Mingi

570 44 2
                                    

Jako každý den musíš jít do školy a nechce se ti tam. Kvůli Song Mingiho, kluka který tě šikanuje. Ale proč to dělá?

Sotva dorazíš před budovu školy, tak si tě tvůj ,,šikanátor" najde. Začal ti z ničeho nic nadávat a také ti jednu vrazil do břicha. Bylo ti na nic. Mingi byla tvá tajná láska, nebo spíše nešťastná tajná láska?

Dorazila jsi do třídy. Každý se na tebe díval, měla jsi nehorázné bolesti břicha. Uvažovala jsi, proč ti to dělá. Vždyť jsi mu nikdy nic neudělala, nebo snad ano?

Nemohla jsi se soustředit na hodinu, kvůli těm neskutečným bolestem. Požádala jsi proto vyučujícího, zda by sis mohla odskočit. Ten jen přikývl a ty ses vydala směrem na toalety.

Po cestě jsi ale bohužel potkala Mingiho. Prosila jsi, ať tě nechá na pokoji. Nabízela jsi mu cokoliv jen proto, aby tě nechal. Tentokrát se ti ale nechystal nic udělat, jen na tebe zíral a ty jsi stála jako socha. Protože jsi měla strach.

,,Bolí to moc?" proč se sakra ptá? Jasně, že to bolí jako čert. Neodpovídala jsi. Stáli jste tam mlčky celou tu dobu. Chystala ses pokračovat směrem na toalety, ale Mingi tě chytl za zápěstí. Ničemu jsi nerozuměla.

,,Víš.." začal.
,,Proč? Proč mi pořád ubližuješ? Víš, jak to bolí?! rozbrečela jsi se.
Utřel ti slzy a pokračoval dál.
,,Chceš vědět, proč jsem to dělal?! Nenáviděl jsem sám sebe za to, že jsem se do tebe zamiloval a věděl jsem, že nemám žádnou šanci. Proto jsem si to začal na tobě vylévat. Vyčítal jsem ti, že jsi mě tak pobláznila," teď už plakal i on.

,,M-mingi.. jak sis mohl myslet, že u mě nemáš šanci? Vždyť to není pravda." Podíval se zaraženě.
,,Tím chceš říct..?" Na nic jsi nečekala a políbila jej.

Bude těžké zapomenout na to vše, co ti provedl. Ale láska je mocný čaroděj.

ATEEZ imaginesKde žijí příběhy. Začni objevovat