Yunho

663 40 2
                                    

Tvůj nejlepší kamarád Yunho je děsně závislý na hrách. Vždy, když tě k sobě pozve, tak si tě ani nevšímá a hraje si svoje úžasné hry. Čekala jsi, že tě dnes opět pozve, nemýlila jsi se, přišla ti zpráva.

Yunho
ahooj
nechceš se dnes opět zastavit?
rád bych tě viděl

Y/N
Yunho, ahooj ^^
určitě ráda přijdu!

,,Prý rád bych tě viděl.. vždyť si mě ani nevšímá," pomyslela sis. Nechtěla jsi jej ale nějak ranit, přeci jen je snadno zranitelný. Raději jsi souhlasila a hodlala celý večer přetrpět.

Blížil se večer a ty jsi šla nakoupit něco dobrého, protože tam nechceš jen tak sedět a nudně Yunha sledovat. Koupila sis nějaké křupky, soju a šla jsi směrem k baráku, kde Yunho bydlí. Byl to spíše takový malý panelák. Přišla jsi na místo a zazvonila. Chvíli trvalo než ti vůbec otevřel. Přivítal tě pevným obejmutím, tohle nikdy neudělal, divné. Co se mu stalo? Běželo ti celou dobu hlavou. Měl samozřejmě zapnuté hry, co jsi mohla čekat. Řekl ti, ať se posadíš a ty jsi tak učinila. Dal ti něco na pití a chvíli jste si povídali. Odskočila sis na záchod a mezitím začal Yunho hrát hry. Když ses z toalety vrátila, tak sis lehce odkašlala, ať si tě všimne. Letmo se na tebe podíval a jen řekl, že dohraje jedno kolo a bude se ti věnovat. To se bohužel nestalo a ty sis otevřela soju, které sis po cestě koupila a projížděla jsi sociální sítě. Když už to ale trvalo opravdu dlouho, tím dlouho jsi myslela několik hodin, tak ses opravdu nudila a začala přemýšlet nad plno věcmi. 

Je až neuvěřitelné, že jste nejlepší kamarádi několik let. Vždy jdete vzájemně k sobě na návštěvy a povídáte si. Sem tam zajdete i ven na procházku, kávu apod.. Nevadí ti povídání si s ním, naopak to miluješ, protože je jediný který si tě dokáže vyslechnout. Ale naprosto nenávidíš jeho závislost na hrách, kterou si poslední dobou vytvořil. Ale i přes tu jeho závislost jsi ho nadevše měla hodně ráda, opravdu hodně.

Skončila jsi nad přemýšlením takovýchto věcí a pomalu se začala balit. Yunho si toho ani nevšiml a hrál dál. Zvedla jsi se z pohovky a šla se obouvat, tohle už bylo příliš. Nikdy to nebylo až tak hrozné, jako dnes. Dnes si tě nevšímal vůbec, ale naprosto vůbec. Pomalu si chytla kliku, byla jsi lehce zklamaná, ale co se dá dělat. Snad to bude příště lepší. 

Když už jsi měla polootevřené dveře, tak jsi ucítila jak tě někdo chytl za ruku. Byl to Yunho, nečekaně. Měl slzy v očích. Objal tě stejně pevně jako při tvém příchodu.

,,Neodcházej, prosím" vypadlo z něj.

Neodpověděla jsi, jen jsi tam tak stála a čekala, co se bude dít dál. Takhle se nikdy nechoval.
Když jste tam takhle stáli několik minut, tak tě to donutilo promluvit.

,,Yunho, promiň ale musím jít, stejně máš jinou zábavu," nasadila jsi zklamaný úsměv.

Opět jsi otevřela dveře a měla se na odchodu. Tentokrát si tě ale Yunho přitáhl k sobě a políbil tě. Byla jsi ve velkém šoku. Nečekala jsi nic takového. Pravda, tajně si jej milovala. Ale to jsi věděla pouze ty, nikdo jiný. Byla jsi v sedmém nebi a začali jste se dravě líbat. Když už vám oběma docházel dech, tak jste přestali.

,,Měl jsem to udělat už dávno, promiň mi to," začal Yunho.

,,Miluji tě," doplnil.
,,Také tě miluji ty můj medvídku, ani nevíš jak dlouho jsem na to čekala," odvětila jsi se slzami v očích.

Splnil se ti tvůj sen, tvůj tajný sen. Přes noc jsi zůstala u Yunha a náramně jste si to užili. Konečně si uvědomil, co hraním her málem ztratil. Lásku svého života. 




ATEEZ imaginesKde žijí příběhy. Začni objevovat