yunho | jealousy

464 26 0
                                    

Podívala ses na své notifikace. Nic. Žádná notifikace od Yunha. Po hádce, kterou jste vy dva měli, ti nezavolal, nenapsal zprávu a dokonce se na tebe v třídě nepodíval.

„Takže takhle to je, jo?" pomyslela sis pro sebe. Byl to pro tebe a Yunha konec, tedy alespoň to tak vypadalo. Také ses ho nepokoušela nijak kontaktovat, protože jsi se bála, že je na tebe stále naštvaný. Měl pravdu, také jsi to věděla. Udělala bys to samé na jeho místě. Takže jsi na něj nebyla naštvaná za to, že žárlil. Byla jsi popravdě opravdu smutná, protože se na tebe naštval a bylo to kvůli tobě. A ta nejhorší část byla, že žárlil na svého nejlepšího kamaráda Mingiho.

Všechno to začalo, když ses s Mingim přihlásila k společnému projektu. Dělali jste projekt společně, protože pouze vy dva z vaší party jste chodili na hodiny a nechtěla jsi to dělat s někým nespolehlivým. Zeptal se tě, zda se po škole může stavit k tobě domů, kvůli toho projektu. Samozřejmě jsi souhlasila a po škole, v ten den, jsi prvně zašla pro kávu a nějaké dobroty a poté domů. Yunho o tvém projektu věděl a neměl s nim žádný problém.

V den, kdy jste dokončili projekt, jste byli unavení a vyřízení, takže jste se rozhodli zajít na drink. Mluvili jste o tom, co máte a nemáte rádi, osobním životě. Uvědomila sis, že Mingi je přesně jako ty. Má rád kuře, také hodně sní, má rád nachos, prostě přesně jako ty. Neměl rád brouky a měl z nich vlastně strach, opět jako ty. Uvědomila sis, že se ti povídání o čemkoliv s Mingim líbí, rozuměl ti a dal ti nějaké rady do života. Od té doby jsi takhle mluvila každý den. Pomalu se stával tvým nejlepším kamarádem. Samozřejmě si o tom řekla Yunhovi. Vždy jsi mu říkala, jak jsi se s Mingim sblížila a že jste stejní. Vždy jsi mu říkala, že chceš s Mingim strávit více času a více s nim mluvit. Bylo to něco, jako kdyby jste se nebavili o ničem jiném než Mingim. Yunho samozřejmě rozuměl tvému natěšení. Snažil se poslouchat tvé historky s Mingim, i když už je dávno předtím, než jsi mu je řekla, znal. Snažil se nejvíce, aby nežárlil. Snažil se tě podporovat. Ale bylo to nemožné. Byla jsi jeho přítelkyně a mluvila jsi před nim o jiném muži, když jsi byla s nim, necítil se dobře, i přesto že to byl jeho nejlepší kamarád. Prostě nevěděl, jak má s tebou o tomhle mluvit, aniž by tě zranil, takže zůstal ticho a poslouchal dále tvé vyprávění o Mingim. Dokud si na jednom z vašich rande neuvědomil, že už nemůže.

„..a Mingi potom řekl 'Y/N, to je úžasné!' cítila jsem se tak šťastně-"

„Y/N, proč pořád mluvíš o Mingim?"

„Cože?"

„Slyšela jsi mě. Vždy mluvíš o něm a já vždy poslouchám věci o svém nejlepším kamarádovi, zatímco jsem se svou přítelkyní. Není to roztomilé, ani nic jiného. Je to prostě otravné. Hádám, že pro tebe nejsem dostačující. Vypadá to, že tě děla šťastnější. Proč jsi vůbec se mnou, když jediné na co myslíš, je Mingi?"

„Yunho, já-"

„Co, Y/N? Neuvědomila sis to? Jasně, že ne, protože jsem se vždy snažil poslouchat, ale ty ses mě nikdy nezeptala na mé pocity, zkusila sis chodit v mých botách? Vsadím se, že by sis mě ani nevyslechla, kdybych mluvil o jiné ženě."

„Yunho, ne. Chápeš mě špatně. Snažila jsem se jen sblížit s tvým kamarádem."

„Kvůli čemu, Y/N? Kvůli mě? Nemyslím si. Nesnažíš se se mnou ani trávit čas. Prostě sem jen přijdeš a mluvíš o Mingim a jdeš zpět domů. Jsem z toho opravdu unavený. Nechci kvůli tobě ani Mingiho vidět. Snažil jsem se zůstat chladný, ale ne, už to nedokážu. Možná by sis měla najít někoho jiného, komu bys měla vyprávět o Mingim, protože já o něm nechci slyšet. Hlavně ne od tebe. Kdybych chtěl, vyslechl bych si přímo jeho, protože je stále můj nejlepší kamarád. Ale u tebe už nevím, ani nevím co se v tvém životě děje, vím akorát tvé pocity o Mingim. Končím, Y/N. Můžeš tady zůstat a pít kávu jak dlouho chceš, ale já jdu domů."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 15, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ATEEZ imaginesKde žijí příběhy. Začni objevovat