na své ruce něco teplého a jemného, byla to jeho ruka. Držel tě za ní a lehce se ze spánku usmál.
V ten moment jsi byla nejšťastnější osoba na světe.Po několika týdnech jste spolu s Hongjoongem začali chodit, byli jste ten nejšťastnější pár. Dokonce jsi se dozvěděla, že je to k-pop hvězda, která patří ke skupině ATEEZ. Ale to vašemu vztahu vůbec nepřekáželo, ba naopak. Bavilo vás společné sepisování textů, byla to vaše vášeň.
ČTEŠ
ATEEZ imagines
FanficUmíte si představit třeba život s k-pop idolem? Ano, je to věc která se nikdy nestane, ale právě k tomuto slouží tato kniha. Můžete si jej aspoň představit.